הרשמה

ביקורת: Mirror's Edge למחשב

סוף סוף משחק שמנסה לחדש משהו. חבל שהניסוי לא כל כך עובד

 

מפתחת: DICE
מפיצה: Electronic Arts
תאריך יציאה:
גרסת הקונסולות - 12.11.2008
גרסת המחשב- 13.1.2009
פלטפורמות: PC, Xbox360, PS3

מפעם לפעם מגיח לו משחק ייחודי, שלא נושא שום מספר ליד השם שלו, משב רוח חדש לגמרי. הפעם זהו Mirror's Edge.

אח, איזה כיף לקבל לידיי סוף סוף משחק שמנסה לחדש, ולא משחק המשך נוסחתי שנועד רק למכור הרבה עותקים. קרעתי בהתלהבות את עטיפת הניילון ומיהרתי להכניס את הדיסק לכונן. ההתלהבות שלי נמשכה גם בתחילת המשחק, ואפילו כשעה לתוך המשחק, אבל שם בערך היא הסתיימה, והתחלפה בתסכול, חוסר אונים ורצון לקפוץ מהחלון- לאו דווקא כדי לחקות את גיבורת המשחק.

Mirror's Edge הוא משחק ריצה ואקרובטיקה, בדומה ל"נסיך הפרסי", אבל הפעם אנחנו מסתכלים על העולם ממבטה של הגיבורה, פיית', וצריכים לנוע כמה שיותר מהר ממקום למקום. בפועל, המשחקיות המהירה נוטה להעצר בחריקת בלמים לא מעט פעמים, וחסרים בו גיוון, קרבות מהנים או סיפור עלילה שישלימו את העיצוב הגרפי המיוחד.

Mirror's Edge הוא בעצם ניסוי. הוא לא הצליח במיוחד, אבל בדיוק בשביל זה יש ניסויים. אנחנו צריכים להודות ל- DICE ול- EA שהיה להם את האומץ ללכת על זה, במקום להוציא עוד משחק המשך, והם מקבלים ח"ח על המאמץ. אני מקווה באמת ובתמים שאנשים כן יקנו את המשחק הזה, למרות כל הפגמים שלו, רק כדי לממן להם את הניסוי הבא. אולי הוא דווקא יזכה להצלחה כבירה.

ניתן לקנות את Mirror's Edge ישירות ממערכת Steam (כ- 190 שקלים)

הטוב
  • משב רוח רענן
  • נותן תחושה מדהימה של מהירות
  • גרפיקה מעולה, שילוב מנצח של צבעים נקיים
  • פקטים קוליים מוסיפים לאווירה
הרע
  • משחקיות מעצבנת של ניסוי וטעייה
  • הפאזלים שוברים את הזרימה של המשחק
  • קצר מאוד
  • מערכות הקרב לוקות בחסר
והתאורה
  • אחח, העיניים שלי! יותר מדיי לבן!


טריילר השקה למשחק

"אמונה"

לאחר תפריט פתיחה נוח, נקי ומושך את המבט, יוצג לכם סרטון פתיחה קצר, לפיו בעתיד הממשלה תשלוט ל כל אמצעי התקשורת הדיגיטליים (ויש לה משיכה לא מוסברת לצבע הלבן), והדרך היחידה לעביר מידע ממקום למקום ללא ידיעתה היא ריצה על גגות.

קצת מטופש, אם תשאלו אותי, אבל זה ההסבר היחיד שהמשחק נותן לכם להחלטה לסכן את חייכם בקפיצות מבניין לבניין בגובה של כמה עשרות קומות מעל פני הקרקע. זה העתיד, למען השם- אין איזה רובוט שיעשה את זה?

הגיע הזמן להכנס לנעליה של פיית', אחת מה"רצים" (החבר'ה שקופצים על הגגות) ולעבור טוטוריאל קצרצר שיכניס אתכם לעניינים. 2 דקות של ריצה לפי ההוראות, ואתם מוכנים לכל דבר שהמשחק יזרוק עליכם. כן, זה עד כדי כך פשוט.

"תראי אמא – בלי ידיים!"

