הרשמה

אין לכם טלפונים? ASUS חושפת את סדרת ה-ROG Phone 8

רוצים משהו יותר נייד מ-ROG Ally?

סדרת הטלפונים החדשה תהייה זמינה בארץ כבר החודש והולכת להכיל מפרט

כנראה שה-iPhone 15 Pro והיכולת שלו להריץ משחקים כמו Resident Evil Village (גם אם מדובר ביכולת מוגבלת), גרם ל-ASUS לחזור ולנסות להוכיח מי תמיד היה "טלפון הגיימינג האמיתי". ב-CES 2024, החברה הכריזה על סדרת ה-ROG Phone 8, טלפוני הגיימינג החדשים של החברה. הטלפונים יגיעו עם מסכי AMOLED בגודל של 6.78 אינץ', כשקצב הריענון של המסך יכול להגיע עד ל-165 הרץ (למרות שהוא יישאר על הטווח של 1 עד 120 הרץ). הטלפונים החדשים דקים יותר מהקודמים שלהם עם הורדה של 15 אחוז בעובי שלהם.

הטלפון יגיע עם מעבד של Snapdragon 8 Gen 3 Mobile כשהטלפון יגיע עם RAM של LPDDR5X במהירות של 8533Mbps שזה פשוט אוברקיל היסטרי. החברה טוענת שבעזרת פתרונות הקירור הפנימי והחיצוני (AeroActive Cooler X) המכשיר צפוי לא להתחמם יותר מדי (בהודעה לעיתונאות הם אפילו טענו כי פתרון הקירור החיצוני יכול להוריד את הטמפרטורה של החלק האחורי של הטלפון בעד 26 מעלות.

Displaying ROG Phone 8_8 pro_Group Photo_02.jpg

הטלפון גם מכיל פרטים פחות מעניינים וחשובים לטלפון כמו מערך מצלמות קדמי ואחורי (מצלמת סלפי של 32MP זה דיי מגניב אני מניח) ועמידה בתקן IP68 לעמידות במים ואבק. הטלפון יגיע בשלושה סוגים שונים: גרסת 256GB ו-12GB של RAM ב-4,799 ש"ח, גרסת PRO עם 512GB ו-16GB של RAM ב-5,499 ש"ח וגרסה מיוחדת שמגיעה עם פתרון הקירור המיוחד בקופסא, 1TB של אחסון ו-24GB של RAM ב-6,499 ש"ח. שתי הגרסאות הראשונות יהיו זמינות לרכישה כבר החודש, כשהזמנה מוקדמת התחילה כבר ברשתות כמו KSP ובאג (המוצר עצמו יושק ב-31.1). הגרסה האחרונה והיקרה יותר תגיע ב-31.3.

ASUS, יש לי יום הולדת בפברואר. אני אעשה גם ביקורת, כן?

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י