הרשמה

כל ההכרזות הגדולות מה-Opening Night Live של Gamescom 2022!

כל ההכרזות הגדולות מאירוע הפתיחה של Gamescom!

העיזות ממשיכות להצחיק, Lies of P נראה נהדר, Dead Island חוזר לחיינו ועוד הפתעות מהאירוע שפותח את כנס הגיימינג הגדול של אירופה!

אירוע הגיימינג הענק של אירופה חזר! קודם נתחיל מהעובדה הפשוטה שאנחנו נמצאים באירוע עצמו, כשרועי שלנו יסתובב בכנס ויביא לנו כל מיני חדשות מעניינות והצצות למשחקים שעומדים לצאת בתקופה הקרובה. אבל לפני כל אלה, בואו נעבור על אירוע הפתיחה של הכנס, ה-Opening Night Live, וההכרזות הגדולות שהגיעו ממנו!

Everywhere

האירוע נפתח עם הכרזה על IP חדש ושאפתני במיוחד. Everywhere הוא משחק עולם פתוח/אקשן שהז'אנר שלו והמשחקיות שלו לא ברורים: האם זה משחק אונליין? האם זה משחק סיפורי שמדמה מציאות של משחק אונליין? מה הולך עם הסיפור של המשחק? ולמה הוא נקרא ככה? כנראה שנדע את כל הדברים האלו כשהמשחק ייצא בשנה הבאה.

Dune Awakening

משחק חדש בעולם של Dune הוכרז והוא עומד להיות משחק אקשן/עולם פתוח ויותר חשוב מכל אלה: MMO! זאת הייתה אחת ההכרזות היותר מפתיעות ששמענו באירוע הזה, וללא ספק אחד המשחקים המסקרנים לשנים הבאות.

PlayStation DualSense Edge Controller

סוני הכריזה באירוע על שלט Pro חדש בשם DualSense Edge, שיאפשר קאסטומיזציה רחבה יותר וטובה יותר לשחקנים שמחפשים את הדברים הללו בשלטים שלהם. עוד פרטים על השלט תוכלו למצוא בבלוג של PlayStation.

The Callisto Protocol

משחק האימה החדש ממשיך להיראות פשוט נהדר, עם טריילר משחקיות כפול שמציג לנו עוד מהאויבים המחרידים של המשחק שישנו צורה אם לא נחסל אותם מספיק מהר ואת הדרכים הנוראיות בהן הדמות שלנו תוכל למצוא את מותה. המשחק צפוי לצאת בדצמבר הקרוב לקונסולות ה-PlayStation ה-Xbox והמחשב האישי.

The Lords of the Fallen

הם הורידו את ה-2! משחק ההמשך ל-Lords of the Fallen משנת 2014 הולך להיות בכלל ריבוט: משחק ה-Souls Like הבינוני של Deck13 הולך לקבל סיפור חדש, שכבת צבע חדשה ובתקווה שגם משחקיות וביצועים טובים יותר. המשחק צפוי לצאת למחשב האישי ולקונסולות הדור הבא.

Moving Out 2

משחק המשך למשחק ה-Co-op הפנטסטי של DevM הוכרז והוא יכל מפות חדשות ועוד המון דרכים להעביר ארגזים ורהיטים ממקום למקום. המשחק ייצא בשנה הבאה.

Hogwarts Legacy

טריילר חדש ואפל יותר ל-Hogwarts Legacy הוצג באירוע. המשחק יתמקד בין היתר בקללות בלתי נסלחות וההשפעה שלהן על עולם הקוסמות. המשחק צפוי לצאת ב-10 בפברואר, כשההכרזה הגדולה היא שגרסת ה-Switch ככל הנראה נדחתה בצורה שקטה, שכן תאריך היציאה שלה "יוכרז בקרוב".

New Tales From the Borderlands

כפי שהודלף לפני כן, New Tales From the Borderlands הוכרז באירוע עם טריילר שמציג לנו את הדמויות החדשות, הגרפיקה המשופרת והעולם שנבלה בו. המשחק צפוי לצאת ב-21 באוקטובר לכל הקונסולות.