עכשיו מתחיל עיקר המשחק, שכולנו ראינו בטריילים והזלנו עליו ריר- הריצה. כן, היא מבוצעת טוב, התנועות נראות מציאותייות וזה כיף לכמה דקות, אבל בזה זה מסתכם. אם שיחקתם בדמו של המשחק על הקונסולות, אתם יכולים לשחק בו שוב כמה פעמים- ותקבלו בעצם את המשחק המלא, מינוס כמה סצינות אנימציה. אין שום שינוי באתגרים, שום התקדמות- מה שאתם עושים בתחילת המשחק זה מש שתעשו למשך חמש השעות הבאות, עד שתסיימו את המשחק.

למרות שהריצה עצמה מהנה עד מאוד ולבצע קפיצות אקרובטיות מנקודת מבטה של הדמות מוסיף פלפל לחוויה, היא לא תעבור ללא תקלות. המומנטום, שמהווה חלק חשוב במשחק והוא זה שיגרום לכם לנוע בצורה מושלמת וזורמת בסביבה שלכם, נהרס פעמים רבות על ידי המשחק עצמו.

למשל, המשחק לפעמים מתקשה להבין מה אתם רוצים ממנו, והוא יגרום לכם לקפוץ ליד מכשול בגובה הפופיק שלכם במשך עשר דקות עד שהוא יחליט שהגיע הזמן להמשיך הלאה. כמו כן ישנם פאזלים לא מובנים, שגם הם גורמים לכם לעצור, להסתובב סביב עצמכם ולהחליט לאן אתם צריכים ללכת הלאה, וכשאני אומר "להחליט" אני מתכוון לזה. פעמים רבות, המשחק יתן לכם את הכבוד להבין לבד לאן צריך לנוע, בלי שום רמזים. תסתדרו לבד.

לרוץ לרוץ לרוץ... עד שעוצרים

אני אגלה לכם סוד קטן- אתם לא תוכלו להבין לבד, לא בפעם הראשונה לפחות. אתם תיפלו פעם אחר פעם עד שיגמרו לכם כיווני הקפיצה ותמצאו סוף סוף את הכיוון הנכון. וזה מתסכל נורא.

כמובן שלא שכחתי גם את המעליות שמפוזרות באופן נוח להחשיד ברחבי השלבים, בהם תבלו כמה שניות בזמן שהמשחק נטען ברקע, ותוכלו לקרוא חדשות עתידיות פיקטיביות על המסך. יחסית למשחק שמסתמך כל כך הרבה על תנועה מושלמת תוך כדי שימוש בסביבה, מומנטום וזרימה- הוא בהחלט לוקח הרבה הפסקות באמצע.

זהו גם הזמן להזכיר כי המשחק חוזר על עצמו בצורה מטריפה- פשוט אין מה לעשות בו חוץ מלרוץ ולקפוץ. זוכרים את Assassin's Creed? גם Mirror's Edge מנסה להיות חדשני, אבל ב- AC היו עוד אלמנטים חוץ מריצה על גגות, כגון התנקשויות, קטעי לחימה, רכיבה על סוסים- ופה פשוט אין. בשלב מסויים אפילו הפסקתי לקחת תמונות למשחק בשביל הכתבה- הכל פשוט נראה אותו דבר.

למרות כל אלה, השליטה במשחק אינטואטיבית ומגיבה, לרוב. ניסיתי לשחק הן בעזרת עכבר ומקלדת והן בעזרת גיימפאד- בשניהם לא נתקלתי בשום בעיה, אם כי דווקא העכבר תרם יותר לכיוונון עדין של כיווני הקפיצות והציל אותי ממוות בפעמים בהם הגיימפאד פשוט לא הגיב מספיק מהר.

מכות? יריות?- לא במשחקינו

בין זינוק מבניין אחד למשנהו תאלצו לעיתים לנטרל שומר חמוש או שניים. כמובן שפיית' לא חמושה בשום כלי נשק, ולכן היא ניחנה בכמה מהלכי קרב מגניבים, וכמובן ביכולת לספוג כדורים ישירות לחזה ולהתרפא באורח פלא לאחר כמה שניות. עם כל הכבוד, בחורה בחזיית ספורט לא אמורה לספוג יותר כדורים משומר עטוף בשכפ"צ ולצאת ללא פגע.

בתחילה המשחק יורה לכם לנוס על נפשיכם מאוייבים חמושים, אך ככל שתתקדמו יותר ויותר לא תוכלו להמנע מקרב. בפעמים הראשונות אתם רק צריכים להפריד בין השומר לבין נשקו, למשל באמצעות בעיטה מסובבת, אבל לקראת הסוף הופך Mirror's Edge למשחק יריות זול ולא מושקע. נו באמת, מפתחי המשחק- אם כבר התחלתם עם הקטע של הפארקור, לפחות תסיימו איתו, למה סתם להחליף ז'אנרים באמצע?


