הרשמה

המשחק NBA 2K21 יעלה יותר מ-60$ לקונסולות הדור הבא

האם המחיר מוצדק או שהחברות גרידיות?

החששות בנוגע להתייקרות משחקים בדור הבא התבררו כנכונים

לפני חודש סיפרנו לכם על דבריו של ג'ים ראיין, נשיא Sony Interactive Entertainment בכל הנוגע לתמחור העתידי של משחקי PS5. ג'ים אמר אז כי "הטכנולוגיה מאפשרת לנו ליצור משחקים שמבחינה גרפית נראים מאוד מציאותיים. אני משער שזה הולך לייקר את הפיתוח, ובכך גם את עלות המשחקים ללקוח עצמו". שחקנים רבים הטילו ספק בטיעון הזה ואמרו שזה רק תירוץ ואם תיהיה עלייה במחירי המשחקים הסיבה לא תהייה עלות הפיתוח שעלתה באופן משמעותי אלא הרצון של החברות להרוויח עוד כסף במסווה של הדור הבא.

עד עכשיו אלו היו רק שמועות וחששות אך היום התפרסמו המחירים של גרסאות ה-2K21 השונות והם מאשרים את החששות. השנה נקבל 4 גרסאות שונות למשחק, 1 לדור הנוכחי, 1 לדור הבא ושתי גיסאות מיוחדות לזכר קובי בראיינט - גרסה אחת לכל דור. בתמונה שפרסמה 2K עם הפרטים על תאריך ההשקה, מחיר כל גרסה והפלטפורמות שאליהן היא תיהיה זמינה הציגה שגירסאת הדור הנוכחי שעל עטיפתה מככב דמיאן לילארד תעלה 60 דולרים בעוד שגרסת הדור הבא בכיכוב זאיון וילאמסון תעלה 70 דולרים, כ-10 דולר יותר מהמחיר הנהוג היום. גרסת ה-Mamba Forever תעלה כ-100 דולר. זה דווקא לא מפתיע אותנו שכן גרסות מיוחדות תמיד מגיעות למחירים האלה אך מה שיוצא דופן הוא שנכון לעכשיו רק גרסת ה-Mamba Forever תתמוך בשדרוג מהדור הנוכחי לדור הבא.

לאחר ההד התקשורתי שיצרו החדשות האלה הדובר של 2K התראיין ואמר: "המחירים של 2K נועדו לשקף את הערך המוצע של המשחקים. עם משחקיות חוזרת כמעט בלתי נגמרת, תוספות ושיפורים שאפשריות רק על קונסולות הדור הבא אנו מאמינים שהמחיר המעודכן (70$) מייצג באופן הוגן את הערך של 2K21".

הדבר הטוב ביותר שאנו יכולים להמליץ לכם אם אתם שחקני הדור הנוכחי ומתכננים לקנות את קונסולות הדור הבא וגם את NBA 2K21 הוא לרכוש את גרסת ה-Mamba Forever אך כאמור היא תעלה לכם כ-100$.

בואו נדבר, מה אתם חושבים על התמחור של 2K21? האם התשובה של הדובר ריצתה אתכם?

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:27 05.07.2020 | elad9219 elad9219

    מרתיח אותי שכל מה שקשור לעולם הגיימינג כל הזמן מתייקר ברמה פסיכית.
    את המחשב שלי לדוגמה, שרכשתי לפני 3 וקצת שנים, קניתי ב-6,400 ש''ח וזה היה המפרט הכי חזק כמעט שיש בשוק, עם הכרטיס הכי טוב- 1080GTX. (הכוונה כמובן למפרט ''רגיל'', לא לשילוב של כמה כרטיסי מסך וכו', שעם זה אפשר גם להגיע למיליון ש''ח אם רוצים)
    היום כבר יעלה קרוב ל-10,000 שקל אם אינני טועה להרכיב את המפרט הכי חזק בשוק, וזה רק עולה כל הזמן. אז עכשיו גם המשחק בהתאם... ממש חבל.

  2. 2

    16:02 06.07.2020 | WarFox89 WarFox89

    ^ אתה לא חייב תמיד להרכיב את המפרט הכי חזק בשוק. זה בור ללא תחתית. אפשר לעבור את ה-100 אלף שקל בכיף אין לזה סוף.
    כל מחשב טוב ועוצמתי יעשה את העבודה לכמה שנים טובות.

  3. 3

    22:57 06.07.2020 | elad9219 elad9219

    ^אני מבין מה אתה מתכוון, אבל לדעתי זה לא נכון. מסכים איתך שאפשר להגיע ל-100,000 ש''ח וכתבתי שגם למיליון, אבל זה עם חיבור של כל מיני כרטיסי מסך ביחד ודברים בסגנון הזה. אני מתכוון למפרט סטנדרטי של כרטיס מסך אחד, מעבד, לוח אם וכו'.
    לדעתי ההשוואה כן צריכה להיות המפרט הכי חזק שאפשר להרכיב היום לעומת לפני כמה שנים, זה כל הקטע של התקדמות טכנולוגית. אם לא אז מה ההשוואה? אותו מפרט היום לעומת לפני 3 שנים? יש התקדמות טכנולוגית טבעית.
    לחברה עצמה עולה באמת יותר כסף נגיד לפתח ולייצר כרטיס מסך כמו ה-2080RTX או 3080RTX שאמור לצאת מתישהו לעומת ה-1080GTX לדוגמה? אם כן אז העלייה במחיר היא לגיטימית, אבל אני לא חושב שזה ככה.

  4. 4

       | פורסם ע"י