הרשמה

היוצרים של Borderlands בטוחים שהסרט יתחיל יקום קולנועי, ואנחנו רואים למה

אנחנו מאוד רוצים סרט של Tiny Tina, ואנחנו גם חושבים שנקבל אותו

ענק, שימי בלימונים

הטריילר לסרט המבוסס על סדרת המשחקים Borderlands הגיע, ואיתו גם המון דעות לכאן ולכאן לגביו. למרות שיקח עוד חצי שנה עד שהסרט יצא ונדע האם הוא מוצלח מספיק בשביל המשך - זה לא מפריע לרנדי פיצ׳פורד (Randy Pitchford)  המנכ"ל לשעבר של המפתחת Gearbox, יוצרת המשחקים, לחלום ובגדול.

קודם כל נזכיר לכל שמי דאג שפיצ'פורד לא לגמרי עזב את Gearbox, אלא שידרג את המעמד שלו למנכ"ל החברה ש-Gearbox תחתיה - The Gearbox Entertainment Company. במסגרת התפקיד פיצ'פורד התראיין לגבי הסרט החדש, ושיתף את הכוונות לעתיד של סדרת המשחקים על המסך הגדול. לפי הציטוט, הסרט מתקיים ביקום קולנועי מקביל לסדרת המשחקים, מה שאומר שהוא אינו העלילה של אחד מהם אלא סיפור בפני עצמו. בנוסף הכריז שהכוונה היא לפתח את היקום הזה עם דמויות וקווי עלילה שנכיר המהשחקים - ואנחנו כבר חושבים לאן הוא הולך. כזכור ל-Tiny Tina, ככל הנראה הדמות הפופולארית ביותר מהמשחקים, יש הרחבה ואפילו משחק שלם המעוצב סביבה. האופי של אותם משחקים לוקח את ההומור הגיקי והצבעוניות של הסדרה לקיצון - עם שילוב של עולם D&D והמון רפרנסים לעולם התרבות.

כמו כפפה ליד, בחרו לגלם את הדמות עם השחקנית הצעירה אריאנה גרינבלט (Ariana Greenblatt). מעבר לעובדה שאריאנה כבר הספיקה לככב ולצבור לעצמה מעריצות בסרט ברבי, היא כבר בגיל 16 נהפכה למימ אייקון ברשתות החברתיות - עם דמויות כמו גאמורה הצעירה מהתבנית המימז המוכרת מ--Avengers: Infinity War ו-Ahsoka הצעירה בסדרת הטלוויזיה של מלחמת הכוכבים. כל העובדות האלה גורמות לגרינבלט להיות מרכיב אינטגרלי במתכון לסרט Tiny Tina מוצלח שיחגוג את התרבות הפופולארית עם המון הומור, שהשחקנית מראה בכל הזדמנות שיש לה.

אנחנו בעצמנו כאן באתר בחילוקי דעות על הטריילר, ובאמת שלא נוכל לדעת עד שהוא יצא האם אנחנו בכלל רוצים לראות לו המשך - אבל לפחות לכרגע החזון לעתיד של הסדרה בקולנוע נראה טוב. מה משחק ה-Borderlands האהוב עליכם?

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י