טריילר עם קטעי משחקיות

מערכת הקרב בכלל לא מלוטשת ולא מוכנה עד הסוף. קרבות פנים מול פנים מבוססים על לחיצות על כפתור האגרוף, והקומבואים חוזרים על עצמם, במיוחד אלה בהם תפרקו חייל מנשקו.

יתרה מזו- הבינה המלאכותית סתומה. אין מילה אחרת שתתאר את הרובוטים חסרי הנשמה המתחזים כאן לשוטרים. ברגע שהם יתחילו לירות בכם הם פשוט יפסיקו לזוז ממקומם. גם אם תיעלמו משדה הראייה שלהם, וגם אם תשיגו רובה- הם לא יזוזו אפילו כשתרוקנו מחסנית על חברם, שעומד חצי מטר מהם, ועכשיו שוכב בשלולית של הדם הטיפש שלו.

על אף טמטומם של האוייבים, הקרבות קשים ולפעמים בלתי אפשריים בעליל. איך אני אמור להתייצב מול חבורה של ימ"מניקים בלי שום נשק? הם יעשו ממני גבינה שוייצרית עוד לפני שאני אספיק לקחת לאחד מהם את הרובה. אולי זה הזמן לנצל את חוסר השכל שלהם כדי לנטרל אותם אחד אחד, ולהתחבא מאחורי הוילון הקרוב עד שאני אתרפא באורח פלא, שוב.

לבן, אדום וירוק

הלוק של Mirror's Edge הוא לא כמו שום דבר שראיתם קודם לכם. המעצבים בחרו ללכת על צבעים מנוגדים, כמו אדום וירוק, הזועקים על פני הלבן ששולט ברוב השטח. הכל נראה נקי וסטטי, מה שגרם לי לחשוב שיש בעיר הזאת יותר מדיי עובדי נקיון (ופחות מדי ציפורים). זהו שינוי מרענן מהצבעים ה"ריאליסטיים" לכאורה והעגומים שתמצאו ברוב משחקי הפעולה. הצבעים הרבה יותר חיים ובהירים, והמשחק כמעט נראה שמח. אולי זו הייתה בחירה של המפתחים כדי להדגיש את האירוניה.

משהו שדווקא הפריע לי בכל הלבן הזה היא כמות האור האדירה שמשתקפת במסך. המשחק הזה פשוט מסנוור, לרמה שבה נאלצתי להוריד את רמת הבהירות למען בריאות עיניי. הרחובות יותר מוארים מהרחוב הראשי בניו-יורק בערב חג המולד. גם בתוך המבנים הכל מואר בצורה מדהימה. אולי יש צוות של אנשים עם פרוז'קטורים שכל הזמן רץ אחריי. ואולי המפתחים התכוונו שאנחנו נשחק עם משקפי שמש על העיניים.

המשחק נראה מעולה, ורץ מעולה. קצב הפריימים נשאר יציב על 60, לא משנה מה קורה על המסך, מה שמצביע על מנוע מלוטש כדבעי. יש למשחק תוסף פיסיקה, שעובד כראוי רק על כרטיסים גרפיים של nVidia- ואצלי, עם ATI HD4870, הוא הוריד את המחשב על הברכיים עם 5 פריימים לשנייה במקסימום. לא ברור לי למה, כל ההבדל הוא שנוספות בקטעים מסויימים כמה חתיכות בד שנקרעות, ובכל מקרה הוא לא משנה את החוויה בשום צורה מהותית.


קטעי משחקיות

צעדים והתנשפויות

עבודת הסאונד ב- Mirror's Edge כאילו הוצאה ממשחק אחר, טוב יותר. האפקטים הקוליים הם מהטובים ביותר. כל צעד שפיית' עושה משמיע נקישה קצת שונה מקודמו, נשיפותיה מתחזקות ככל שהא רצה מהר יותר, וזעקות הכאב הבוקעות מגרונה כשאני מטיח אותה שוב ושוב בגדר חשמלית, פשוט מושלמות. אפילו יריות כלי הנשק נשמעות טוב, למרות שהן חלק ממערכת קרב שלא עובדת.

