הרשמה

רשמים מהתנסות ב-A Plague Tale: Requiem ב-Gamescom 2022!

בואו לקרוא את הרשמים של רועי מהתנסות קצרה מאוד במשחק האקשן החדש שצפוי לצאת באוקטובר

אהבתם את המשחק הראשון? אתם תרגישו בבית

עוד יום, עוד כתבות מכנס הגיימינג הענק של אירופה! הפעם אני מסכם לכם את הרשמים של רועי שלנו מעוד משחק שמגיע ב-Day 1 לשירות ה-Xbox Game Pass: המשחק A Plague Tale: Requiem, משחק ההמשך למשחק האקשן הסיפורי משנת 2019. לצערנו לא נתנו לנו לצלם משחקיות, חוץ הסרטון שאתם רואים כאן למטה, אבל רועי כן אסף לנו רשמים מההתנסות הקצרה שלו. נתחיל מהעובדה שהדמו שחווינו היה קצר ועסק בעיקר בלהראות את העולם של המשחק ופחות שם דגש על משחקיות וסיפור.

אם אתם מעריצים של המשחק הראשון, אז תרשו לנו להרגיע אתכם - אתם תרגישו בבית במשחק השני. אם נהניתם מהעולם, הסיפור והמשחקיות של המשחק הראשון, אתם גם תאהבו את המשחק השני. מצד שני, קחו את מה שאנחנו אומרים בעירבון מוגבל, בעיקר כי לא נתנו לנו לראות יותר מדי מהסיפור, אבל ממה שהצלחנו לראות, המשחק עצמו נראה טוב, נשמע טוב ומשחק טוב. גם המשחקיות הולכת להיות מאוד דומה לזו של המשחק המקורי, עד כדי היכולות השונות וצורת השליטה בנשקים השונים של המשחק. כמובן שהיו באגים בהתנסות המאוד קצרה של רועי, אבל המשחק צפוי לצאת בעוד כמה חודשים, אז בואו נקווה שהם יטפלו בהם.

זהו, היינו שמחים לתת לכם עוד מידע רלוונטי, אבל ההתנסות הייתה קצרה וחשפה מעט ממה שציפינו וראינו מהתנסויות אחרות שהיו לנו. המשחק צפוי לצאת ב-18 באוקטובר לקונסולות הדור הבא, ה-Nintendo Switch (גרסת Cloud) והמחשב האישי.

אתם יותר ממוזמנים לקרוא את שאר הכתבות שלנו מהאירוע, כמו הריאיון שעשינו עם המפתחים של Sifu או הרשמים שלנו מ-Lies of P! תודה רבה למיקרוסופט על העזרה בארגון הגישה למשחקיות של A Plague Tale: Requiem!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י