הרשמה

ביקורת: Dead Space

משחק אימה / הישרדות שיבהיל אתכם עד עמקי נשמתכם

Dead Space הוא משחק אימה/השרדות שלא ראינו כמותו מבית EA כבר שנים: ייחודי, מושקע, מלא אווירה, ואפילו מקורי בחלקו


מפתחת: EA
מפיצה: EA
תאריך יציאה:
14.10.08

משחק אימה / השרדות מבית EA? נשמע כמו מתכון לשעמום גדול, אבל Dead Space מתבלט מעל התחרות לא רק ככותר אימה משובח, אלא גם כמשחק מעולה.

ב- EA החליטו לפני מספר שנים להשקיע במותגים חדשים ולא רק במשחקי פיפ"א וסימס, ו- Dead Space הוא אחד הפירות הראשונים והמוצלחים של אותה החלטה. כך נבנה יקום עתידני מאפס, אוכלס בדמויות שקיבלו שמות והפיחו בו רוח חיים, ואז כמובן כולן נרצחו על ידי המפלצות מרובות-הידיים שתזכו להכיר במהלך המשחק.

לצד קומיקס וסרט אנימציה באורך מלא שנלווים למשחק, זהו בהחלט פרוייקט ענק שהושקעו בו המון זמן ומשאבים, ואת התוצאות אפשר לראות באיכויות ההפקה האדירות של המשחק, באווירה הלחוצה ובמשחקיות המקפיצה.

לקניית המשחק:
50$ ב- Play-Asia לגרסת הפלייסטיישן 3 (205 שקלים כולל משלוח)

הטוב

  • מבחר נשקים עצום ומקורי ברובו
  • משחקיות ראוייה לחיקוי
  • איכות הפקה של סרט עם תקציב הוליוודי
  • גרפיקה נהדרת עם עבודת סאונד מקפיאת דם
  • מערכת HUD חדשנית

הרע

  • מערכת הקרבות טעונה שיפור
  • משימות חוזרות על עצמן
  • בעיות קלות במצלמה

והנורא

  • המשחק הזה הוא התקף לב בקופסא

תפריט בבקשה

לפני שנתחיל, ברצוני להקדיש כמה מילים לתפריט של המשחק, חלק שנתפס לרוב כאלמנט שולי ולא ממש חשוב בדרך למשחק עצמו. לדעתי, התפריט הוא חלק בלתי נפרד מחווית המשחק, והוא צריך להיות מעוצב בהתאם.

קחו לדוגמא את התפריט של דד ספייס – קצת אנימציה, קצת רקע, קולות מפחידים – והנה, יש לנו תפריט מנצח. התפריט בנוי בצורת הולוגרמה תלת מימדית, והמעבר בין האופציות מתבצע על ידי אנימציה קצרצרה. הרקע מלא ברעש סטטי, כמה תמונות מפחידות שיקפצו פה ושם, וצלילים האופיניים לסרטי אימה. זה לא הרבה, אבל זה עושה את העבודה מצוין.


טריילר "שיר ערש"

מה לעזאזל קרה פה? *אזהרת ספוילרים*

לאחר סרטון הסבר קצר תתחילו את המשחק בדמותו של אייזק הטכנאי, הנכד הרחוק (מאוד) של בוב הבנאי. דד ספייס מתרחש מאות שנים בעתיד, כשהאנושות כילתה את כל משאבי כדור הארץ. למזלנו, באותו זמן גם למדנו לטוס בחלל, והתחלנו לכלות גם כוכבים אחרים. אני כל כך גאה בהתנהגות הטפילית שלנו.

בתחילת המשחק מתברר שספינה אחת, הטובה ביותר בתחום, איבדה קשר עם המפקדה - ואתם, יחד עם צוות מצומצם יוצאים להצלה. למרבה האירוניה, הספינה שלכם מתרסקת על הסיפון, ועכשיו גם אתכם צריכים להציל.

לא יעבור זמן רב עד שהעניינים יתגלגלו מהרע אל הנורא. יצור ענק יתקוף ויהרוג אחד מחברי הצוות שלכם, ואז יתחיל לרדוף אחריכם. ברגע זה תתחיל חוויית ההשרדות שלכם בתוך ספינת חלל מלאה בדברים מרובי גפיים. מכאן – הסיפור הוא קלישאת השרדות-אימה בחלל לכל דבר, המזכירה מאוד את הסרטים "The Thing" ו"סיוט מעבר לאופק". למרות זאת יש כמה תפניות בעלילה שיצליחו להחזיק אתכם במתח עד לסוף הקמפיין לשחקן יחיד, שלמען האמת לא כזה ארוך.

