הרשמה

ביקורת: Need for Speed: Undercover

סדרת המרוצים הותיקה הגיעה לשפל חדש

Need for Speed: Undercover מסמל נקודת שפל חדשה בסדרת המרוצים הותיקה

מפתחת: EA Black Box
מפיצה: EA
תאריך יציאה: 18.11.2008
פלטפורמות: מחשב אישי, Xbox360, PS3, Wii, DS, PS2, PSP, N-Gage 2, iPhone, mobile

Need for Speed, מותג המירוצים של EA, נמצא בשוק כבר די הרבה זמן, וצבר לא מעט מעריצים. מאז 1997 יצא לשוק כל שנה לפחות משחק אחד מהסדרה. חלקם היו משחקים מוצלחים, חלקם פחות, אך אף משחק לא הצליח להתעלות מעל ל-Porsche Unleashed האגדי.

בשנים האחרונות נראה שהסדרה קצת איבדה את הכיוון. מרדפי המשטרה נעלמו, ואז חזרו. הסדרה עברה למרוצים ליליים וחזרה, וגם שיטת המשחק הטלטלה בין ארקייד קליל לסימולציה ריאליסטית יחסית. חוסר הכיוון מגולם היטב ב- Undercover, שמסמן נקודת שפל חדשה לסדרה הותיקה הזו.

זה עדיין משחק ניד פור ספיד בנשמתו, לכן יש בו מידה מסויימת של משיכה והנאה, אך אין בו שום גיוון, אפשרויות התאמה אישית או פשוט דברים מעניינים לעשות בעיר מלבד לצלם את הרכב שלכם בשלל פוזיציות. כל מה שנשאר הוא מירוצים קלים בצורה מצחיקה מנקודה אחת לאחרת.

הטוב
  • נראה סביר, במיוחד הדגמים של המכוניות
  • מרדפי המשטרה דווקא די מהנים
  • לא צריך להשקיע המון שעות משחק לפני שתקבלו אוטו מגניב
הרע
  • סיפור צולע
  • בעיות טכניות רבות מספור
  • מרוצים קלים ולא מהנים
והפליאה
  • איכשהו,ב- EA הצליחו לחקות את Most Wanted ועדיין לעשות את זה גרוע


טריילר למשחק

צועדים אחורה

נראה שבשנים האחרונות EA מנסה כל הזמן לשנות את הנוסחא של מותג המרוצים שלה, לרוב ללא הצלחה. עדיף היה להמשיך ולייצר משחקי Underground מאשר להרוס ככה את הסדרה. למה לנסות לתקן משהו שלא היה הרוס מלכתחילה? תמיד חשבנו שב- EA יודעים למחזר מותגים, במקרה הזה הם נכשלו חרוצות.

Undercover פשוט לוקח אחורה צעד ענק, עצום, עוד יותר מ- ProStreet, המשחק הקודם והכושל בסדרה. המון אלמנטים מרכזיים במשחק הופשטו, כמו נהיגה למקום המירוץ, חיפוש נהגים ברחבי העיר ומציאת נקודות מסתור טובות ומקומות סודיים. העיר היא עכשיו סתם מגרש גדול עם כבישים. כדי להכנס למירוץ תצטרכו רק ללחוץ כל TAB או לבחור מירוץ דרך המפה- אז בשביל מה בכלל להסתובב בעיר?

המרוצים עצמם הפכו פשוטים וקלים עד לגיחוך. כל מה שעליכם לעשות כדי לנצח במירוץ הוא ללחוץ על כפתור הגז ולחכות מספר דקות. גם אם המכונית שלכם לא שווה חצי מהגלגל של המתחרים שלכם, עדיין יש לכם סיכוי טוב לנצח, וזו לא הגזמה. פעם אחת אפילו ניצחתי חבורת נהגים בלמבורגיני עם המכונית הראשונה שקיבלתי במשחק. גם אם אתם לא מבינים יותר מדי במכוניות זה אמור להשמע לכם מוזר.

עיר המרדפים

העיר שבה מתרחש Undercover ריקה. אין לכם בכלל מה לעשות בה. אם הגרפיקה הייתה עוקרת עיניים היינו לפחות עושים כמה סיבובים כדי להתפעל מהנוף – אבל גם לזה לא זכינו. אין כאן מוסכים מפוזרים שבהם תוכלו לצבוע ולשדרג את המכונית, סוכניות רכב לקניית חלפים או מרוצי רחוב מזדמנים - כולם אלמנטים שהיו במשחקים קודמים בסדרה אבל נזרקו לפח.

