הרשמה

סיכום ה-Xbox Developer_Direct 2024!

כמה מהמשחקים המצופים ביותר של Xbox לשנת 2024 נחשפו במלוא הדרתם באירוע המיוחד של החברה. בואו לקרוא מה החברה הציגה!

הגרפיקה של Hellblade II, הפנטזיה של Avowed ואינדיאנה ג'ונס נראה פשוט נהדר

אחרי האירוע הענק של השנה שעברה, ל-Developer_Direct של 2024 יש נעליים גדולות למלא. כבר ידענו על רוב הדברים שעמדו להופיע באירוע הצגת המשחקים של Xbox של 2024 ועדיין - הצלחנו להיות מופתעים. בואו נראה מה ענקית המשחקים מארה"ב הביאה לשולחן באירוע ה-Developer_Direct שלה לשנת 2024!

Avowed

כל-כך הרבה זמן חיכינו ל-Avowed והנה אנחנו סוף סוף רואים עוד משחקיות ממנו. המשחק החדש של Obsidian נראה מאוד צבעוני ומשלב פנטזיה עם הצבעוניות והכיפיות של החברה. לפי הטריילר זה נראה שיש דגש מאוד רציני על שילובים בין סוגים שונים של משחקיות, כשכמו Skyrim יהיו לשחקנים אופציה לשחק עם חרבות וקסמים. זה נראה שהמשחק גם שם דגש על בחירות דיאלוגים שישפיעו על המשימות השונות והסיפור של המשחק. ה-Art Style של המשחק נראה ממש יפה. והוא עומד לצאת בסתיו הקרוב -למעט דחיות כאלה ואחרות. המשחק יגיע ל-Xbox Game Pass בהשקה.

Senua's Saga: Hellblade II

ה-משחק של Xbox לשנת 2024. Senua's Saga: Hellblade II קיבל סרטון נרחב ומעניין ששם דגש על הגרפיקה הבאמת משוגעת של המשחק והסיפור של המשחק שבונה גם על ההיסטוריה של התקופה ועל סנואה והמשך המסע שלה.המשחק שם דגש על משחקיות ברוטאלית וקשוחה כשלפי המפתחים "אתם אמורים להרגיש כאילו יצאתם מכל קרב בשן ועין". הגרפיקה של המשחק באמת נראית פסיכית - אולי אחד המשחקים הכי יפים ומרשימים בדור האחרון. המשחק החדש גם יביא את טכנולוגית ה-3D Audio כדי לעטוף את השחקן בצלילים וקולות. המשחק גם קיבל תאריך יציאה רשמי: ה-21 במאי.

Visions of Mana

הפתעה! Square Enix עלו כדי לדבר על Visions of Mana החדש שנראה פשוט נהדר. המשחק החדש יכיל Mount שאפשר לרכב עליו (כלב גדול וממש חמוד), משחקיות הסתובבות בעולם ששמה דגש על תנועה במרחב וגם קיבלנו הצצה על המוזיקה של המשחק שמשתנה לפי כמה אם השחקן נמצא בקרב או לא. הקומבט של המשחק ישלב בין האלמנטלז, היצורים שמציגים את הקסמים של המשחק, לבין משחקיות אקשן. המשחק יגיע בקיץ ל-Xbox.

Ara: History Untold

עוד מידע על המשחק המסקרן של Oxide Games נחשף באירוע של Xbox. המשחק הוא "שהם חלמו להכין", כשהמשחק הולך לשלב בין משחקיות אסטרטגיה לבין המשחקיות של Civilization, כשהמשחק שם דגש מאוד חזק על ציוויליזציות שונות, היכולות שלהן, ההיסטוריה שלהן והעולם שתהייה להם השפעה עליו. מערכות כמו מערכת ה-Prestige תאפשר לשחקנים לקבל את ההחלטות הנכונות כדי ליצור תרבות יותר מעניינת וקצת משנה או הופכת את ז'אנר ה-4X על הראש שלו. כל זה מתווסף למערכת התורות הסימולטניים שלהם שגורמת למשחקים מול אנשים אחרים ואפילו מול המחשב, להיות מעניינת ומלחיצה במיוחד. המשחק צפוי לצאת בסתיו 2024 ויגיע למחשב האישי בלבד (ל-PC Game Pass גם כן).

Indiana Jones and the Great Circle

הצצה ענקית למשחק החדש של Indiana Jones מבית MachineGames נחשפה באירוע של Xbox והמשחק נראה לא רע בכלל. המשחק יהיה משחק גוף ראשון שלזה לא ציפיתי, אבל המשחק עדיין נראה מעניין מאוד. אני מאוד אהבתי את זה שהמשחק משתמש בהאריסון פורד כמודל המרכזי שלו והשימוש במוזיקה של Indiana Jones הייתה נהדרת ופשוט עשתה לי צמרמורת. המשחק הולך להתרחש בין הסרט השני לשלישי וישים דגש על חקירות של אתרים ארכיאולוגים עתיקים ופתירת חידות מעניינות - חלק גדול מהחידות הן חידות אופציונאלית שזה באמת יפה. כל מה שהוצג באירוע הזה היה באמת מרהיב, כשהמשחק עומד לצאת השנה ויגיע ל-Xbox Game Pass.

זהו! עד כאן האירוע של Xbox. מוזמנים לכתוב לנו בתגובות איזו הכרזה הכי תפסה אתכם ואיזה ציון הייתם נותנים לאירוע בכללותו. נתראה באירועים הבאים (בתקווה לדיירקט של נינטנדו בקרוב).

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:03 18.01.2024 | דור קציר - כתב תוכן דור קציר - כתב תוכן

    תקראו לי ציוני - אבל אני ממש אוהב להרביץ לנאצים. תודה לכם MachineGames, המשחק נראה מדהים

  2. 2

    23:15 18.01.2024 | רועי האן - כתב תוכן רועי האן - כתב תוכן

    האאאאאאאאאאאאאאאריסון פורד. ערב טוב!

  3. 3

    23:15 18.01.2024 | רועי האן - כתב תוכן רועי האן - כתב תוכן

    האאאאאאאאאאאאאאאריסון פריקינג פורד. ערב טוב!

  4. 4

    19:14 19.01.2024 | indy jones indy jones (אורח)

    אחלה סיכום לאחלה דיירקט, ממש מחכה למשחק של אינדיאנה ג'ונס, אבל יש לך טעות קטנה: המשחק יתרחש בין הסרט הראשון (שודדי התיבה האבודה) לבין הסרט השלישי (מסע הצלב האחרון), הסרט השני (המקדש הארור) מתרחש לפני הראשון, לא יכול לחכות למשחק!

  5. 5

    16:22 20.01.2024 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    אה סליחה נכון נכון, אני ראיתי את השלישי וספרתי אחד אחורה פשוט - צודק לגמרי ויתוקן!

  6. 6

    23:54 20.01.2024 | elad9219 elad9219

    ממש מסקרן המשחק של אינדיאנה ג'ונס, זה נראה סרט שהכי מתבקש בעולם שיהיה עליו משחק גדול.
    נראה קצת סטייל של Uncharted ו- Tomb Raider.

  7. 7

       | פורסם ע"י