הרשמה

רשמים ראשוניים ו-12 דקות של משחקיות מ-Lies of P מ-Gamescom 2022!

רועי התנסה במשחק ה-Souls הסופר מצופה של שנת 2023, בואו לראות קצת מהמשחק!

תודה רבה למיקרוסופט ישראל על העזרה בבדיקה והקלטה של המשחקיות!

הודות למיקרוסופט ו-Xbox ישראל, רועי שלנו זכה לשחק ולהקליט לנו משחקיות מ-Lies of P, משחק הסולז החדש והסופר מצופה של Neowiz. המשחקיות צולמה על גבי קונסולת ה-Xbox Series X והיא מכילה קטעים מהשלב השני של המשחק הברוטלי החדש. מוזמנים לצפות במשחקיות בסרטון מערוץ היוטיוב שלנו כאן למטה (הסרטון ללא סאונד, הסבר בתגובה הנעוצה ביוטיוב).

רועי מסר לנו גם קצת רשמים לגבי המשחק: נתחיל מהעובדה שהמשחק קשה, זה סולז לכל דבר ועניין - שחקנים יצטרכו להתחמק, להתגלגל ולהילחם בצורה מבוקרת. מצד שני, המשחק גם מכיל הרבה אלמנטים שמאיצים את המהירות של הקרבות כמו Grappling Hook שמאפשר לנו להתקרב לאויבים או למשוך אותם אלינו וגם יאפשר לנו לבצע קומבואים מיוחדים. אנשים צריכים להבין שזה משחק סולז, אז זה גם המיינדסט שצריך להיכנס אליו: מהקומבט שהזכרתי קודם לכן בכתבה ועד דברים כמו מערכת ה-Campfire שנקראת Stargazer בה תוכלו לשדרג את הדמות שלכם והנשקים שלה.

חוץ מזה, מדובר במשחק מקסים מבחינת הנראות שלו, מאוד אפל ומאוד נוגה, בדומה ל-Bloodborne - שזה כנראה הכיוון שהם ניסו ללכת אליו עם המשחק הזה. גם לעיצוב הסאונד מגיעה מילה טובה, שכן המכות השונות והפסקול האטמוספרי ברקע מאוד תורמים לחוויה. המשחק צפוי לצאת ב-2023 לקונסולות הדור הנוכחי והמחשב האישי.

זהו לגבי Lies of P! לעוד חדשות בנוגע למשחקים מ-Gamescom, אתם מוזמנים לקרוא את הכתבות שלנו על Goat Simulator 3, משחק האימה The Callisto Protocol ומשחק ה-"כאילו אימה, אבל בעצם מכות לזומבים", Dead Island 2. יש עוד המון חדשות ורשמים ממשחקים שצפוים לצאת בתקופה הקרובה כמו A Plague Tale: Requiem ו-Hyenas של SEGA, וגם ראיונות מעניינים שהכנו לכם - יש למה לחכות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י