שאר עבודת הסאונד דווקא נוחלת מפלה. הדיבוב חובבני במקרה הטוב וחסר רגש. התוכי המדבר שלי יכול לדובב את הדמויות טוב יותר.

מעבר לזה, הפסקול של המשחק פשוט מעצבן. אני מבין שמוזיקת טכנו מהירה אולי מתאימה לקצב המהיר של המשחק, אבל מבחינתי האישית, לשמוע "בום-בום-בום" במשך שעתיים של משחק רק עושה כאב ראש. כמובן שבקטעים שבהם אתם סתם רצים אין ליווי מוזיקלי, וחבל. דווקא פה היה יכול להיות נחמד להכניס משהו לשמוע.

השורה התחתונה

Mirror's Edge הוא משחק פעולה שמנסה לחדש. הוא בעצם לא כמו שום דבר ששיחקתם בעבר, ויש בו כמה רעיונות מאוד נחמדים. חבל כמובן שהוא לא מיישם כמעט אף רעיון בצורה טובה, אבל, כפי שכתבתי בפתיחה, בשביל זה יש ניסויים.

קשה לי מאוד להמליץ על המשחק, יש בו המון פגמים והוא קצר. אבל מי שרוצה להתנסות במשהו חדש ומרענן בהחלט ימצא כאן את מבוקשו.

משחקיות – חדשנית וייחודית מצד אחד, מתסכלת וחוזרת על עצמה מצד שני
גרפיקה – נקיה ויפה, עיצוב אומנותי מעולה
סאונד ופסקול – אפקטים מעולים, דיבוב ופסקול... לא
טכני – מנוע מצוין
אורך חיים – כחמש שעות, אולי יותר, תלוי כמה תמותו בדרך
  מולטיפלייר – אין

ציון סופי: 70

מה חושבים מבקרים אחרים?

IGN (ציון: 8.5)
Gamespot (ציון: 7.0)
GameSpy (ציון 3.5 מתוך 5)
יורוגיימר (ציון: 8)

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:41 19.01.2009 | ™DinAmit ™DinAmit

    קראתי את כל הכתבה ונהנתי מכל רגע! כתבה נורמלית סוף סוף!
    נ.ב. גם לי יש אותו כרטיס מסך! D:

  2. 2

    16:42 19.01.2009 | אראל אראל (אורח)

    לדעתי המשחק הזה היה דווקא אחלה ואני פשוט לא יכולתי להפסיק לשחק הוא לא כזה גרוע כמו שאתה אומר הבעיה היחידה היא שאי אפשר לעבור את שלב3 ביגלל הBUG של הSLOWMOTION

  3. 3

    16:46 19.01.2009 | טל טל (אורח)

    לא מסכים עם הביקורת... המשחק מצויין וכייפי ולדעתי הניסוי הצליח והנוסחא של המשחק מהנה מאוד... לא תמיד חייבים מכות ויריות בשביל שמשחק יהיה טוב... המהירות וקטעי החשיבה במשחק הם העיקר... המשחק הזה פשוט כיף ומהנה ומקווה למשחק המשך... הדברים היחדים שהפריעו לי בו זה האור החזק הבלתי נסבל שהוזכר בביקורת והמשחק הקצר ביותר. אני נותן לו 85 .

  4. 4

    16:55 19.01.2009 | IceTea IceTea

    אין משחק שאתם תגידו שהוא באמת טוב..

  5. 5

    17:00 19.01.2009 | elronx elronx

    חחחחחחח
    חזק!
    אני מהמשחק עד עכשיו לא יכול לפקוח את העניים מזכיר את nfs:uc
    משקפי שמש.... כבר השתמשו במשפט הזה בסיקור של gt על nfs וצודקים

  6. 6

    17:13 19.01.2009 | LeL LeL

    למספר 2, זה בעיה בקראק בגלל שהורדתה ולא קניתה את המשחק...

    כתבה ממש טובה!
    צודק בכל מילה ומילה!

  7. 7

    17:17 19.01.2009 | asafs16 asafs16

    לא מסכים!
    קודם כל יש באמת יותר מדי לבן כמו שאמרו פה
    שפשוט הכאיב לי בעיניים, הסירטוני מעבר מגעילים אותי.
    הגראפיקה מדהימה, למרות שהיא לא פונה לכיוון ריאליסטי
    היא עדיין מדהימה, יש מלא מהירות במשחק והפאזלים
    מצוינים, אין דגש על אקשן זה מה שהורס ת'משחק.

