הרשמה

כל ההכרזות מטקס פרסי הגיימינג לשנת 2022!

חוזרים לשאול עם Hades II, הקול האייקוני של באטמן יישאר איתנו לפחות לעוד משחק אחד ו-Death Stranding חוזר לחיינו - בואו לשמוע על ההכרזות הגדולות מהטקס הנוצץ ביותר בגיימינג!

אז מה היה לנו בטקס פרסי הגיימינג (ה-TGA) של שנת 2022?

טקס פרסי הגיימינג לשנת 2022 הסתיים ובמה שכבר שנים נחשב לטקס האוסקר של תעשיית הגיימינג, קיבלנו כמות נכבדת של הכרזות מדהימות וטריילרים נהדרים למשחקים וסדרות שצפויות להגיע אלינו בשנים הקרובות! למרות שג'ף קילי ביקש מאיתנו לא לפתח ציפיות, הוא פשוט ניסה להרדים אותנו לקראת כמות הכרזות סופר מכובדת ומרהיבה! בואו נראה מה היה לנו בטקס!

Dead Cells Return to Castlevania

Dead Cells, משחק ה-Roguelike הפופולרי, משתף פעולה עם Castlevania ומביא איתו דמויות מ-Castlevania Symphony of the Night! הטריילר (המאוד מקסים, יש לציין) הכריז כי ה-DLC יגיע ברבעון הראשון של 2023. דרך מצוינת לפתוח את הטקס!

Vampire Survivor Mobile

Vampire Survivor, המשחק הסופר הפופולרי והממכר מגיע לטלפונים כבר עכשיו! המשחק הנהדר יהיה זמין ב-iOS ועל אנדרואיד.

Valiant Hearts: Coming Home

המשחק החדש של Valiant Hearts קיבל הכרזה קצרה. המשחק הבא יגיע לפלטפורמות המובייל בקרוב.

Returnal on PC

מה שכבר סוג של ידענו דרך רב-סרן שמועתי ופלוגותיו הוכרז באופן רשמי בטקס: Returnal, משחק האקשן הנהדר ל-PS5, מגיע למחשב האישי "בקרוב". תנו לנו כבר תאריך יציאה!

Hellboy Web of Wyrd

משחק חדש המבוסס על הקומיקס של Hellboy הוכרז! המשחק שנראה שהולך ללכת חזק לכיוון של Cell Shading ואקשן מגוף שלישי לא קיבל תאריך יציאה אבל הטריילר היה נראה דיי מגניב.

Horizon VR: Call of the Mountain

טריילר קצרצר למשחק ה-PS VR2 החדש הוצג והציג עוד משחקיות מהמשחק שעומד להתרחש בעולם של Horizon.

Post Trauma

ללא ספק אחד המשחקים המסקרנים ביותר שראינו מהאירוע. Post Trauma הוא משחק אימה שנותן המון ווייבים של משחקי Silent Hill ואני חייב לומר שהמשחק באמת נראה נהדר. המשחק צפוי להגיע למחשב ולקונסולות.

Viewfinder

משחק חדש ומסקרן במיוחד עומד להגיע ל-PS5 ולמחשב האישי: Viewfinder הוא משחק שיאפשר לנו לעצב את העולם והמציאות כדי למצוא פתרונות לחידות שונות בעולם.

Among Us Hide N Sick

מוד משחק חדש ל-Among Us הגיע והוא מחליף את התפקידים: עכשיו השחקנים יצטרכו להתחבא ולבצע משימות בזמן שהרוצח גלוי לכולם וצריך לחסל את כולם. המוד יגיע ב-9 בדצמבר.

After Us

טריילר חדש למשחק בשם After Us הוכרז והוא מציג לנו משחקיות מאוד מקסימה גרפית - נשאר רק לראות שגם המשחק יהיה כיפי.

Replaced

טריילר חדש לאחד המשחקים הכי מסקרנים ומרהיבים של 2023 הוצג לנו. אני חייב לומר שעם כל טריילר שנחשף, כך Replaced נראה יותר ויותר טוב.

Street Fighter 6

טריילר חדש ל-Street Fighter 6 הציג לנו עוד דמויות עוד ממצב הסיפור של המשחק והכי הכי חשוב: תאריך יציאה! המשחק צפוי לצאת ב-2 ביוני, 2023 ואני באמת לא יכול לחכות ולנסות כבר את המשחק בעצמי (אני רק מקווה שתהייה לי גישה לבטא).