Dying Light 2: Bloody Ties

ה-DLC החדש של Dying Light 2 הוכרז וזה נראה שהוא יביא איתו עוד תוכן סיפורי, אבל אולי חשוב מכך, גם ארנה חדשה בה נוכל להילחם בהמוני אויבים. ה-DLC יהיה זמין להורדה ב-13 באוקטובר כשתוכלו להזמין את ה-DLC מראש כבר מעכשיו.

Marauders

משחק יריות/Co-op חדש הוצג באירוע. Marauders ינחת ב-Early Access באוקטובר הקרוב.

Destiny 2: Lightfall

טריילר חדש ל-Lightfall, ההרחבה שתסמל את "תחילתו של הסוף" עבור משחק היריות האפי של Bungie, חשף לנו נגיעות מהסיפור של המשחק ואת תאריך היציאה שלו: ה-28 בפברואר.

Sonic Frontiers

משחק הסוניק החדש מקבל טריילר חדש החושף את תאריך היציאה שלו... הפעם מתי ש-SEGA כן תכננו לחשוף אותו. המשחק צפוי לצאת ב-8 בנובמבר כשהוא ילך ראש בראש מול משחק קטן אחר שצפוי לצאת יום לאחר מכן.

Under the Waves

משחק חדש של Quantic Dream הוכרז והוא יהיה משחק הרפתקה נראטיבי המתנהל כולו מתחת למים. על פיתוח המשחק ניצח הסטודיו Parallel Studio, כשזה נראה שהמשחק עובד באופן צמוד עם האגודה לשימור האוקיאנוסים, שזה כבר יפה מאוד.

Goat Simulator 3

זה אולי הטריילר הכי טוב שראיתי באירוע. המשחק ממשיך לבסס את עצמו כאחד המשחקים המשוגעים שאנחנו נקבל - אולי אי פעם. אני אפסיק לדבר כאן, פשוט תצפו בטריילר כאן למטה, הוא שווה את זה.

Return to Monkey Island

משחק ההרפתקה החדש המחזיר אותנו לאי הקופים האייקוני קיבל טריילר חדש וחמוד ממש. החדשה המרכזית ממנו היא תאריך היציאה שיהיה ה-19 בספטמבר (יום "דבר כמו פיראט). אגב, מי שיזמין את המשחק מראש יקבל שריון לסוס שיישאר אצלו ולא ישפיע על המשחק, אז זה כמובן שווה (בונוס נקודות למי שהבין את הרפרנס עם הבדיחה הזאת של המפתחים).

Moonbreaker

משחק חדש של היוצרים של Subnautica הוכרז באירוע. המשחק יאפשר לשחקנים לאסוף מיניאטורות של לוחמים ולוחמות בעולם מד"ב עתידני ולהילחם בעזרתם מול שחקנים אחרים. המשחק אפילו יאפשר לשחקנים לצבוע את הדמויות שלהם לפי ראות עינייהם. המשחק צפוי להגיע ל-Early Access ב-29 בספטמבר.

Friends vs Friends

בהתחלה טיפה זלזלתי בטריילר המשוגע הזה, אבל אז ראיתי קלפים ורובים ונזכרתי ב-Neon White. נראה ש-Friends vs Friends יהיה שווה לפחות ניסיון.

Lies of P

ללא צל של ספק, אחד המשחקים הכי מצופים של האירוע הזה ובכלל. Lies of P קיבלת טריילר משחקיות וסיפור רחב שהציג לנו את התלאות אותן פינוקיו יצטרך לעבור במסגרת המשחק שנראה פשוט נהדר. המשחק צפוי לצאת לקונסולות הדור הנוכחי, הדור הקודם והמחשב האישי כשההכרזה הגדולה היא שהמשחק יגיע ביום השקתו ל-Xbox Game Pass!