הדבר היחיד שכן תעשו בעיר הוא לברוח משוטרים, והפעילות העבריינית הזו היא בעצם הדבר היחיד שמהנה במשחק ומונע ממנו לקבל אפס מאופס בציון. כמו תמיד, עצם העיקרון של בריחה מהמשטרה מהנה בפני עצמו, אך מרדפים מהירים בכבישים הראשיים הופכים אותו לעוד יותר מהנה. השוטרים ינסו לנגח אתכם אל הקיר או לתוך התנועה החולפת, ויציבו מחסומים בדרככם. הם גם אמורים להציב דוקרנים, אך אני אישית לא נתקלתי בהם. כמו ב- Most Wanted, גם הפעם אפשר לרסק מכוניות של שוטרים ולהפיל עליהם בניינים בנקודות מסויימות במפה. וזה כיף.

למרות זאת, המשחק מצליח לפשל כראוי גם בנקודת האור היחידה הזו. השוטרים... איך לומר... דפוקים (במשחק בלבד, לא במציאות. היי, אני אזרח טוב, כבוד השופט). למשל, אם תתמידו במאמציכם להתחמק מהם זמן ארוך דיו, הם הם פשוט יעזבו אתכם לנפשכם. זה כאילו הם אומרים: "טוב נו, הבחור הזה טוב מדי בשבילנו, בואו נלך לאכול". מה קרה לנסיונות נואשים לאבד אותם בסמטאות ואז למצוא מקום מחבוא? איפה תחושת חוסר הישע כששבע ניידות מנסות לחסום אתכם מול קיר?


סרטון הפתיחה

תצוגה מופלאה... של בעיות

אם הצלחתם להתגבר על חוסר הגיוון והעניין במשחק, מייד צצה מולכת הבעיה שלי אישית הרסה את כל חווית המשחק – קצב הפריימים. קצב הרענון של Undercover פחות יציב ממצבו המנטלי של אחמדינג'אד. בכל פעם שלוקחים פניה ובכל הזדמנות שהמשחק צריך לטעון משהו מהדיסק, התמונה מקרטעת, והתופעה הזו מופיעה גם בהגדרות גרפיות נמוכות - מה שמצביע על מנוע גרפי במצב קטטוני.

הבעיות הגרפיות לא נגמרות שם, לא ולא. זו רק התחלה של סיפור אימים. הצללים במשחק מופיעים על המסך רק כאשר אתם מתקרבים לעצם כלשהו, ונמחקים כשאתם מתרחקים ממנו. במשחק מהיר, זה אומר שלכל אורך המרוץ אתם תצפו בצללים מופיעים ונעלמים. תענוג. יתרה מזו, רוב הטקסטורות ייטענו בזמן המשחק, כך שבדרך תראו הרבה בניינים שיופיעו משום מקום, כמו גם מכוניות, שבהן תתנגשו כתוצאה מכך. קסם.

המשחק בכלל לא נראה מספיק טוב כדי להצדיק כמות כזו של בעיות. האמת שהוא נראה ממוצע מינוס, מה שאומר שהוא אמור לרוץ חלק כמו חמאה רכה על סכין חד וחם מאוד. במקרה הזה, הסכין ננעץ לכם ישר בעין, והחמאה נוזלת לכם על הסנטר.

מי צריך שדרוגים?

מערכת השיפורים של הרכבים ב- Undercover צריכה מערכת שיפורים משל עצמה כדי לעבוד. היא כל כך מבולבלת וכל כך לא מתאימה למצב בו אתם נמצאים, שלפעמים אי אפשר אלא לתהות מי בדיוק אישר למשחק לצאת לשוק בצורה כזו.

מזל שיש גם מערכת שיפורים אוטומטית, שמונעת מכם את כל מאמץ בחירת החלקים, כך שאין בעצם שום צורך או טעם לבחור חלקים אינדיבידואליים. יתרה מזו, את כל השדרוגים אפשר לזרוק לפח, כי ברגע שתוכלו לעבור לרכב חדש יוצע לכם רכב טוב יותר, טוב בהרבה משלכם, כולל השיפורים.

