הרשמה

רכבים, שדרוגים ואזהרת ספויילרים בטריילר החדש ל-Suicide Squad: Kill the Justice League

אחד המשחקים הלא שגרתיים של השנים האחרונות עושה משהו לא שגרתי בכלל - ומתעסק בספויילרים בטריילר רשמי

קראתם נכון

נתתי בזמן האחרון כל כך הרבה הקדמות למצב המוזר ש-Suicide Squad: Kill The Justice League נמצא בו, שכבר נגמרו לי המילים. כנראה שהייתי מוותר לגמרי על עוד כתבה על המשחק - אבל טריילר לא שגרתי מצריך התייחסות לא שגרתית. וכן, כמו שקראתם בכותרת, הטריילר מכיל בתוכו אזהרת ספויילרים למשחק ואז מתעסק באותם ספויילרים בהרחבה. ראו הוזהרתם.

בסרטון שאורכו כ-20 דקות, Rocksteady נותנים לנו מבט על דמויות הצד שיופיעו בסיפור ובעיקר על תפקידיהם במשחקיות. לדוגמא, הפינגוין יספק לכם שדרוגים לנשקים כך שתוכלו להגיע לוריאציות שונות של אותו הנשק בעוד שגיזמו יספק לכם רכבים עם נשקים שונים - מעין גרסא מרחפת של ה-Warthog מסדרת Halo. רוב הטריילר עוסק במשהו שהוא מציג עם אזהרת ספויילר - ולמען האמת נראה לנו שמדובר בפעם ראשונה שתוכן שיווקי מודה שקטע המוצג בטריילר הוא ספויילר למשחק עצמו. בכל מקרה, מדובר בהופעה של הנבלית האהובה Poison Ivy, שחוזרת במשחק הזה כילדה אנרגטית. אני חייב להגיד שלמרות שהעיצוב הזה ללא ספק עומד לעורר המון ביקורת, אני דווקא אהבתי את הכיוון. מבחינת משחקיות, פוייזון אייבי תתן לכם אפשרות להוסיף לארסנל שלכם אפקטים די בסיסים כמו הקפאת האוייבים או להעלות אותם באש.

המשחק ממשיך להראות מסקרן מאוד, בעיקר כי קשה לגבש עליו דעה. הוא כל כך שונה ממה ש-Rocksteady עשו עד היום, וגם בקונטקסט של התעשייה כולה לא זכור לי משחק מבולגן שכזה. לבסוף, הטריילר הבא הבטיח לעסוק בדרך שבא המשחק יתמך אחרי היציאה שלו, כך שכנראה שם נשמע בפעם הראשונה על אופיו כמשחק live Service אותו הוא כרגע מסתיר. המשחק יצא לקונסולות הדור הנוכחי ולמחשב ב-2 בפברואר.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י