הרשמה

רשמים מפרזנטציה של The Callisto Protocol ב-Gamescom 2022!

בואו לקרוא את הרשמים שלנו מההצגה של משחק האימה החדש שמגיע מהמפתחים של Dead Space!

מנגנון סקילים ומערכת קרבות שמתבססת על תחמושת דלה ומפלצות מתפתחות: The Callisto Protocol נראה טוב יותר מרגע לרגע

באחד מרגעי הקנאה הכי גדולים שלי ב-2022, רועי ישב לצפות בפרזנטציה באורך 15 דקות של The Callisto Protocol, משחק האימה החדש של Striking Distance Studios. הדמו שהציגו לנו במסגרת Gamescom 2022 התמקד נטו במשחקיות של The Callisto Protocol והתייחס למערכת הקרב של המשחק, הסקילים השונים ואלמנטי האימה של המשחק החדש. שוב, לצערנו לא יכלנו לצלם שום דבר, אז אני באמת מקווה שהרשמים שלנו יוכלו לתת לכם ראייה רחבה יותר של המשחק המצופה (אגב, מיותר לציין כי מדובר במשחק אימה, אבל חלק גדול מהתמונות של האויבים כאן מטרידות למדי).

נתחיל ממערכת הקרב: הקומבט ב-The Callisto Protocol מתבסס על שני אלמנטים מרכזיים: דלות המשאבים והתחמושת במשחק ומערכת הסקילים שתופיע במשחק. הדמו שם דגש ממש חזק על העובדה שתחמושת במשחק היא לא משהו שתוכלו פשוט למצוא לאורך השלבים השונים, אלא משאב שתצטרכו להשתמש בו בתבונה. בכך יעזרו הסקילים שיש במשחק: המשחק יכיל מנגנון סקילים עם עץ סקילים שתוכלו לשדרג ולחזק. לדוגמא, את רובה הגרביטציה שיאפשר לכם להרים חפצים ולזרוק אותם במהירות על אויבים אחרים יהיה צריך לשדרג לפני שיהיה אפשר להרים את רוב האויבים. אם כבר הזכרנו את האויבים השונים: לאלמנט המדהים שראינו ב-Opening Night Live קוראים מוטציות והוא יהיה חלק מרכזי במשחק.

מפלצות מסוימות יתחילו לגדל זרועות ולפתח גפיים חדשים אם לא תחסלו אותם מהר מספיק. אם אתם יורים להם בנקודות החולשה אז הם יפלו במכה אחת, אבל אם לא, המפלצת תמשיך להתפתח ותהייה חזקה וגדולה בהרבה, מה שיקשה על השחקן להרוג אותה. מערכת הנשקים והסקילים השונים תהייה קריטית למשחק, שכן אם המפלצות לא יחוסלו מהר מספיק, זה אומר שהשחקן יאבד תחמושת שקשה להשיג גם ככה. זה גם אומר שחלק גדול ממערכת הקרב תתבסס על קרבות עם נשקים קרים פנים מול פנים, בדגש על התחמקויות ממכות וקאונטרים כדי להוריד את האויבים מבלי להשתמש בתחמושת של המשחק.

האימה במשחק הזה מזכירה מאוד את דד ספייס, שזה הגיוני בהתחשב במפתחים של המשחק. לפי המפתחים האימה תתבסס על חמישה מאפיינים מרכזיים: אטמוספירה, תחושת חוסר אונים, מתח, ברוטאליות ואנושיות. המפתחים הדגישו בפרזנטציה כי המשחק בכוונה מנסה להימנע כמה שיותר מ-Jump Scares כדי ליצור אפקט אימה זול והוא מעדיף את הגישה הכבדה והמתודית יותר של משחקי האימה הטובים יותר כמו Silent Hill, P.T ועוד.

רועי גם מסר כי הגרפיקה של המשחק יוצאת דופן: הטקסטורות של האויבים השונים והסביבה, האנימציות של הדמויות והתאורה במשחק הם מהמעלה הראשונה. גם הסאונד של המשחק מוסיף לחוויה הנהדרת והמאיימת של The Callisto Protocol. משהו אחרון שהמפתחים רצו להדגיש: באירוע ה-Opening Night Live של Gamescom המפתחים הורידו את ה-Cooldown של הסקילים כדי להציג אותם בצורה יותר טובה, אבל כל הסקילים של המשחק יהיו עם Cooldown בשביל איזון והגברת האימה.

המשחק צפוי לצאת לקונסולות הדור הנוכחי, הדור הקודם והמחשב האישי ב-2 בדצמבר. אנחנו עובדים במרץ על הכנת עוד כתבות, רשמים וראיונות מהכנס הגדול של אירופה - מוזמנים בינתיים לקרוא את הרשמים שלנו מ-Goat Simulator 3 ואת הרשמים מההצצה שקיבלנו ל-Dead Island 2!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:30 26.08.2022 | Yakuza Fanboy Yakuza Fanboy (אורח)

    וואו שמואל כל הכבוד כתבת הרבה כתבות היום יש לי שאלה אם אני רוצה להתחיל את משחקי מגה מן מאיזה משחק להתחיל (כרונולוגית)

  2. 2

    19:59 26.08.2022 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    פשוט לפי הסדר, משחקי מגה-מן רצים לרוב בסדר כרונולוגי, אני לא זוכר אם אי פעם היו קפיצות בטיימליין

  3. 3

    00:01 28.08.2022 | Yakuza Fanboy Yakuza Fanboy (אורח)

    אבל יש מגה מן יש מגה מן X יש מגה מן Zero מה ההבדל בין כולם

  4. 4

    07:39 28.08.2022 | Yakuza Fanboy Yakuza Fanboy (אורח)

    שמואל אחריי שעות על גביי שעות של חיפושים בגוגל הבנתי את הטיימליין של סדרת מגה מן סליחה על החפירה
    מחכה להתחיל לשחק

  5. 5

       | פורסם ע"י