הרשמה

לכבוד הסרט החדש של צבי הנינג'ה: שלט בריח פיצה

איך תרצו את השלט? עם פטריות, זיתים או אננס?

אקס בוקס יצאה בקידום מטורף לסרט החדש של צבי הנינג'ה - שלט בריח פיצה!

אחרי מסעות קידום די פסיכיים לסרטים של ברבי ואופנהיימר (שכללו או לא כללו את הפיצוץ הורוד הזה), מיקרוסופט יוצאת בקרוסאובר מופרע לגמרי לקידום הסרט החדש בסדרת צבי הנינג'ה: טירוף המוטנטים (Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem). שלט בריח פיצה, כן קראתם את זה נכון.

זו לא טעות ולא חלום בלהות, מדובר בשלט אמיתי ל-Xbox בארבעה עיצובים שונים לפי ארבעת האחים, ליאונרדו, דונטלו, רפאל ומיכאלנג'לו, שאליו מתחברת חתיכת פיצה מפלסטיק שמפיצה ריחות שונים של פיצה. יאמי. כרגע ניתן רק להרשם לתחרות באתר הרשמי של Xbox ולנסות לזכות בשלט שיפיץ ניחוחות אנשובי ויהרוס כל קשר אנושי שעשוי להיות לכם. בהמשך אולי נזכה לרכוש את המהדורה המיוחדת והמוגבלת בעצמנו, ולעשות קרוסאובר ביתי עם הקונסולה הורודה של ברבי.

בנוסף, היום יצא לרשת פס הקול של הסרט החדש שאותו הלחינו וביצעו הצמד זוכי האוסקר טרנט רזנור ואטיקוס רוס (Trent Reznor & Atticus Ross), שבימים כתיקונם ידועים בתור שני חברים חשובים מלהקת העל Nine Inch Nails. משמיעה ראשונית מסתמן שזו אחת היצירות הטובות של הצמד (שידועים בתור המלחינים לסרטים האחרונים של דיוויד פינצ'ר (David Fincher), של הסדרה Watchmen ושל נשמה (Soul), עליו זכו באוסקר).

זה רצף מצויין של מוזיקה לצבי הנינג'ה, אחרי שאת החידוש לפתיח הקלאסי שיצא לכבוד המשחק הנהדר Teenage Mutant Ninja Turtles Shredder’s Revenge עשה אחד הזמרים הטובים ביותר בעולם, מייק פאטון (Mike Patton).

הסרט צבי הנינג'ה טירוף המוטנטים יוצא לאקרנים השבוע, ביום רביעי ה-2.8. האם תסכנו את שלום הבית ותנסו לזכות בשלט בריח פיצה? ואיך הפסקול של הסרט? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי ברגר - כתב תוכן

רועי ברגר - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5, Switch, Mobile

בחיים לא תנצחו אותי ב: King's Quest 1 :-)

המשחקים שהגדירו לי את הילדות: כל מה ש-Sierra ו-LucasArts הוציאו בעבר, וטטריס על הגיימבוי

כשאני לא משחק אני: כותב, יוצר, מפיק, מתרגל ומלמד יוגה ומגדל שני יצורי אנוש

מסר לעולם: פראפרזה על דברי המורה שלי ליוגה: אף פעם אל תנסו להוכיח כלום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י