זה משחק אחרי הכל

זה הזמן לציין שהמשחק בכלל לא נראה כמו משחק ולא נותן הרגשה של משחק. קודם כל, המשחק נראה כמו סרט. שנית, אין שום תפריט, שום מד בריאות ושום כוונת על המסך- המסך נקי לחלוטין, מה שמוסיף לתחושת ריאליזם. מד הבריאות מוטמע בתוך החליפה של אייזק, בעוד התפריטים מופיעים כהולוגרמות הנעלמות כשהן לא בשימוש.

כל זה אולי נחמד, אבל מה שבאמת עושה את האווריה היא המצלמה. היא ממוקמת בצידו הימני-אחורי של השחקן, ממש כמו מצלמת קולנוע. הזוויות שלה והתזוזה עצמה מעניקים למשחק עומק שאין כמוהו. אי אפשר לתאר את זה במילים, אתם חייבים לעבור את החווייה כשאתם מותקפים על ידי חייזר הקופץ ישר על פניכם, המצלמה משתגעת ונעה לכל עבר, בעוד אייזק מתפתל כדי להוריד את הדבר הרירי הזה מהראש שלו. זו אמנות בימוי אלקטרונית אמיתית.

איך תשרדו

לפני הכל חשוב להדגיש שאייזק שלנו לא יצא מיחידה קרבית מובחרת, לא יודע איך להחזיק רובה ואפילו קארטה הוא לא למד, הוא בסך הכל טכנאי פשוט. לכן, אין לו הליכה קשוחה, סט כישורי הקרב שלו לא מפותח במיוחד, והנשק הצבאי היחיד שברשותו הוא רובה עתידני כלשהו. שאר ה"נשקים" הם רובי מסמרים, להביורים, מסורי לייזר ושאר ציוד טכני המיועד במקור לכרייה, לא לחיסול.

האוייבים שיתקפו אתכם גם הם לא האוייבים הסטנדרטיים של "לירות כדי להרוג". אתם תצטרכו להוריד להם את הגפיים כדי שהם ימותו. עוד טוויסט בארסנל שלכם הם היכולות הקינטיות וההקפאה שלכם. בעזרת היכולות הקינטיות תוכלו להעיף דברים נפיצים לעבר האוייבים או סתם להשליך עליהם חפצים כבדים. בעזרת ההקפאה תוכלו להאט את אוייבכם וכך להשיג לעצמכם עוד קצת זמן לכוון. אפשר גם לגרום לאוייבים להכנס לתוך "מלכודות", כמו דלתות מקולקלות הנסגרות במהירות, ולצפות בהם נחתכים לשניים, או יותר.

עם כל אלה, מערכת הקרבות לא מושלמת. הכיוון יכול להיות בעייתי, במיוחד בקרבות במסדרונות צפופים, ועלול לגרום לתסכול. לפעמים תותקפו על ידי מפלצת שלא תדעו מאיפה היא קפצה עליכם, ועד שתצליחו לכוון עליה תמצאו את עצמכם מחובקים איתה. ולא, זה לא כיף כמו שזה נשמע.

גם מכשיר הניווט הכחלחל לא תמיד עובד כמו שצריך. זה העתיד, למען השם, גם פה שום דבר לא עובד כמו שצריך? מערכת הנייוט לפעמים תצביע לכיוון הלא נכון ותגרום לכם לחזור אחורה, או סתם תסובב אתכם ללא שום סיבה נראית לעין.


סרטון משחקיות

המוות מעולם לא נראה טוב כל כך

בתחילת הביקורת אמרתי שהמשחק נראה כמו סרט קולנוע, ולא הגזמתי. החוויה הויזואלית בדד ספייס פשוט מעולה. הסביבות אולי לא מפורטות, צבעוניות ומלאות חיים כמו בקרייסיס או בפאר קריי 2, אבל מצד שני – אין כאן ממש חיים. הגרפיקה חדה ומצמררת, וגם אם מצאתי פה ושם קירות מפוקסלים – בסופו של יום היא עדיין נראית מצוין.

הדמויות מפורטות עד אפס מקום, במיוחד דמותו של אייזק. כמובן שגם החייזרים הרצחניים נראים מעולה (אבל דייט לא ייצא לכם מזה), ומשפריצים כמויות נכבדות של דם כשהם מתים.