יאמר לטובת המשחק - מערכת ה-Autosculpt מ- Carbon הוחזרה גם היא, אך, שוב, הופשטה מייעודה. הפעם המערכת היא ליופי ואסטטיקה בלבד, ואין שום שימוש ממשי לאיך שתעצבו את האוטו. הביצועים שלו לא יושפעו, ואין שום מנהרת רוח שתוודא כי האווירודינמיקה חושבה נכון.

וורם! וורררם!

נהמות המנועים הן אולי הדבר הכי טוב במשחק, מה שמסביר למה מצאתי את עצמי עושה סיבובים במקום עם בלם היד מורם, רק כדי לשמוע את נהימות המנוע (וגם כי אין הרבה דברים אחרים לעשות כאן). סדרת Need for Speed תמיד התהדרה במכוניות ריאליסטיות וצליל מנועים מדהים.

חבל, אם כך, שחוץ מאותו צליל משובח הבוקע מן המנוע שלכם, כל שאר הצלילים הם סוג ג', במקרה הטוב. הפסקול בנוי ברובו ממוזיקת טכנו קופצנית ומעצבנת, וצליל הסירנות של מכוניות המשטרה יגרום לאזניים שלכם לדמם.

סצינות הקישור משוחקות על ידי שחקנים אמיתיים, אז לפחות בדיבוב המשחק לא ממש יכול לפשל. מזל.

מולטיפלייר, כמעט

תתפלאו, אבל במשחק ישנם רק שלושה מצבי משחק מולטיפלייר, וזה משחק מרוצים בשנת 2008! בעוד משחקים כמו Test Drive: Unlimited מציעים משחק מרובה-משתתפים שמשתלב באופן מדהים במשחק היחיד ומאפשר לכם לקבוע מרוצים עם כל מי שאתם פוגשים בדרך, כאן כל מה שתוכלו לעשות הוא להסתובב עם חברים סביב אותו מסלול במשך שעות. מה עם לתת לנו להסתובב בחופשיות בעיר? מה עם לברוח מהשוטרים בצוותא?

Undercover כולל מצב משחק אחד מעניין בו אחד השחקנים יגלם את הנרדף, והשאר ינהגו במכוניות משטרה וינסו לתפוס אותו. שני המצבים האחרים כוללים מסלולים משעממים מהמשחק, כשמתחרים מהאינטרנט מחליפים את השחקנים הממוחשבים. זהו, בעצם.

השורה התחתונה

איך הגענו למצב הזה? זו כבר השנה השלישית שסדרת Need For Speed, פעם אחת מסדרות המרוצים האהובות ביותר, מתדרדרת בעקביות- וב- Undercover היא קובעת שיא שלילי חדש. אין במשחק שום דבר מהנה, וגם מה שמהנה הרוס במידה כזו או אחרת.

אם לומר את האמת, רציתי לכבות את המשחק כבר אחרי המירוץ הראשון. אבל הייתי חייב להמשיך כדי לכתוב עליו ביקורת מקיפה - וכדי למצוא עוד דברים רעים להגיד עליו. אם אתם רוצים משחק מרוצים - יש הרבה אופציות אחרות, טובות בהרבה.


טריילר בריחה מהמשטרה

משחקיות – קלה, פשוטה ולא מהנה
גרפיקה – ממוצעת מינוס, עם המון באגים
סאונד ופסקול – הדבר הכי טוב במשחק הם נהימות המנועים. עצוב
טכני – אסון
אורך חיים – לא ארוך במיוחד. מולטיפלייר מוגבל
מולטיפלייר – רק מצב משחק מהנה אחד

ציון סופי: 40

מה חושבים מבקרים אחרים?

GameSpot - ציון 7.0
IGN - ציון 5.0
X-Play - ציון 3 מתוך 5
גיימר - ציון 70

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:19 11.12.2008 | omer175 omer175

    מסכנים!!!! קצת רחמים

  2. 2

    20:23 11.12.2008 | Ale[X]TreaM Ale[X]TreaM

    באמת משחק לא משהו... מעדיף את המשחקים הקודמים

  3. 3

    20:27 11.12.2008 | Ben_amitai Ben_amitai

    על הפנים!
    מצטער שהורדתי אותו...

  4. 4

    20:34 11.12.2008 | Klayman Klayman

    Most Wanted הוא הכי טוב שהם הוציאו!

