הרשמה

אלפא סגורה ל-Suicide Squad: Kill the Justice League תתחיל בשבוע הבא

פחות משלושה חודשים ליציאת המשחק WB מאפשרת הרשמה לPlaytest שיתקיימו בעוד שבוע וחצי

טוב, אנחנו סקרנים

נראה שבתקופה האחרונה Suicide Squad: Kill The Justice League נהפך להיות אחד הפרוייקטים הכי מסקרנים שבדרך, ולא מהסיבות הנכונות. החזרה של Rocksteady אחרי פגרה של שמונה שנים עם משחק על יחידת המתאבדים יכלה להיות אירוע לכשעצמו, אך דווקא הדחיות הבלתי פוסקות של המשחק והתעלמות של כל התוכן השיווקי שלו כרגע מהעובדה שהוא יכיל אלמנטים של Live service הם אלה שתופסים את הכותרות. היום הכריזו WB שהם עומדים לבדוק את המשחק עם הקהל הרחב - ואם אתם סקרנים כמונו לדעת מה יהיה גורל הפרוייקט אתם בטח תרצו להרשם.

בקישור הזה תופנו לדף ההרשמה ל-Playtest למשחק שיתקיים בין יום חמישי ה30 בנובמבר בשעה 16:00 שעון ישראל ליום שני ה4 בדצמבר בשעה 22:00 לקונסולות הדור הנוכחי ולמחשב דרך Steam. בטופס ההרשמה תענו על מספר שאלות קצרות שכוללות גם דוגמאות למשחקים אחרים שאתם משחקים עם רשימה שמכילה כמה דוגמאות מעניינות כמו Rainbow Six: Siege ו-Halo: Infinite. הגרסא שתהיה זמינה למי שיצטרף תהיה גרסת האלפא של המשחק, וכל מי שישחק בה יצטרך לחתום על NDA - כך שאל תצפו לרשמים ממנה בגופי חדשות רשמיים כשהיא תסתיים.

בטיזר קצר, צבעוני ומגניב שעוסק בהארלי קווין שצורף כאן למעלה המשיכו להתעלם מה-Deluxe Edition של המשחק, שהדברים שהיא מכילה הם כרגע ההוכחה היחידה שהמשחק אכן עומד להכיל אלמנטים של Live service - דבר שדלף בתחילת השנה. עוד לא ברור מתי ואיך יציגו את זה המפתחים, אבל אפשר לשער שמי שיכנסו ל-Playtest ידעו לפני כולם מה מתכננים למשחק בגזרה הזו. המשחק צפוי לצאת לדור הקונסולות הנוכחי ולמחשב ב-2 בפברואר 2024. שוב נזכיר שלהרשמה לחצו כאן.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י