הרשמה

מיאזאקי מאשר: Armored Core 6 לא יהיה משחק Souls-Like

המשחק לא הולך להיות סולס-לייק, אבל זה לא אומר שהוא לא ילמד מהם את הדברים שהופכים אותם למיוחדים

"לא, אנחנו לא עושים מאמץ באופן מודע לכוון את המשחק לסגנון Soulsborne"

הפעם האחרונה שסדרת Armored Core נראתה הייתה בשנת 2012 עם השקתו של Armored Core V. רבים האמינו שהמשחק, ששם אותנו בתא הטייס של רובוטים ענקיים בקרבות קבוצתיים סימן את סופה של הסדרה, אבל הכל השתנה בטקס פרסי המשחקים האחרון שהפך לבלתי נשכח ולא רק בגלל ההכרזות הרבות שלו, כאשר הגיעה ההכרזה על Armored Core VI: Fires of Rubicon. כעת, המפתחת From Software מאוד רוצה שתדעו שהמשחק הולך להיות שונה ממה שהתרגלנו לקבל ממנה בשנים האחרונות.

בין אם אתם מעריצים מושבעים של סדרת המשחקים ובין אם זאת הפעם הראשונה שאתם הולכים להיכנס לשדה הקרב - התהייה לגבי אופי המשחק בוודאות עברה לכם בראש. אחרי הכל, From Software השקיעה את העשור האחרון ביצירת משחקי סולס באופן בלעדי, מ-Dark Souls הראשון כל הדרך אל עבר Elden Ring שקטף את התואר הנחשק של "משחק השנה", לכן הגיוני לחשוב שהמשחק הבא שהם מבשלים בתנור יהיה דומה למה שקיבלנו עד עכשיו. בראיון ל-IGN, הידטקה מיאזאקי (Hidetaka Miyazaki), נשיא הסטודיו, אישר שהמשחק לא יקח השראה ממשחקי הסולס הרבים שהחברה השיקה בעבר.

"לא, אנחנו לא עושים מאמץ באופן מודע לכוון את המשחק לסגנון Soulsborne. בראש ובראשונה, אנחנו רוצים שזה יהיה ברור. הכיוון העיקרי של Armored Core 6 הוא לחזור אחורה ולהסתכל על הרעיון מאחורי הסדרה ומה הפך אותה למיוחדת. אז אנחנו רוצים לקחת את האספקט של הרכבת הרובוטים וההתאמה האישית שלהם - ולתת את האפשרות לשלוט באופן מוחלט ברובוט שבניתם. רצינו לקחת את שתי הרעיונות האלו ולבחון אותם מחדש בסביבה המודרנית שאנחנו נמצאים בה."

בהמשך הראיון, במאי המשחק מסארו יממורה (Masaru Yamamura), שביים את Sekiro: Shadows Die Twice, נשאל עם אילו שיעורים הוא מגיע  למשחק החדש. יממורה הגיב ש"אין אלמנטים שמתייחסים באופן ישיר ל-Sekiro, אבל אני מרגיש ששני הכותרים חולקים את אותם רעיונות סביב קרבות אגרסיביים, מהירים וממוקדי אקשן."

מה אתם חושבים על ההבהרה של מיאזאקי? רגועים שהמשחק לא יקבל השראה ממשחקי סולס, או שאתם דווקא פחות שמחים מכך? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י