  5. 5

    20:36 11.12.2008 | TeaserGun TeaserGun

    חחחחחחחח
    קיבל נכשל P:

  6. 6

    20:37 11.12.2008 | bloodmind bloodmind

    פשששש..... איזו קטילה....... דווקא הייתה לי תקווה שהמשחק יהיה טוב (לא שהיה הייפ טוב או משהו ולא שהם הבטיחו משהו מעניין במיוחד- סתם הייתי אופטימי). אני מקווה שהמשחק הבא יהיה יותר טוב (נתעודד בburnout paradise למחשב שנראה מצויין).

  7. 7

    20:42 11.12.2008 | assi assi (אורח)

    אין מה לומר
    אני תמיד אומר וגם אמרתי המרדפים הכי כייפים גם אל אויבים וגם נגד משטרה GTA

    מצחיק לחשוב שאפילו הפורשה אנילישד - נייד פור ספיד פורשה
    היה יותר מעניין מהחר* הזה
    בהקשר של הסדרה הזאת אנדרגראונד 2 הכי טוב

  8. 8

    20:43 11.12.2008 | IceTea IceTea

    ב-סירטון הוא ניראה משחק אי אי אי אבל כמו שאתה אומר על הפנים.

    מזל שלא הורדתי אותו.

  9. 9

    20:44 11.12.2008 | גל שפיר גל שפיר

    ממוסט וונטד הסדרה הזו רק הדרדרה...

  10. 10

    20:51 11.12.2008 | sup3ruski sup3ruski

    חרא משחק =\

  11. 11

    20:51 11.12.2008 | sup3ruski sup3ruski

    חרא משחק =\

  12. 12

    21:09 11.12.2008 | kobiboy18MUFC kobiboy18MUFC

    אלכס לא הגזמת ? ציון 40 ???? נו באמת ..

    מגיע לו עובר 55 חחחח למרות שאני גם חושב שהוא כישלון ועדיין GRID עובר אותו

  13. 13

    21:22 11.12.2008 | Ravid Ravid

    איך אתה בכלל מעז להשוות משחק כזה לגריד... :

  14. 14

    21:25 11.12.2008 | Stavv Stavv

    לא הגזמת אחי !
    צריך להגיד להם את האמת בפנים ! מאז PRO STREET הכל מסריח אצלהם !
    וחבל כי עד MOST WANTED הם היו מ-ע-ו-ל-י-ם !!

  15. 15

    21:39 11.12.2008 | LeL LeL

    אין..אני שיחקתי בזה אני ב60 אחוז...אתה צודק מילה במילה...!
    Pro Street לא טרחתי לסיים אותו בכלל...וUndercover אני משחק בו רק בגלל שיש לי אותו לסוני ...
    קרבון ו Most wanted היו טובים...האחד הזה סתם בשביל הכסף..
    Undercover לעומת Grid זה כמו GTA3 ל GTA4

  16. 16

    21:42 11.12.2008 | ilia0682 ilia0682

    אצלי לא היו שום בעיות איתו מבכינה תכנית אבל המשחקיות באמת חרא!

    המרוצים קלים אתה רואה מכוניות פי 5 יותר טובות משלך ובלי בעיה אתה יכול לסיים ראשון...
    שוטרים? יש איזה מרדף טוב אבל כשאתה בורח מהם אז אתה בטוח שברחת וזה משעמם

    הדבר שבאמת איכזב אותי שאתה מקבל מכונית ולא צריך לקנות אותה

  17. 17

    21:44 11.12.2008 | ReaLRisk ReaLRisk

    פחח ביקורת מעפנה בכלל לא משקפת את המשחק.
    כל מי שאהב NFS יאהב גם את זה נקודה.

  18. 18

    22:00 11.12.2008 | zaoos zaoos

    זה שהמחשב שלך לא מספיק חזק זה כבר בעיה שלך...
    אצלי זה עבד טוב ולא היו שום בעיות עם הגרפיקה, הוא תמיד עבד לי חלק ורצוף והצלילים תמיד הופיעו לא משנה איפה הייתי,
    קיצר, קנה מחשב חדש ואחר כך תדבר על משחקים שהם לא טובים...