    אבל סך הכל משחק אחד הסוסים, הבאתי לו בסקירה
    שלי ב-GAMESPOT ציון 9.5 מתוך 10

  8. 8

    17:27 19.01.2009 | די נו באמת מי נתן לו? די נו באמת מי נתן לו? (אורח)

    מי נתן לו לכתוב ביקורת?
    רואים שכתבתה ביקורת של "אחד ששונא תמשחק"
    אתה אומר
    היא חוטפת כדורים ומתרפאת בשניות
    למה ב COD 4\5 זה לא היה ככה? ב FAR CRY 2 זה לא היה ככה?!
    ואם אתה לא יודע תכיוון של הדרך
    יש לי סוד קטן להגיד לך יש כפתור כזה בשם ALT שאומר לך לאן ללכת!
    אולי לא ניצלתה את מערכת הקרבות מספיק אבל השילוב בין הליכה על הקיר וקפיצה ובעיטה לראש של הבן אדם או החלקה ובעיטה לביצים זה משו אדיר
    ובסוף זה כבר היה ממש פתטי
    רואים שאתה בא לנחם את עצמך בקטע של ה פיזיקס

    "לא ברור לי למה, כל ההבדל הוא שנוספות בקטעים מסויימים כמה חתיכות בד שנקרעות, ובכל מקרה הוא לא משנה את החוויה בשום צורה מהותית."
    אז אין לך NIDIA מה אתה בוכה ואתה מסה לנחם תצמך שלמה מזה הפיזיקיס הזה זה כלום אני לא צריך את זה
    בוא אני יגיד לך משהו
    במשחק הרבה מאוד חלונות נשברים ויש הרבה מאוד מקומות של "בדים קרועים"
    ביקורת גרועה!
    אני נותן למשחק 88

  9. 9

    17:34 19.01.2009 | OmeRinG OmeRinG

    כן שיחקתי במחשק ואתה צודק בכל מילה שלך כאן :)
    וגם לי יש כרטיס מסך Radeon 4850 HD, וגם לי זה הוריד את המחשב ל5 פריימים בשניה ברגע שהחלונות התחילו להתנפץ, והסיבה היא ביגלל ה-PhysX, שזה מערכת כלשהי ש-Nvidia יצרה, והיא מתאימה לכרטיסי NVidia בלבד, בהגדרות אפשר לבטל את ה-PhysX, אבל צריך לוותר על כמה דגלים שזזים בצורה ממש מגניבה וגם חלונות שמתנפצים בצורה יפה מאוד :).... בכל מקרה.... ביקורת מצויינת, כל מילה שאמרת כאן ממש אבל ממש נכונה, תמשיך להכין ביקורות :)

  10. 10

    17:48 19.01.2009 | homiko homiko

    אוקי כמה דברים
    1. המשחק כבר יצא להורדה/לקניה לפני הביקורת
    2. פחות מחמש שעות גמרתי את המשחק על נורמל ועל הארד בפחות מ10 שעות.
    3. רואים שאתה שונא את המשחק זה אחד המשחקים תן לי עוד משחק שמשלב כל כך הרבה דברים ביחד והצבעים ממש טובים אין שום בעיה עם הלבן או האדום או הירוק זה רק מוסיף למשחק.
    4. הדיבוב מצוין נשמע עם רגש ומרגיש אמיתי ביותר.
    5.אם אתה לא יודע לאיפו ללכת או שתלחץ על הtab או שתחפש חפץ בצבע אדום אבל אני בטוח שבישבילך יש יותר מדי אדום ועוד כל מיני שטויות כקיצור ביקורת עלובה לדעתי והמשחק שווה הרבה יותר מהביקורת שלך אז תעשה טובה...

  11. 11

    18:11 19.01.2009 | alexmag alexmag

    חחחח צודק כל הזמן לבן יאללה הגזימו
    ולא משהו
    היו עושים יותר אפשרווית במכות ויותר אפשרויות ריצה וצבירת מהירות
    מהטרילרים זה ניראה יותר טוב

  12. 12

    18:18 19.01.2009 | DarkRay DarkRay

    אני לא חושב שיש בעיה עם הדיבוב. ביקורת נחמדה מאוד, אני חושב שבכאל זאת כדאי לך לפרט יותר על הפיזיקס זה מאוד חמוד לדעתי עם כל הבדים שיש בהם חורי כדורים וניירות עפים ברוח.