ומעבר לכל זה, מי שגונב את ההצגה הן ההצללה ועבודת התאורה המעולה. אורות קודרים ומהבהבים הם אלה שמבדילים כל חדר מסתם עוד חדר שבו תקפוץ עליכם מפלצת לבין סצינה שהיתה יכולה להופיע ב"הנוסע השמיני". העבודה האומנותית שהושקעה במשחק מפליאה כל פעם מחדש, ואתם תעצרו להתפעל ממנה לכמה שניות (עד שמשהו יקפוץ עליכם, שוב).

כדי להוסיף עוד קצת למציאותיות ולאווירת הפחד – החליפה שלכם תתבלה עם הזמן, תציג סימני קרבות כגון חתכים, שברים וסימני דם. הנה תראו:

ולסיכום – עיצוב השלבים. כולכם בוודאי יודעים כמה מסדרונות אפלים יכולים להדמות אחד לשני (אהמ, Space Siege), אבל לא כאן. בכל מסדרון תמצאו טאץ' כלשהו שיבדיל אותו מאחיו, אפילו אם זו סתם מפלצת שתרוץ בתעלת האיוורור. החדרים עצמם נראים כמו תפאורה שעוצבה על ידי אנשי מקצוע. כל חדר מצמרר יותר מקודמו, בין אם זה בגלל כתובת דם על הקיר או תהום ענקית מלאה בעשן בחדר המכונות.

אמא'לה, מוזיקה!

כדי לתמוך בגרפיקה המעולה, המשחק מתהדר בעבודת סאונד ראוייה לפרס. כבר ממסך הפתיחה, אתם תכנסו לאווירה הקודרת תודות לקולות רקע מפחידים, שנשמעים כאילו נלקחו ישירות מהסרט "סיוט מעבר לאופק".

בעוד אייזק לא יאמר מילה לאורך המשחק כולו, דמויות המשנה מדובבות מעולה ומצליחות להעביר תחושת פחד עצומה. כמובן שגם החייזרים נשמעים לא רע, והשאגות האימתניות שלהם יהדהדו לכם בראש כמה ימים טובים. צרחות מרוחקות של קורבנות מסכנים, קולות זחילה בתעלות האיוורור – כל אלה הופכים כל רגע לדרמתי וסוחף.

אבל שום דבר לא משתווה לקפיצות המהירות בסאונד כשמפלצת מגיחה משום מקום. לא מספיק שקופץ עליכם עטלף ענק – גם המוזיקה נותנת צווחה איימתנית. ברגעים כאלה חיבקתי את הדובי שלי עוד יותר חזק.

קצת מזה וקצת מזה

אם משחקיות מסמרת שער, גרפיקה איכותית ועבודת סאונד מקצועית לא מספיקים לכם – מה דעתכם על אלמנטים של משחק תפקידים כדי לתבל קצת את האווירה?

ככל שתתקדמו במשחק תוכלו לשדרג את החליפה שלכם, את הנשקים ואף את היכולות. שדרוג החליפה יקנה לכם מד בריאות גדול יותר וזמן נשימה ארוך יותר בוואקום. שדרוגי הנשקים יכולים להקנות נזק רב יותר, דיוק או מחסנים גדולה יותר. כל אלה מתבצעים בעזרת מכונות גדולות ומסורבלות המפוזרות ברחבי השלבים. בעזרת הכסף שתאספו תוכלו לקנות נשקים חדשים, תחמושת, חבילות בריאות או להעלות את החליפה שלכם ברמות כדי להשיג הגנה טובה יותר מהחייזרים.

כמובן שתמצאו גם סוג של מצאי, בו יאוכסן כל אשר תמצאו במהלך המשחק. גם אותו תוכלו לשדרג ולהגדיל את מקומות האיכסון.

באופן כללי, המשחק נותן הרגשה של עלייה ברמות והתחזקות. ככל שהחליפה שלכם תעלה ברמות היא תראה מגניבה יותר, הנשקים שלכם יגרמו יותר נזק ויתחלפו מרובי מסמרים ללהביורים, והיכולות שלכם ישתפרו.


טריילר השקה

השורה התחתונה

EA משתנה מול העיניים שלנו, והופכת לביתם של משחקים טובים, חדשים ואפילו מחדשים. Dead Space קופץ לתוך ז'אנר האימה כמו מפלצת במשקל עשרה טון, עם ערכי הפקה ברמה הגבוהה ביותר ומשחקיות מעולה. יש כאן המון דברים טובים להנות מהם, כמו הגראפיקה, הסאונד והאווירה הקודרת, וכל מפגש עם מפלצת יגרום לכם לצרוח כמו ילדה בת 12.