  19. 19

    22:04 11.12.2008 | BeniTAAAAAAAAAAAAA BeniTAAAAAAAAAAAAA (אורח)

    חחחחחח NFS זה חרא GRID לוכח אותם בזחילה בלי רגלייםXD

  20. 20

    22:28 11.12.2008 | pok madui pok madui

    17 ו-18... לא נותר לי מה לעשות מלבד לצחוק... !ROTFLMFAO

  21. 21

    22:37 11.12.2008 | אימאלה אימאלה (אורח)

    אנסתם אותו כאילו XDDDDDD

  22. 22

    22:37 11.12.2008 | asafs16 asafs16

    הסידרה פשוט התקלקלה, אחרי MOST WANTED
    הנפילה הגיעה.. :(

  23. 23

    22:57 11.12.2008 | Golf Golf

    Underground 2 היה המשחק הכי טוב שלהם ואין לערער,המשחק פשוט היה מהנה ואין מה לדבר על השיפורים והתוספות(כל מערכות הסטריאו,הדלתות והנאונים...חלום!).

    אין ספק,הם צריכים להחזיר את הנוסחא של UG2 ולהוסיף את המשטרות מMW ואז,אולי, זה יחזור להיות NFS ישן ואהוב :)

  24. 24

    03:08 12.12.2008 | eitanash1 eitanash1

    אין על DIRT, המשחק הכיי מושקע שיצא.

  25. 25

    04:21 12.12.2008 | Radioactive.G Radioactive.G

    חייבים להעריך את האומץ שלכם. לא רק שמגזינים רבים - אף לא אחד העז לקטול את המשחק, לפחות מבחינת הציונים, כמו כאן, אלא אתם אפילו מפרסמים את שאר הציונים לצד שלכם בצורה כזו גלויה.

    אפילו לא קראתי את הביקורת (המשחק לא באמת מעניין אותי), אבל אני שמח לראות את זה.
    (כן תירבנה נקודות האור האנטי-ממסדיות שלכם...)

  26. 26

    06:28 12.12.2008 | ?/?/?/ ?/?/?/ (אורח)

    המשחק מעפן. קנו את MW שיצא לפני הרבה שנים, ותגלו שהוא יותר מהנה, יותר כיף, ואפילו נראה טוב יותר. ביקורת אדירה.

  27. 27

    08:55 12.12.2008 | dror750 dror750

    אתה טועה. גרפיקה לא נתקעת, ויש לי מחשב בינוני. יש משימות עלילה ממש טובות ומענינות ,ובכלל לא קלות, שיפורים כן מוסיפים המון. תפריט קיצור היה גם ב most wanted , ובכל מקרה מי שרוצה יכול עדיין ליסוע למרוצים בעצמו, למרות שאני לא מבין למה זה טוב, תמיד העדפתי להגיע למקומות דרך התפריט. אני משחק ב nfs כבר הרבה שנים, ואני יכול לומר לך שהמשחק ממש טוב , וסוף סוף יש תחליף ל most wanted. המלצות לביקורתצ הבאה שלך:
    1-תקנה מחשב חדש-שלי די בינוני והמשחק לא נתקע לי (2g,9400gs, pd 2.8).
    2-תשחק יותר מ 10 דקות במשחק שאתה מבקר- אם היית קצת משקיע היית מגלה הרבה משימות טובות וקשות. (חלקן עם רכב שאתה מקבל במיוחד עבור המשימה, מה שמקשה יותר)
    3-תעלה את רמת הקושי, ואז לא יהיה לך כל כך קל. אני וחברים די טובים במשחקי מרוצים, ובכל זאת היו הרבה מצבים שהתקשינו בהם
    4-אל תיסחף אחרי כל טרנד, זה אולי אופנתי לרדת על המשחק, אבל כל מי שאני מכיר ושיק במשחק הזה התלהב, ביניהם גם כאלו שמכירים את הסידרה טוב

  28. 28

    09:27 12.12.2008 | -SkeleTon- -SkeleTon-

    חחחח זה נראה גרוע LoL
    40, בחיים לא ראיתי משחק שקיבל 40 O_O

  29. 29

    09:47 12.12.2008 | X X (אורח)

    באמת הMW היה אחד הטובים ונשאר אחד הטובים לפי דעתי. אבל לא צריך להגזים ולהגיד שהundercover הוא משחק גרוע -.- עלילה לא מושכת מדי וגם הבנות לא משהו חוץ מאחת ואני לא מדבר על זאתי שעובדת איתך.... הסוף לא כל כך מפתיע לפחות אותי לא הפתיע אבל המשחקיות הייתי נותן לה 8 כי זה כיף לאללה ואחרי שמסיימים את המשחק עדיין אפשר לשחק במירוצים ולעשות כסף.
    סך הכל הייתי אומר שווה ה ו ר ד ה לא הייתי קונה את זה אפילו ב20 שקל.... חבל על הכסף P:

  30. 30

    10:04 12.12.2008 | yanor yanor

    WTF? למה אתם מעתיקים בגיים ספוט את ה"טוב רע והפליאה" שלכם?