Atlas Fallen

משחק אקשן/עולם פתוח חדש (אל תדאגו יהיו עוד כאלה) בשם Atlas Fallen הוכרז באירוע בטריילר CGI עם קצת נגיעות של Gameplay. בעוד שטריילר ה-CGI היה גנרי למדי, המשחקיות נראתה דווקא דיי טוב. יהיה מעניין לראות מה המפתחים של המשחק ב-Deck13 הולכים לעשות איתו. המשחק צפוי לצאת בשנה הבאה לקונסולות הדור הבא והמחשב האישי.

Genshin Impact 3.0

טריילר לגרסה 3.0 של Genshin Impact הוצג באירוע ואין לי באמת מה לומר חוץ מזה שהמשחק נראה נהדר, הלחימה נראית טוב ואני באמת מאמין שלמשחק מגיעה ההערכה שהוא מקבל.

Honkai Star Rail

המשחק הבא של היוצרים של Genshin Impact שיופיעו באירוע הוצג בטריילר חדש. להזכירכם, Honkai Star Rail הוא משחק עולם פתוח בחלל עם דגש על אקשן חסר מעצורים וסיפור ענק. אין עדיין תאריך יציאה למשחק אבל אפשר להירשם אליו כבר עכשיו.

The Expanse

טריילר חדש למשחק ההרפתקה הסיפורי החדש של Telltale המבוסס על הסדרה של Amazon הוצג באירוע ושם דגש על הבחירות שנעשה במשחק ועל החוויה של המדבבים.

Scars Above

אחד המשחקים המעניינים של המפיצה Prime Matter קיבל טריילר חדש. הטריילר אמנם היה טיפה מביך ברמת אנימציות הפנים והדיבוב, אבל המשחקיות עצמה נראית דיי טוב ממה שיצא לי לראות. המשחק צפוי לצאת "בקרוב".

Wyrdsong

משחק תפקידים חדש הוכרז והוא מגיע ממפתחים שעבדו בין היתר על משחקי Fallout, המשחק Dragon Age Inquisition ו-The Outer Worlds. בואו נקווה שהוא באמת יהיה שווה את זה, כי חוץ מטריילר סינמטי ושם לא ראינו המון.

Age of Empires IV

העות'מאניים והמליינים מגיעים למשחק האסטרטגיה זוכה הפרסים של מיקרוסופט בעדכון חינמי חדש.

Gotham Knights

המשחק הבא בסדרת Arkham (גם אם לא כתובה עליו המילה מפורשות) שצפוי לצאת ב-21 באוקטובר קיבל טריילר חדש שמציג את הסיפור וחלק מהנבלים שצפויים להופיע בו כמו Harley Quinn ו-Clayface. אני חייב לומר שהמשחק נראה יותר טוב מרגע לרגע, אני רק מקווה שמערכת הלחימה תרגיש טוב כמו שהיא נראית.

Where Winds Meet

סין ממשיכה להביא לנו משחקי AAA שנראים לא מהעולם הזה. הפעם אנחנו מקבלים את Where Winds Meet של Everstone, משחק אקשן/עולם פתוח חדש שמשלב בתוכו את העולם ההיסטורי של שושלת סונג יחד עם אלמנטים של המיתולוגיה הסינית. המשחק נראה פשוט היסטרי, ואני מאוד אוהב את השילוב של אומנויות לחימה במשחקיות.

Park Beyond

האירוע סיפק לנו טריילר חדש למשחק בניית הלונה פארק החדש של Bandai Namco. המשחק צפוי לצאת ב-2023 לקונסולות הדור הבא והמחשב האישי.

שותפות בין Mini ל-Pokemon

אז אחרי Park Beyond, אנחנו "חונים", עם שותפות בין Mini, מעצבת המכוניות (Mini Cooper זה שלהם) ל-Pokemon. תראו את ה%$* הזה בעצמכם, אני בכלל לא מבין למה זה היה בפרזנטציה.

Dorf Romantik

משחק אסטרטגיה חמוד הוכרז לקונסולת ה-Nintendo Switch והמחשב האישי.