משחק חובה לחובבי אימה, שנותן תחרות אמיתית לענקים בנוסח Resident Evil. עם כזו התחלה – יש כאן מתכון מצויין לטרילוגיה, לפחות.

לקניית המשחק:
50$ ב- Play-Asia לגרסת הפלייסטיישן 3 (205 שקלים כולל משלוח)

תמונות נוספות:

  

   

משחקיות – אופיינית למשחקי השרדות-אימה, אך עם טוויסטים ייחודיים
גרפיקה – חדה וקודרת, אפקטים מצויינים של תאורה והצללה
סאונד ופסקול – לקוח מסרט, נקודה.
טכני – זמני טעינה קצרים, אין הרבה באגים נראים לעין, אך לפעמים סובל מהאטות
אורך חיים – כ -15 שעות משחק בקמפיין לשחק יחיד, בלי יותר מדי סיבות לשחק בו שוב
  מולטיפלייר – אין

ציון סופי: 85

מה חושבים מבקרים אחרים?

Gamespot - ציון 9
Eurogamer - ציון 7
IGN - ציון 8.7
Gamespy - ציון 5 מתוך 5
GameTrailers - ציון 8.8
Zero Punctuation - יאצי יורד על המשחק, כהרגלו

עוד ב- Vgames:

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:58 06.11.2008 | ™DinAmit ™DinAmit

    נחמד אבל

    מישחקי אימה אף פעם לא מפחידים אותי למרות שמתח(שזה קצת מזה מגניב...)

  2. 2

    15:03 06.11.2008 | Blue&Black Blue&Black

    המשחק מדהים!!!

    יש לי את המשחק הוא פשוט מדהים ממכר ומפחיד ממש לא מגיע לו 85 אני לא מבין למה למשחקים הכי טובים אתם נותנים 85 (כמו UNCHARTED DRAKE'S FORTUNE)

  3. 3

    15:04 06.11.2008 | neromacler neromacler

    נראה משחק טוב

    חוץ מהעובדה שאני שונא משחקי אימה ואימה בכללי(יש לי לב חלש) המשחק נראה טוב

  4. 4

    15:20 06.11.2008 | Blue&Black Blue&Black

    חשוב לציין...

    אני עכשיו קראתי את כל הביקורת וזה מאוד עיצבן אותי שאתם רשמתם שהמשחק חוזר על עצמו מפני שהוא ממש לא! כל פעם יש מפלצת חדשה מקומות חדשים ופשוט קשה להפסיק לשחק בו!
    וד"א רשמתם שאין סיבה לחזור עליו שוב... הנה סיבה:טרופיז!

  5. 5

    15:20 06.11.2008 | MisterFF MisterFF

    אני רוצה להבין משהו

    אם המשחק כל-כך טוב, למה הוא קיבל רק 85??

  6. 6

    15:24 06.11.2008 | lidorit3 lidorit3

    יפה מאוד

    עושה רושם ש-EA סוף סוף מתנערת מהתדמית של מפתחת 10000 חבילות הרחבה לסימס וממחזרת משחקים. עם burnout paradise, dead space, mirrors edge, ואפילו מותגים ישנים יותר כמו FIFA שהשנה המשיך במגמת העלייה (מתי הביקורת שלכם VGAMES ?), אין לכך ספק.
    אבל האם DEAD SPACE עדיף על RE5 ? האמת שזה לא ממש משנה, כי DEAD SPACE הוא כותר מצוין בפני עצמו ו-RE5 עושה רושם יהיה עם עולם פתוח ונראה קצת פחות משחק אימה אלא פעולה.

  7. 7

    15:43 06.11.2008 | R@ZoR R@ZoR

    "לעזאזל" כותבים עם "א"

  8. 8

    15:57 06.11.2008 | shug1 shug1

    ביקורת מצוינת!!!

    ביקורת מעולה!!! כל הכבוד!
    אני לא יכול לשחק במשחקים כאלה... אני לא אשרוד אותם חח

  9. 9

    15:58 06.11.2008 | mike100000 mike100000

    לדעתי הטריילר מזכיר קצת את הטריילר של fallout נכון?

  10. 10

    16:32 06.11.2008 | The Live Space The Live Space (אורח)

    לא אחי ... לא

  11. 11

    17:26 06.11.2008 | dynamiC- dynamiC-

    משחק מעולה

    סיימתי את המשחק... משחק אדיר ביותר אני חייב לציין.