    כל כך קשה לעלות על משיהו לבד???

  31. 31

    10:25 12.12.2008 | *** *** (אורח)

    אתם צודקים, הורדתי את המשחק ל Xbox 360 ונורא התאכזבתי Need for speed מתחיל לאבד את הכיף שהיה בו לפני כמה שנים...

  32. 32

    12:05 12.12.2008 | sleepy orc sleepy orc

    משחק מסריח....

  33. 33

    13:08 12.12.2008 | FuXeR FuXeR

    גם אני לא אהבתי את המשחק..

  34. 34

    13:42 12.12.2008 | taljak taljak

    משחק גרועלדעתי משחק המירוצים הכי טוב אי פעם הוא dirt
    ויש גם את motorstorm ואין לי פלייסטישן 3!!!!

  35. 35

    13:48 12.12.2008 | eitanash1 eitanash1

    34 צודק , DIRT וMS , משחקים כאלה טובייים .
    הDIRT ביוחד חתיכת השקעה,הגרפיקה...המכוניות הריאלסטיות אין אין ...

  36. 36

    13:49 12.12.2008 | as1236 as1236

    מהה??? קצת הגזמת לא ארבעים שישים שבעים אבל ארבעים?????

  37. 37

    14:34 12.12.2008 | SagroN SagroN

    איך הגזמתם, 20 למה 40? 40 זה גבוהה מדי.
    לדעתי מגיע לו 60. הוא משחק מהנה מאוד אחרי כל החסרונות שלו, שכבר מגיע לו על זה 60. אבל 40? תתנו לו 20 וזהו.

  38. 38

    15:21 12.12.2008 | timmy timmy

    אכן משחק גרוע, התלהבתי מהטריילר אבל הפסקתי לשחק אחרי 2-3 מרוצים.. כמה נזק מונוטוני אפשר כבר לגרום לעיר.. פעם פעמיים מתלהבים שנופלים גשרים על המשטרה.. וזהו..

    מבחינת גרפיקה - שאני שיחקתי רץ פצצה..

    ציון 40 הולם..

  39. 39

    16:01 12.12.2008 | SkatMan SkatMan

    Need fpr Speed, מותג המירוצים של EA, נמצא בשוק כבר?
    Need fpr Speed?

    מאז UG2 הפסקתי לשחק UG2 היה ממש ממש כיף אבל אמרו שאחריו כבר לא היו טובים

  40. 40

    16:54 12.12.2008 | טל כהן טל כהן (אורח)

    אני חושב שציון 40 זה מוגזם אני בכיף הייתי נותן למשחק 65-70 הוא משחק מהנה אחרי שעוברים הרבה שלבים כמעט ואי אפשר לברוח למשטרה המירוצים ניהים קשים והמכוניות מגוונות מאוד אני מאוד נהנתי מהמשחק ויש לו עלילה סבבה לגמרי והקטע הזה שזה וידאו אמיתי שמצולם ולא משהו שעשו בגרפיקה של שקל וחצי מוסיפה הרבה למשחק אז בכללי אני חושב ש40 זה ציון שלא משקף את המשחק וסתם ימנע מהרבה גולשים ישראלים לקנות אותו

  41. 41

    18:55 12.12.2008 | ZOIDS 3 ZOIDS 3

    הכול נכון משחק גרוע מגיע לו 40 אני מרגיש כמו צ'יטר ואני על הרמה הכי קשה סיימתי כבר מלא מרוצים יש לי פורשה CAYMANS ואני פשוט נוסע להנהתי וגם מנצח בלי בעיה ומי שם מקום מסתר בעמצה הכביש דאם יט

  42. 42

    21:26 12.12.2008 | scorp200 scorp200

    חחחחח צה אתם משווים UNDERCOVER
    ל?GRID פחחחחח
    לUNDERCOVER אין ביכלל זכות להיות באותו משפט עם GRID
    XD
    אחרי PRO STREET
    אני לא מתקרב למשחקי NFS!!!
    ואני אחד שאוהב את כל משחקי הסימולציה

  43. 43

    00:13 13.12.2008 | spahYa spahYa

    GRID משחק בהרבה יותר טוב מNFS הזה ...