Hades II

כל הטריילרים הקודמים הוצגו ב-Pre-Show כשזהו הטריילר הראשון של הטקס עצמו - ואיזו דרך לפתוח את הטקס. משחק ההמשך של Hades הוכרז ובו אנחנו נשחק את בתו של Hades שמנסה להציל את אביה מזרועותיו של Cronos, אב הזמן. מידע נוסף על ה-Early Access של המשחק יגיע ב-2023.

Judas

טריילר חדש וסופר מסקרן למשחק חדש שמגיע מהיוצרים של Bioshock נחשף באירוע. Judas יגיע לקונסולות הדור הנוכחי והמחשב והוא נראה כמו המשך רוחני לסדרת משחקי Bioshock.

Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon

משחק חדש ומפתיע בעולם של Bayonetta הוכרז והוא ייקח כיוון יותר ילדותי ויותר קסום עבור סדרת משחקי האקשן הפופולרית. המשחק יספר לנו את סיפורה של סרזה, המכשפה הנהדרת מ-Bayonetta 3 בתור ילדה שמנסה להציל את אמה ויגיע ב-17 במרץ.

Destiny 2: Lightfall

ההרחבה הבאה של Destiny 2 קיבלה טריילר משחקיות חדש שמראה לנו עוד קצת מהיכולות החדשות והנשקים של Lightfall. ההרחבה תגיע ב-28 בפברואר.

Suicide Squad: Kill the Justice League

ללא ספק אחד המשחקים הכי מצופים של 2023. Suicide Squad: Kill the Justice League קיבל טריילר חדש שמציג לנו עוד סצנות סינמטיות מהמשחק. הרגע המרגש של הטריילר הזה כולל טיז של באטמן בקולו של קווין קונרוי המנוח שיגיע למה שהוא ככל הנראה הדיבוב האחרון שלו. אותי זה מאוד ריגש. המשחק צפוי לצאת ב-26 במאי (תודה מנחם!).

Animal Party

פשוט תראו את הטריילר הזה. אני באמת לא הולך לנסות להסביר אותו, כי פשוט מגיע לו שיצפו בו. המשחק יגיע בתחילת 2023.

The Last of Us Part I on PC

הרימייק למשחק המרגש והאייקוני של Naughty Dog יגיע למחשב האישי ב-3 במרץ, 2023.

Star Wars Jedi: Survivor

כפי שכבר ידענו, טריילר חדש ל-Star Wars Jedi: Survivor, משחק ההמשך הסופר מצופה למשחק הנהדר מ-2019, נחשף באירוע. הטריילר החדש שהציג לנו עוד מהמשחק החדש והמשחקיות שלו (כולל יכולות חדשות ומעניינות מאוד) גם חשף את תאריך היציאה שהודלף בטעות: ה-17 במרץ, 2023.

Earthblade

טריילר חדש למשחק מהיוצרים של Celeste הנהדר הוכרז באירוע. המשחק החדש נראה טוב (שילוב בין האסתטיקה של Celeste ושל Iconoclasts) אבל ייקח לו זמן להגיע אלינו כשהמשחק צפוי לצאת ב-2024.

Dune Awakening

טריילר חדש שהציג לנו עוד קצת מ-Dune Awakening הראה לנו את המנוע של המשחק בפעולה. אתם יכולים להירשם לבטא של משחק ה-MMO כבר מעכשיו.

Forspoken Demo

דמו חדש ל-Forspoken הוכרז יחד עם טריילר חדש והרבה יותר טוב מהטריילרים הקודמים של המשחק. את הדמו תוכלו להוריד ל-PS5 כבר עכשיו.

Death Stranding 2

המשחק החדש של הידאו קוג'ימה הוכרז סוף כל סוף וכן, הוא מוזר בדיוק כמו שחשבנו שהוא עומד להיות. Death Stranding 2 ימשיך את הסיפור הביזארי, למרות שכרגיל, הטריילר מספק לנו הרבה יותר שאלות מאשר תשובות (שזאת גם הייתה הכוונה של קוג'ימה, מסתבר). כרגע זה נראה שהמשחק עומד לצאת ל-PS5 בלבד.