    דרך אגב, המשחק גרם לי להתקף לב כמעט :x

  12. 12

    19:30 06.11.2008 | NaorBlader NaorBlader (אורח)

    משחק מפחיד רצח באמת מבהיל לא משנה כמה את ערנים

  13. 13

    20:27 06.11.2008 | אלכס גרבוב אלכס גרבוב (אורח)

    ל - 5

    כי היו בו כמה בעיות - למשל מערכת קרבות בעייתי, בעיות שליטה בחלק מהסצינות וכמה באגים מינוריים במצלמה. יתרה מזו - אין מולטיפלייר. כל אלה ביחד = הורדה בציון.

  14. 14

    20:33 06.11.2008 | גל גל (אורח)

    אלכס גרגוב אתה מפגר?

    15 שעות למשחק ברמה MEDIUM זה די הרבה אם אתה מתחשב שלקח לי לסיים את מאס אפקט 17 שעות, ועוד אין סיב לשחק בו שוב WTF!? אחרי שמסיימים ישחר התחתי מחדש וגם בעיות במצלמה WTFFFF!?!?1 אתה מפגר או משו?

  15. 15

    21:21 06.11.2008 | eyaaal_T eyaaal_T

    ל-14

    למה לקלל אחי?

  16. 16

    21:34 06.11.2008 | Blue&Black Blue&Black

    לאלכס גרגוב:

    אני ממש לא חושב שיש באגים במלצמה ומה כבר אתה צריך שיהיה במערכת הלחימה? הרי אתה בעצמך אמרת שהוא לא לוחם קומנדו אז הוא לא נלחם כמו קומנדו ואני דווקא מסתדר עם מערכת הלחימה,ולדעתי לא היית צריךך להוריד 15 נקודות עם בעיות מצלמה (שבחיים לא ראיתי) אני חושב שהיית צריך להוריד על הבעיות הקטנות האלו 9 נקודות גג...

  17. 17

    21:36 06.11.2008 | איתי איתי (אורח)

    אחלה משחק, לא מפחיד (לפחות אותי)

    אבל שווה קנייה/הורדה פיראטית XD

  18. 18

    21:52 06.11.2008 | eedohk eedohk (אורח)

    חבל שאני לא אוהב משחקי אימה =\

    אין כמו משחקי WW2

  19. 19

    22:17 06.11.2008 | אלכס גרבוב אלכס גרבוב (אורח)

    ל 14, 16

    זה שאתם לא ראיתם בעיות לא אומר שהן לא שם. זה משחק מעולה, אבל לא מלוטש מספיק כדי לקבל ציון גבוה

  20. 20

    23:46 06.11.2008 | asafs16 asafs16

    בקשר ל"נורא"

    התקף לב בקופסא? לא הייתי מגדיר את המשחק הזה ככה, הייתי מגדיר אותו כמותח ולא יותר מזה, למרות שאכן משחק נהדר מכל הבחינות, (המשימות החוזרות לא מפריעות עד כדי כך), מומלץ לכולם, אבל עדיין אני חוזר, זה לא עד כדי כך מפחיד, לא משנה מתי שיחקתי בזה אם זה לפנות בוקר או בלילה, הוא יכל להיות מפחיד יותר וטוב יותר ממה שהוא יצא

  21. 21

    06:08 07.11.2008 | (אורח)

    עשית לי חשק למשחק הזה...

    אבל אני חתיכת פחדן כשזה מגיע למשחקים מבהילים... :(
    מאז שקפצה עלי תמונה של מוטציה צורחת בפאזל המקולל ההוא אני לא מסוגל.

  22. 22

    11:14 07.11.2008 | T.O.B T.O.B

    מה עם ביקורת ל-FALLOUT 3

    עובדים על זה?

  23. 23

    12:49 07.11.2008 | שחקן Deadspace שחקן Deadspace (אורח)

    זה מפחיד אבל בעיקר מלחיץ! מה לעשות מה לעשות?!?! הוא בא אליי!

  24. 24

    13:32 07.11.2008 | spahYa spahYa

    שיחקתי בו...

    ממש לא מפחיד

  25. 25

    10:39 08.11.2008 | gilushh gilushh

    בידיוק שיחקתי ו...