    NFS UNDERGROUND 2 היה המשחק האחרון שהיה טוב בסדרה... ולא CARBON או אחרים :/

    והציון שנתתם למשחק הוא נמוך מידי והוא אמור להיות לפחות 6 חח

  44. 44

    07:47 13.12.2008 | spore spore

    חרא של משחק לא הבנתי את אחד החברים שלי אז נראה לי שהוא רוצה את הזוואה הזאת או שהבנתי לא נכון והוא רוצה אחר. סוף סוף ביקורת אמיתית שתיתן לEA בפרצוף ותוכיח שהמון ממשחקיהם גרועים. EA חשבתי שיש להם משחקים טובים אבל דוגמא לאחד נורא.

  45. 45

    13:51 13.12.2008 | aaatolko aaatolko (אורח)

    חרא משחק שחקתי אצל חבר
    most wanted הכי שווה!!!

  46. 46

    17:16 13.12.2008 | Typix Typix

    יש לי מחשב חדש שהמשחק עובד עליו מצוין

  47. 47

    18:56 13.12.2008 | ™CrashKiD™ ™CrashKiD™

    ממש מישחק גרועה....

  48. 48

    20:26 13.12.2008 | Angolo Angolo

    שטויות אני שיחקתי סיימתי ואהבתי

    הקודם היה גועל נפש (PRO STREET)

  49. 49

    15:43 14.12.2008 | מישהו שמבין מישהו שמבין (אורח)

    בהתחלה הוא כיף אבל אחרי רמה 6 הוא משעמם
    המשחק הקודם לדעתי קצת יותר טוב (pro street)

  50. 50

    17:21 16.12.2008 | יחזקאל123 יחזקאל123 (אורח)

    לדעתי בתמונות נראה משחק טוב אבל המשחק עצמו אכזב מאוד לדעתי משחק מכוניות מהנה הוא JUICED 2 אני ממליץ משחק טוב הניד פור ספיד לא משהו איכזב

  51. 51

    22:21 19.12.2008 | מכביסט מכביסט

    אני משחק בו איזה 8 שעות והוא סבבה לגמרי נראה לי שבכל זאת קטלו אותו יותר מידי תראו איזה מבחר של מכוניות מרדפים מאתגרים...ולמרות הכל גם לדעתי הוא לא משחק של 90
    70 לדעתי משקף...

  52. 52

    22:21 19.12.2008 | מכביסט מכביסט

    אני משחק בו איזה 8 שעות והוא סבבה לגמרי נראה לי שבכל זאת קטלו אותו יותר מידי תראו איזה מבחר של מכוניות מרדפים מאתגרים...ולמרות הכל גם לדעתי הוא לא משחק של 90
    70 לדעתי משקף...

  53. 53

    22:21 19.12.2008 | מכביסט מכביסט

    אני משחק בו איזה 8 שעות והוא סבבה לגמרי נראה לי שבכל זאת קטלו אותו יותר מידי תראו איזה מבחר של מכוניות מרדפים מאתגרים...ולמרות הכל גם לדעתי הוא לא משחק של 90
    70 לדעתי משקף...

  54. 54

    23:08 19.12.2008 | eizhak9 eizhak9 (אורח)

    !@#$%

  55. 55

    18:00 20.12.2008 | phantom phantom (אורח)

    משחק גרוע. ציון 40 עושה עימו חסד.
    יש לי משחקים בני 10 יותר טובים ממנו.

  56. 56

    11:32 24.12.2008 | leonel messi leonel messi (אורח)

    חחח XD המשחק הזה הכי שולט בארץ יא מסכנים!!

  57. 57

    13:07 25.12.2008 | damn damn (אורח)

    איזה קטילה D: מה זה חחחח

  58. 58

    15:01 01.01.2009 | poopdog poopdog

    תשמעו לא אכפת לי מה אתם אומרים עליו לדעתי הוא אחד המשחקים הכייפים

  59. 59

    14:48 02.01.2009 | מה? מה? (אורח)

    מה אתם אומרים יש לי PS3 המשחק כיפי ל PS3?

  60. 60

    16:25 11.01.2009 | רועי רועי (אורח)

    אני לא חושב ככה.. undercover דווקא אחלה של משחק! הורדתי אותו אתמול P: היו יותר טובים בסרה אבל אל תגזימו שהוא עד כדי כך לא טובץ..

