הרשמה

סיכום אירוע Xbox & Bethesda Games Showcase E3 2021!

האירוע הכי מצופה של E3 2021 הגיע - מה מיקרוסופט ובת'סדה הציגו לנו השנה?

כל ההכרזות מהאירוע של Xbox ו-Bethesda כאן בכתבה!

הנה זה בא: מסיבת העיתונאים של Microsoft ו-Bethesda ב-E3 2021! השנה בזכות הרכישה הענקית של מיקרוסופט, היא -Bethesda משלבות כוחות לאירוע סופר ענק בו שתיהן מציגות את המשחקים שלהן והעתיד של ה-Xbox וה-Game Pass. אנחנו זכינו לראות את האירוע יחד עם מעריצי Xbox בישראל וחלק גדול מיוצרי התוכן הישראליים בגיימינג הישראלי, אבל זה לא אומר שלא ישבתי עם לפטופ בסינמה סיטי וסיכמתי לכם את האירוע בלייב! אז מה היה לנו באירוע והאם מיקרוסופט באמת הפציצה כמו שגל קיווה שהיא תעשה?

Starfield

מיקרוסופט ובת׳סדה פתחו את הכנס עם הכרזה ענקית: טיזר In-game של Starfield, ההרפתקה החדשה של Bethesda. הטיזר הציג ספינה וטייס שמשתגרים מעולם כלשהו, כולם מרונדרים במנוע של המשחק. המשחק צפוי לצאת ב-11 בנובמבר 2022. המשחק יגיע ל-Xbox Game Pass ביום ההשקה שלו. המשחק גם יהיה אקסקלוסיבי לפלטפורמות של Xbox.

Stalker 2

המשחק החדש בסדרת משחקי Stalker מגיע בשנה הבאה ובאירוע הוצג לנו טריילר חדש מהעולם של המשחק, יחד עם משחקיות של המשחק החדש. לפי החברה המשחק צפוי לכוון לרזולוציה של 4K ושימוש ב-Ray Tracing. כל האלמנטים שאתם מכירים ואוהבים ממשחקי Stalker צפויים להופיע כאן, בין אם מדובר בעולם פוסט-אפוקליפטי, נשקים מגניבים, סכנות הקרינה ואויבים מסוכנים במיוחד. המשחק צפוי לצאת ב-28 באפריל 2022 ל-Xbox Game Pass ביום השקתו.

Back 4 Blood

טריילר משחקיות חדש ל-Back 4 Blood הוצג באירוע של Xbox. המשחק צפוי לצאת ב-12 באוקטובר וניחשתם נכון: יהיה זמין ביום ההשקה ל-Xbox Game Pass.

Contraband

IP חדש ואקסקלוסיבי הוכרז לפלטפורמות של Xbox בשם Contraband. המשחק צפוי להיות משחק עולם פתוח עם אלמנטים של co-op ויפותח על ידי Avalanche Studios.

Sea of Thieves: A Pirate's Life

העולמות של Sea of Thieves ושודדי הקאריביים נפגשים בהרחבה החדשה של משחק הפיראטים עולם פתוח של Rare. המשחק צפוי לצאת ב-22 ביוני.

Yakuza

כל סדרת משחקי Yakuza, כולל המשחק האחרון בסדרה, Like a Dragon, מגיעה ל-Xbox Game Pass של מיקרוסופט. המשחק האחרון יהיה זמין החל מהיום בשירות, אז תוכלו להוריד אותו כבר מעכשיו.

Battlefield 2042

טריילר המשחקיות שהובטח לנו הגיע סוף סוף - והוא נראה מרשים במיוחד. הטריילר הכיל קפיצות מבניינים, הפלת מסוקים, מלחמה תוך כדי סופות חול, דאייה באוויר, טורנדו - באמת חוץ מחייזרים שיורים לייזרים - הכל היה בטריילר הזה. המשחק צפוי לצאת ב-22 באוקטובר.

12 Minutes

טריילר חדש למשחק המתח החדש של Annapurna Interactive הגיע וגם בישר על תאריך היציאה של המשחק: ה-19 באוגוסט 2021.