    משחק נהדר אשקרה כימעט קיבלתי התקף לב שאני עובר בחדר עם אורות מהבהבים יש אישה אומרת דברים בלחש על רקה מוזיקה מותחת ואני עובר ליד גופה פיתאום היא קופצת עלי > < החלפתי אחרי זה תחתונים

  26. 26

    19:36 08.11.2008 | מאור מאור (אורח)

    משחק מעולה (כנסו)

    אני כרגע משחק במשחק שלב אחרון אממ המשחק ללא ספק משחק מעולה כאילו סרט אחד שלם !! אממ לא מסכים לגבי הדבר הכחול הזה שמראה לאן ללכת כי הוא מאוד שימושי ואומר מדויק לאן ללכת ..

    מומלץ !!

  27. 27

    18:04 10.11.2008 | אברי אברי (אורח)

    ביקורת חמודה אבל יכלת לתת קצת יותר רקע...
    דיברת על הוואקום שאתה צריך בשבילו אוויר... מי שלא שיחק לא יודע קודם כל על מה לעזאזל את המדבר... תגיד שאתה יוצא מהחללית למקומות ללא אוויר בחלל הפתוח אז נוצר וואקום והחליפה מספקת לך אויר לזמן מאוד מוגבל...
    ומה לגבי האפקט המעולה כשאתה בוואקום שכל הקולות מעומעמים ואת שומע בעוצמה רק את הגניחות הנשימות ודפיקות הלב שלך?
    לא פעם יצאתי לוואקום ושמעתי דברים במעומעם ולא הבנתי מה זה ופתאום אני מוצא את עצמי מול יצור מזנק...
    ומה עם הכיף שב0 כבידה?...
    ביקורת חמודה אבל לא מלאה...
    ד"א לדעתי מדובר במשחק של לפחות 90

  28. 28

    19:34 11.11.2008 | warster7 warster7

    ביקורת טובה.

  29. 29

    21:44 15.11.2008 | FAIL FAIL (אורח)

    זה משחק של 10/10 חובה לכל מי שחושב את עצמו לגיימר

  30. 30

    17:46 23.11.2008 | **?4 **?4 (אורח)

    בין כמה המהנדס?

  31. 31

    16:12 29.12.2008 | Dark Arrow Dark Arrow (אורח)

    משחק תותח כל רגע בו כיפי וגם הוא פועל על מחשבים חלשים כמו שלי..

    G6200A - מפעיל אותו על הגרפיקה הכי חלשה אך עדיין כיף לשחק בזה.
    2GB - ראם DDR1 מספיקים :].

    מעבד מעפן של פנטיום 4 2.6GHz - מספיק.

    קיצר המשחק רץ עצלי על 15 FPS אבל עדייןכיף לשחק (עוד חודש מחשב חדש 4870X2 אני קונה גם לוח אם של CROS FIRE ואז ניראה איך המשחק ירוץ :].)

  32. 32

    00:07 20.04.2009 | שלומי שלומי (אורח)

    אך מסימיים אותו שעה שאני לא מצליח בדקתי תמנועים נלחמ במפלצת שעה ולא קורה כלום מה עושים?

  33. 33

    19:05 19.06.2009 | טאט טאט (אורח)

    חה חה "תמצאו את עצמכם מחובקים איתה ולא, זה לא כיף כמו שזה נשמע" חה חה! קרעת אותי מצחוק

    ביקורת טובה

  34. 34

    21:18 17.10.2009 | אסף אסף (אורח)


    ...ואף מילה על System Shock 2?

  35. 35

    13:50 05.02.2010 | אדם אדם (אורח)

    איזה בסה אני עדין תקוע בשלב הראשון

  36. 36

    19:02 28.01.2011 | Tobik Tobik (אורח)

    24 טועה

  37. 37

    14:53 13.07.2011 | אילן אילן (אורח)

    שיחקתי אצל חבר שלי במשחק אנחנו שיחקנו בו וסגרנו את האור בחדר (בשביל האווירה אני זוכר שמפלצת אחת קפצה עלי אני רק קלטתי איך היא נראית ושניה אחת אחרי המחשב פתאום קרס ואני והוא נכנסנו לפחד כזה שפחדנו אפילו ללכת להדליק את האור בחדר ( והדבר היחידי שעשינו היה לקלל את המחשב שקרס)

  38. 38

    20:47 20.10.2011 | חמוד חביבי חמוד חביבי (אורח)

    יש לי אותו ובאמת הוא גרם לי לפלוט צרחות אימה כאשר מפלצת זו או אחרת קפצה עליי

  39. 39

       | פורסם ע"י