    בשבילי 4 הטובים של need for speed זה:

    מקום ראשון: most wanted משחק גאון! יש לי לפלייסטיישן 2 P:

    מקום שני: pro street משחק ממש מגניב וגרפיקה מדהימה

    מקום שלישי: carbon ממש אהבתי אותו

    מקום רביעי undercover גרפיקה לא מהעולם הזה אבל המשחקיות פחות טובה.. עדיין משחק טוב

  61. 61

    12:11 17.01.2009 | אליאור אליאור (אורח)

    משחק אחד הגרועים בעולם.
    אני לא הפסקתי לשחק בו אחרי ה-10 אחוז הראשונים כי מזה רציתי לדעת איך העלילה המפגרת תת'פתח..ומה קורה בסוף?"אוי לא!,את מתגלה כשוטרת רעה!!!"
    "תפוס אותי!!!"
    "טאם טאם טאם! דיהיו למבורגיני בואי ונתפוס אותה!!!!
    אוי וואי! משטרה! צריך לברוח! שוב! :\ דז'ה וו? מישהו?! "

  62. 62

    18:35 18.01.2009 | אברהם אברהם (אורח)

    מישחק יפה חיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

  63. 63

    03:55 04.02.2009 | Undercover Undercover (אורח)

    הכל טוב ויפה בכתבה, מסכים עם כל דבר, אבל,
    בעיות גרפיקה ?!
    נראה לי שהגיע הזמן שתשדרג את הפנטיום MMX שלך למשהו עדכני !
    אני עם מחשב יחסית פשוט, Q6600, 9600GT, ו-2 ג'יגה פנימי,
    בגרפיקה הכי גבוהה (וזה כולל הכל כולל הכל !) המשחק זז בצורה חלקה בלי לגרום לטיפת מאמץ מצד המחשב, ואין לי את כל התופעות שציינת כמו בניינים שפתאום מופיעים, תמונה שנתקעת או בעיות עם הצל.
    אז אתה בטוח שלא ניסית להפעיל אותו בטעות על פנטיום MMX 200Mhz ?!

  64. 64

    13:55 08.03.2009 | דדד דדד (אורח)

    כתב טיפש

    יש לי אותו והוא משחק אחד היפים.

    "לא נתקלתי בדוקרנים". זה רק אומר שאתה לא יודע לשחק ואתה מפחד להסתבך.

    "קל מדי". תשחק על הרמה האחרונה יא מעפן.

    גרפיקה אחת הטובים.

    תפטרו את הכתב!!!

  65. 65

    20:48 14.03.2009 | מירן מירן (אורח)

    אתר מהפן לגמרה אן משחקים ביכלל!!!!
    !!!!

  66. 66

    09:55 02.04.2009 | שנורקל שנורקל (אורח)

    אחלה משחק שמעו אבל איפה מורידים אותו חטואיים

  67. 67

    18:02 02.05.2009 | fgfg fgfg (אורח)

    gffg

  68. 68

    16:04 13.05.2009 | f0rever^JUFRNEIC f0rever^JUFRNEIC

    משחק מצויין הייתי נותן לו 100 זה המשחק מכוניות הכי טוב שיש
    וזה הרבה יותר טוב מburnout paradise

  69. 69

    14:22 09.06.2009 | EvilStorm777 EvilStorm777

    אני היתי נותן ציון 80 אחלה משחק אבל יש מה לשפר

  70. 70

    20:09 12.06.2009 | as1236 as1236 (אורח)

    אלכס יה מפגר!! 40!? אפילו בציונים של אתרי משחקים אחרים הממוצע היה 70 אז שב
    שיחקת במחשק גם במחשב וגם ב-PS2 וזה דווקא אחלה משחק.אני הייתי מביא לו 75 פלוס מינוס הייתי נותן:

    משחקיות-7

    גרפיקה-10

    סאונד ופסקול-7

    טכני-8

    אורך חיים-8

    מולטיפלייר-7

    אז אלכס תלמד איך לעשות ביקורות וביינתים תילך לפסיכולוג.

  71. 71

    15:42 29.09.2009 | חסוי חסוי (אורח)

    גרוע על הפנים אחד הההההה גרועיםםםםםםםםםםםםםםםם כרבון הרבה יותר שווה וגם גריד
    סיכום:מיששחקקקקקקקק מאפןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

  72. 72

       | פורסם ע"י