Immortals of Aveum

משחק יריות חדש ומסקרן הוכרז בטריילר סינמטי חדש. המשחק מפותח על ידי Ascended ובשיתוף עם EA Originals וצפוי לצאת ב-2023.

TEKKEN 8

כמובטח, טריילר משחקיות נוסף נחשף למשחק הלחימה הסופר מצופה של Bandai Namco. הטריילר החדש היה קצר יותר ממה שציפיתי אבל ההייפ שלי למשחק כבר חוצה גבולות. יחד עם Street Fighter 6, הולכת להיות לחובבי משחקי לחימה שנה מטורפת. המשחק עומד להגיע לקונסולות הדור הנוכחי והמחשב האישי.

Nightingale

טריילר חדש ל-Nightingale, משחק האקשן הקסום/סטימפאנקי, נחשף בטקס פרסי הגיימינג. אני חייב לומר שעד כמה שהמשחק עצמו כבר היה נראה מעניין, הטריילר החדש מוכר אותו בצורה נהדרת.

Baldur's Gate 3

הגיע הזמן באמת, לא? המשחק הסופר מצופה של Larian Studios יוצא מ-Early Access ויגיע באוגוסט הקרוב, כך נחשף בטריילר חדש שגם הציג לנו את חבילת האספנים שתוכלו לקנות כבר עכשיו.

Wayfinder

בנוסף להכרזה על חלון היציאה של Baldur's Gate 3, משחק אקשן/תפקידים חדש של Larian הוכרז במה שנראה כמו שילוב של Torchlight עם Orcs must die.

Fire Emblem Engage Expansion Pass

עוד לפני שהמשחק יוצא, נינטנדו מכריזה על ה-Expansion Pack הראשון של המשחק שיביא איתו דמויות מ-Fire Emblem Three Houses. המשחק צפוי לצאת בינואר הקרוב.

Diablo 4

טריילר סינמטי חדש ל-Diablo 4 מציג לנו למה, גם אחרי כל השטויות שהיא עושה, בליזארד היא עדיין אחת המפתחות המרגשות ביותר שיש כיום. הטריילר הסינמטי גם הציג לנו את תאריך היציאה של המשחק: ה-6 ביוני, 2023.

Horizon Forbidden West: Burning Shores

DLC חדש שלוקח אותנו ללוס אנג'לס מגיע ל-Horizon Forbidden West! הטריילר הסינמטי הציג לנו את השלט של הוליווד וכנ"ל גם תאריך יציאה: ה-19 באפריל.

Blue Protocol

משחק MMO חדש שמגיע מ-Bandai Namco ו-Amazon Games הוצג באירוע. המשחק עצמו נראה בסדר גמור, אבל אחרי הכישלונות האחרונים שלה, אני באמת לא סומך על היכולת של Amazon Games ליצור משחק מעניין באמת - בואו נקווה שאני אטעה עם המשחק הזה. המשחק אמור לצאת ב-2023.

Remnant 2

משחק co-op חדש בסדרת Remnant הוכרז. טריילר המשחקיות היה נראה דיי טוב, אבל חשוב לציין כי המשחק הקודם לא היה מרהיב במיוחד. בואו נקווה שהשני יהווה שיפור בכל קנה מידה.

Transformers Reactivate

טריילר חדש למשחק של הרובוטריקים הוכרז באירוע. חוץ מטריילר מאוד סינמטי ושם לא ראינו יותר מדי מהמשחק.

The Super Mario Bros. Movie

טריילר חדש לסרט של האחים מריו הוצג לנו באירוע והסרט הזה פשוט נראה ונשמע מקסים. אני לא יכול לחכות לאפריל.

Banishers: Ghosts of New Eden

היוצרים של Life is Strange חשפו את המשחק הבא שלהם, משחק אקשן/תפקידים בשם Banishers: Ghosts of New Eden. המשחק צפוי לצאת בסוף 2023.

Warhammer 40,000: Space Marine 2

טריילר חדש ל-Warhammer 40,000: Space Marine 2 הוצג באירוע וזה נראה שהוא בא להמשיך את כמות הכיף האדירה של המשחק הראשון. המשחק צפוי לצאת ב-2023.

Meet Your Maker

המשחק החדש שיאפשר לכם לבנות בסיס מלא במלכודות ולתת לאנשים לנסות ולנצח את הבסיס שבניתם קיבל תאריך יציאה בטריילר חדש. המשחק יגיע ב-4 באפריל.