Psychonauts 2

טריילר חדש ומרהיב ל-Psychonauts 2 הגיע וגם חשף לנו את תאריך ההשקה של המשחק והוא קרוב מתמיד: המשחק צפוי לצאת ב-25 באוגוסט ויגיע ביום השקתו ל-Xbox Game Pass.

Fallout 76: Steel Reign

עוד משחקים של Bethesda מגיעים ל-Xbox Game Pass, במה שיעגל את מספר המשחקים בשירות ויביא אותו ל-30 משחקים. בנוסף קיבלנו הצצה לעדכונים של משחק נוסף שיהיה בשירות: Fallout 76. העדכון בשם Steel Reign יהיה זמין החל מה-7 ביולי חינם לשחקני Fallout 76. עדכון נוסף בשם The Pitt יגיע ב-2022.

The Elder Scrolls Online: Blackwood

טריילר חדש שמציג את ההרחבה החדשה של The Elder Scrolls Online נחשף באירוע. הגרסה החדשה גם תעלה את הרזולוציה ואת הביצועים של המשחק על קונסולות ה-Xbox Series X|S.

Party Animals

משחק חדש בסדרת Gang Beasts מגיע לקונסולות ה-Xbox Series X|S ב-2022, וכן, הוא נראה משוגע כמו שאתם חושבים.

Hades

משחק ה-Roguelike הנהדר (קיבל אצלנו 9.5 מתוך 10 להזכירכם) מגיע לקונסולות ה-Xbox ב-13 באוגוסט (כולל עותק פיזי).

Somerville

משחק חדש ומפחיד בשם Somerville הוצג באירוע. המשחק עוקב אחרי משפחה שכנראה תצטרך לברוח מיצור שטני שירדוף אחריהם. המשחק צפוי לצאת בשנה הבאה.

Halo Infinite

סוף סוף - קיבלנו הצצה ל-Halo Infinite, המשחק הבא בסדרת משחקי היריות האייקונית של Xbox. הטריילר שהוצג צולם כולו בעזרת המנוע של המשחק והוא נראה הרבה יותר טוב ממה שראינו בעבר מהמשחק. ההפתעה של המשחק: את קורטנה תחליף AI חדשה שתשתלב עם הסיפור. המשחק והמולטיפלייר החינמי שלו צפויים להגיע אלינו בתקופת החגים הקרובה של 2021.

Diablo 2 Resurrected

החידוש ל-Diablo 2 קיבל טריילר מרשים באירוע של Xbox. המשחק יתמוך ב-co-cp של 8 שחקנים שונים, יתמוך ברזולוציה של 4K ו-60 פריימים לשנייה ויגיע ב-23 בספטמבר 2021.

A Plague Tale: Requiem

משחק ההמשך של A Plague Tale מגיע והוא נראה מהמם. המשחק הבא בסדרה צפוי לצאת בשנה הבאה - בינתיים תוכלו לצפות בטריילר חדש כאן למטה.

Far Cry 6

עוד טריילר ל-Far Cry 6 שוחרר והציג לנו קצת יותר מהמשחקיות על ה-Xbox Series X. נוכל לראות את דני רוחאס משתמשת ברובים, סכינים ובזוקות לרוב. המשחק צפוי לצאת ב-7 באוקטובר 2021.

Slime Rancher 2

המשחק הבא בסדרת Slime Rancher הוכרז והוא יגיע בשנה הבאה לקונסולות של Xbox. אגב - המשחק מגיע ביום ההשקה ל-Xbox Game Pass (כמו רוב ההכרזות כאן).

Shredders

משחק סנואובורדינג חדש מגיע ל-Xbox. המשחק החדש יגיע בדצמבר ויהיה זמין ב-Xbox Game Pass ביום ההשקה שלו.

Atomic Heart

טריילר חדש למשחק האקשן תפקידים הקריפי שוחרר באירוע של Xbox. לצערנו לא קיבלנו תאריך השקה, אבל אנחנו יודעים שהמשחק יגיע ל-Xbox Game Pass ביום ההשקה.

Replaced

משחק פיקסל ארט חדש הוכרז. המשחק החדש יגיע ביום ההשקה שלו ל-Xbox Game Pass.

Grounded

טריילר חדש ל-Grounded נחשף ל-Grounded שמציג את השיפורים והעדכונים שצפויים לצאת למשחק המפתיע. העדכונים הבאים צפויים לצאת ב-30 ביוני.