Blacktail

משחק אקשן חדש שישלב בין קסמים לבין יריות בחץ וקשת הוצג באירוע, כאשר אנחנו נשחק או בעצם נבנה את האגדה של הבאבה יאגה, המכשפה האייקונית מהתרבות המזרח אירופאית. המשחק צפוי לצאת בדצמבר הקרוב למחשב ולקונסולות הדור הבא.

Outlast Trials

משחק ה-Co-op המצופה מקבל טריילר חדש, מטריד ולא ברור יחד עם תאריך יציאה לבטא סגורה שתתקיים בין ה-28 לאוקטובר ל-1 בנובמבר. האם המשחק יעמוד ברף של שני המשחקים הקודמים בסדרה? רק הזמן (ואתם) תגידו.

Dead Island 2

בדיוק כמו עם ה-Summer Games Fest, גם כאן הדלפות פשוט הרסו את מה שהייתה יכולה להיות הכרזה מהממת. האירוע הסתיים עם Dead Island 2, המשחק האבוד של Deep Silver שמקבל חיים חדשים ועומד לצאת בפברואר הקרוב. בנוסף לטריילר CGI, הוצגה גם קצת מהמשחקיות של Dead Island 2 שחוזרת לקרבות ה-Melee איתן הוא מזוהה ושנוכל לשחק עם אחת משש דמויות שונות. הדבר הכי חשוב שאני לוקח מהטריילר הוא שהטון שלו מתאים בהרבה למשחקיות (בניגוד לטריילר האייקוני הקודם של Dead Island).

עד כאן ההכרזות הגדולות מה-ONL! אני חייב לומר ש-The Callisto Protocol ממשיך לבסס את עצמו כאחד המשחקים הכי גדולים של 2022 ואני רק רוצה לראות עוד ממנו, אבל אשמח לשמוע אתכם - מה הכי עניין אתכם בכנס? שתפו אותנו בתגובות ותיכנסו לאתר לעוד חדשות מעניינות מ-Gamescom 2022!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:22 24.08.2022 | DrizziTx DrizziTx

    שמואל, רואה מה אתה רושם על חלק מהטריילרים ואגיד כך, יש לך טעם מעניין

    לא מבין מה הקשר של life of p לפינוקיו, חוץ מתעלול פירסומי וכמה סצינות ספציפיות ומזעריות

    למה אין הגבלת גיל על חלק מהטריילרים כאן? (זו ספינה שכנראה הפליגה מזמן אבל עדיין שווה לשאול)

  2. 2

    14:44 24.08.2022 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    שאלה טובה לגבי הגבלת גיל, זה לרוב משהו שאמור לקרות בצד של יוטיוב ולרוב גם עושה לנו בעיות (יוטיוב לא מאפשרים לעשות Embed עם Preview לסרטונים עם מגבלת גיל - אולי זה בגלל זה).

  3. 3

    15:20 24.08.2022 | מסע נוסטלגי ביוטיוב מסע נוסטלגי ביוטיוב (אורח)

    זה שההשקה של הארי פוטר לסוויץ נדחתה זה דוקא מעודד כי זה מראה שהם עדיין עובדים על זה וזה לא מבוטל
    ושכנראה זה יגיע ברמה ההופטימלית לסוויץ אני ממש מחכה למשחק הזה ועד שהוא יגיע אני פשוט מחכה לפוקימון ואולי גם למשחק המומינים שפרסמת פה לפני כמה חודשים
    דרך אגב שמואל אשמח אם תעשה סיקור על המשחק harry potter magic awakened

  4. 4

    15:44 24.08.2022 | Yakuza Fanboy Yakuza Fanboy (אורח)

    היה מאכזב
    Lies of P נראה מדהים אבל רחוק מיציאה
    ואיפה לעזאזל יאקוזה 8 ומאפיה 4
    דד איילנד 2 נראה ממש טוב
    קליסטו פרוטוקול המשחק שאני הכי מחכה לו השנה

  5. 5

       | פורסם ע"י