Crash Team Rumble

משחק חדש של Crash Bandicoot הוכרז בטקס וזה נראה שהוא לוקח את הרוח של Crash Bash כדי להביא לנו משחק ראמבל מהיר ועצבני. המשחק צפוי לצאת ב-2023.

The Lords of the Fallen

טריילר חדש למשחק ה-Souls-like החדש קיבל טריילר חדש שהפעם מציג לנו קצת יותר מהמנוע והמשחקיות של המשחק החדש. המשחק צפוי לצאת לקונסולות הדור הנוכחי והמחשב האישי.

Crime Boss: Rockey City

משחק אקשן חדש שנראה שהדבר היחיד שיש לו באמת זה קאסט שחקנים רחב במיוחד שכולל בין היתר גם את צ'אק נוריס. המשחק צפוי לצאת בשנה הבאה.

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

טריילר סינמטי חדש לחבילת ההרחבה היחידה של Cyberpunk 2077 מציג לנו עוד קצת מהסיפור של ההרחבה, העולם שלה ואת ההשתתפות של אידריס אלבה בהרחבה כאחת הדמויות. ההרחבה תגיע בשנה הבאה.

Armored Core VI: Fires of Rubicon

טקס פרסי הגיימינג ממשיך לתת בראש: Armored Core VI: Fires of Rubicon, המשחק הבא בסדרת משחקי ה-Mecha של FromSoftware הוכרז באירוע והטריילר הסינמטי שהוצג לנו היה מרשים ביותר. מקווה שנוכל לראות משחקיות כמה שיותר מהר כי המשחק צפוי להגיע אלינו ב-2023.

Final Fantasy XVI

הטריילר החדש של Final Fantasy XVI הוא גם האחרון שהוצג לנו בטקס והוא ממשיך להיראות כמו פוטנציאל אדיר לתואר משחק השנה לשנת 2023. הטריילר הציג לנו עוד מהקומבט של המשחק שנראית הרבה יותר מוכוונת אקשן והרבה יותר גרנדיוזית. המשחק צפוי לצאת ב-22 ביוני, 2023.

זהו! תם טקס פרסי הגיימינג! סיכום הזוכים יעלה ממש עוד מעט (כבר נאמר מראש מזל טוב ל-Elden Ring על הזכייה), אבל נשמח לשמוע אתכם ומה אתם חושבים על ההכרזות! בעיניי זה היה יופי של טקס עם הכרזות מעולות וקצב הרבה יותר טוב מבשנים קודמות, אבל מה אתם חושבים על הטקס וההכרזות? ספרו לנו בתגובות כאן או ברשתות החברתיות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:44 09.12.2022 | מנחם מנחם (אורח)

    איזה כייף לפתוח את הבוקר עם כל המידע
    תודה רבה שמואל המלך
    רק רציתי להוסיף שיש תאריך יציאה למשחק Suicide Squad: Kill the Justice League והוא ב26 למאי 2023
    כך המנחה אמר בטקס.
    שבת שלום!!!

  2. 2

    10:20 09.12.2022 | יוסי יוסי (אורח)

    אתם אלופים אין עליכם!!!!! היה כיף לקרוא הכל בצורה מסודרת מאוד
    רק בבקשה ממכם תמשיכו לעדכן על המשחקים כשהיו עדכונים נוספים!!!!!

  3. 3

    11:44 09.12.2022 | AVIC AVIC (אורח)

    הכתבה הזאת פשוט המשיכה והמשיכה וכמעט כל טריילר גרם לי להתרגש מחדש...
    אני חושב שמבחינת הכרזות זה היה פשוט טקס מדהים השנה.

  4. 4

    13:30 09.12.2022 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    שמואל האלוף היה לייב נהדררר והייתי שמח שתסביר למה אתה ואמיר כלכך התרגשתם מהמשחק "הלבוי" ?

  5. 5

    15:35 09.12.2022 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    תודה רבה מנחם! אני אעדכן את הכתבה בקרוב!

    יוסי יא מלך נעדכן חדשות ברגע שיהיו!

    אבי ומסע אני מסכים שהיה אירוע נהדר, אני התרגשתי מהלבוי גם כי זאת אחת מדמויות הקומיקס הכי כיפיות שאני מכיר וגם כי המשחק עצמו נראה דיי מגניב :)

  6. 6

       | פורסם ע"י