הרשמה

בעקבות ההצלחה Star Wars Jedi: Survivor יגיע לדור הקודם

שחקני הדור הקודם יזכו לחזור לנעליו של הג'דיי

המסע של הג'די ממשיך אל העבר

עולם הגיימרים חצוי בהרבה נושאים, אבל אחד הנושאים המדוברים בשנים האחרונות הוא האם מפתחות משחקים צריכות לכלול את הדור הקודם במשחקים החדשים שלהן, ובכך להחליש מראש את יכולות הביצוע של המשחק, או להשאיר את העבר מאחור ולפתח אך ורק לדור החדש. בעוד שבכמעט שנתיים (איך שהזמן טס שנהנים) מאז שה-PS5 וה-Xbox Series S\X יצאו לאוויר העולם רוב משחקי הקונסולה פותחו על מנת להתאים לשני הדורות, בשנה האחרונה אנחנו רואים שינוי כיוון ותיעדוף לדור הנוכחי.

אחד מהמשחקים האלו הוא לא אחר מאשר משחק ההמשך לאחת ההפתעות הגדולות של EA: המשחק Star Wars Jedi: Survivor שיצא אקסקלוסיבית לדור הנוכחי ולמחשב ב-28 באפריל 2023. המשחק זכה להצלחה בקרב המבקרים והקהל, מוזמנים לקרוא מה אנחנו חשבנו עליו כאן, ואף הוכרז כיורש ראוי לקודמו Star Wars Jedi: Fallen Order שיצא ב-2019.  

עכשיו, שחקני הדור הקודם ישמחו לגלות כי בישיבה רבעונית של EA, הכריז מנכ"ל החברה אנדרו וילסון (Andrew Wilson) כי בשל ההצלחה המטאורית שהמשחק חווה, החליטו בחברה להוציא גרסא של המשחק ל-PS4 ול-Xbox One. שחקני הדור הקודם ייזכו לחזור לנעליו של קאל קסטיס (Cal Kestis) במסעותיו ביחד עם הרובוט הנאמן BD-1 ברחבי הגלקסיה עתורת מיקומים אייקונים מסדרת הסרטים ומהקאנון המורחב של יקום "מחלמת הכוכבים". המפתחת Respawn נמצאת בשלבי פיתוח מוקדמים ועל כן אין עדיין תאריך יציאה ייעודי לגרסאת הדור הקודם, אז הישארו מעודכנים להכרזה על תאריך היציאה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:54 02.08.2023 | rotem586 rotem586

    קודם שיעבוד נורמאלי על הדור הנוכחי ואז שידברו...

  2. 2

       | פורסם ע"י