Among Us

המשחק שהפך למימ מגיע לקונסולות ה-Xbox בקרוב - כך נחשף בטריילר חדש באירוע של Xbox.

Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes

המשחק שהכי חיכיתי לו: ההמשך הרוחני ל-Suikoden מקבל חלון השקה וטריילר מרשים במיוחד. המשחק צפוי ב-2023 אבל לפניו אנחנו נקבל משחק חדש בשם Eiyuden Chronicle: Rising שכנראה יהיה משחק אקשן דו-ממדי. מה שבטוח יהיה מעניין ב-2022 ו-2023.

The Ascent

המשחק החדש שהוכרז לפני כמעט שנה מקבל תאריך השקה וצפוי לצאת ב-19 באוגוסט.

Age of Empires IV

המשחק החדש בסדרת משחקי האסטרטגיה מקבל תאריך השקה וטריילר מרשים. המשחק צפוי לצאת ב-23 באוקטובר.

The Outer Worlds 2

אחד הטריילרים הכי מבלבלים אבל מעניינים הוצגו לנו באירוע ובשורה התחתונה: משחק חדש בסדרת The Outer Worlds הוכרז! המשחק החדש צפוי להגיע ביום השקתו ל-Xbox Game Pass.

Flight Simulator

טריילר חדש ל-Flight Simulator לקונסולת ה-Xbox Series X|S הוכרז. המשחק הנהדר צפוי לצאת לקונסולה ב-27 ביולי.

Forza Horizon 5

הגיע הזמן: המשחק החדש בסדרת משחקי Forza Horizon הוכרז ולומר שהוא נראה מרהיב יהיה Understatement. העבודה על הגרפיקה הפוטו-ריאליסטית ממש מורגשת כשהתאורה, ההשתקפויות השונות, הצמחייה והטקסטורות נראות ברמה אחרת. המשחק יקבל גם אירועים מיוחדים ויאפשר לכם ליצור מרוצים משעשעים ומסקרנים. המשחק צפוי לצאת ב-9 בנובמבר.

Redfall

ההכרזה האחרונה של האירוע: משחק חדש ואקסקלוסיבי ל-Xbox של Arkane Studios, היוצרים של Dishonored. הטריילר החדש והסינמטי במיוחד הציג לנו את הדמויות השונות, האויבים השונים, היצורים שהם יוכלו להילחם מולם והנשקים שלהם. המשחק שישים דגש על ערפדים מול בני אנוש יגיע בקיץ של 2022.

זהו! אלו ההכרזות והחדשות החמות מהאירוע! מה אתם חשבתם על האירוע של מיקרוסופט? שתפו אותנו בתגובות ואל תשכחו להיכנס לחדר המצב שלנו כדי להתעדכן בכל ההכרזות ממסיבות העיתונאים של אתמול!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:13 14.06.2021 | DrizziTx DrizziTx

    הפגזה יפה מצידם, אבל קשה להגיד אם יש משהו שתופס ממש תשומת לב.
    עד שהגיע טריילר מעולה קראת לו מבלבל? מזכיר טריילר מעולה של הקומדיין של ג'די סיינפלד (תבדוק).

    שאלה: מה קר היום חאתר שהיה לא זמין כמה שעות? (זה לא פעם ראשונה בשבועות האחרונים)

  2. 2

    11:23 15.06.2021 | elad9219 elad9219

    גולת הכותרת מבחינתי היא חדש משמעית Forza Horizon 5, נראה פשוט מדהים.
    סדרת משחקים שהיא יצירת מופת, כל פעם נראה שלא יכולים להתעלות על עצמם במשחק הבא ומצליחים בכל זאת. סדרת משחקים שרק היא בפני עצמה לדעתי מצדיקה רכישת מחשב טוב או אקסבוקס הגה טוב.

    מעבר לזה, מייקרוסופט בשנתיים- שלוש האחרונות די מפציצה במסיבות העיתונאים ומפתיעה לטובה.

    ולגבי Stalker, לא שיחקתי במשחק הראשון ורק שמעתי עליו, אבל רק לי זה ממש נראה כמו חיקוי לסדרת Metro? (או הפוך, לא יודע מי יצא קודם. אבל זה כ''כ דומה)

  3. 3

       | פורסם ע"י