  13. 13

    18:25 19.01.2009 | אלעד אלעד (אורח)

    ל- 2, באג ה- Slow Motion זה בגרסה הפיראטית. תקנה את המשחק יא פארזיט.

    לי יש שני Nvidia 8800 GT עם 512MB פועלים ב- SLI וה- PhysX פשוט מדהים! לא רואים דבר כזה כל יום, באמת.

  14. 14

    18:32 19.01.2009 | AlonTavor AlonTavor

    ל2, 13 צודק...

    ומה זאת אומרת אין עלילה? בטח שיש. בעייני היא אפילו בסדר (לא טובה מידי אבל בסדר)

  15. 15

    18:42 19.01.2009 | NaJeS NaJeS

    על מה אתה מדבר תגיד לי על מה!?
    ME אחד המשחקים הכי טובים שיצא לי לשחק! אז היית צריך מדי פעם לשבור תראש על איזה פאזל ואז ההנאה שאתה מקבל אחרי שאתה עובר אותו גבוהה
    מילה אחת על זה שיש לך 10 דרכים להגיע למקום אחד לא אמרת
    ביקורת שאפשר לזרוק לשרותים ולהוריד את המים

  16. 16

    18:54 19.01.2009 | ארבל ארבל (אורח)

    אני מאוד מאוכזב מהביקורת, מסיבה אחת פשוטה - כמעט כל תיאורי החסרונות של המשחק הם העתקה גסה מהביקורת של Yahtzee.

    תראו בעצמכם ותחליטו האם גם אתם מזהים קצת יותר מדי דמיון:
    http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/457-Mirrors-Edge

  17. 17

    18:55 19.01.2009 | -SkeleTon- -SkeleTon-

    דווקא לי זה נראה משחק ממש מגניב :D

  18. 18

    19:36 19.01.2009 | GA GA (אורח)

    משחק סוף בן דוד שלי גמר אותו ואני תמיד ראיתי אין על המשחק הזה איןןןןן סוףףף!!!11

  19. 19

    19:49 19.01.2009 | MisterFF MisterFF

    מגיעה הרבה יותר למשחק הזה.

  20. 20

    20:39 19.01.2009 | Blue&Black Blue&Black

    יש לי את המשחק לPS3 ומבחינתי הוא משחק השנה,יש שיגידו שהוא עלוב ויש שיגידו שהוא חדש ומעולה ואני גם אוסף את הטרופיז ועדיין לא סיימתי את כולם וזה באמת ממשיך את אורך החיים שלי עם המשחק המדהים הזה!

  21. 21

    20:43 19.01.2009 | DarkRay DarkRay

    ל13, אני גם רוצה שני 8800 בsli.
    קקי...

  22. 22

    20:55 19.01.2009 | DarkRay DarkRay

    מי בעד שמישהו אחר יכתוב תביקורת?

  23. 23

    21:23 19.01.2009 | bAr_O bAr_O

    "אני אגלה לכם סוד קטן- אתם לא תוכלו להבין לבד, לא בפעם הראשונה לפחות. אתם תיפלו פעם אחר פעם עד שיגמרו לכם כיווני הקפיצה ותמצאו סוף סוף את הכיוון הנכון."

    איזה בולשיט..
    יש כפתור Alt מראה לך לאן ללכת.

    לא הבנת את המשחק אז הוא על הפנים?
    חרא ביקורת :|

  24. 24

    21:53 19.01.2009 | טרייסר טרייסר (אורח)

    בולשיט חרא חרא מה אני אגיד אני עושה פארקור ויחסית לזה זה משחק מ-מ-ש טוב!!
    החרא היחיד פה זה הביקורת שלךך

  25. 25

    22:17 19.01.2009 | גל שפיר גל שפיר

    בקיצור הח'ברה בDICE השקיעו כל כך הרבה בניסיון לחדש ובסוף שכחו מהדברים הקטנים(אורך, AL וכו'...)

  26. 26

    22:21 19.01.2009 | amit20038 amit20038

    חרא של ביקורת..
    8 צודק מילה ומילה..
    והפיזיקס חשוב מאוד.. לי הוא הוציא את העיינים מהאף

  27. 27

    02:25 20.01.2009 | De-Panther De-Panther

    במקרים מאוד מסוימים, ATI יכולה לעשות קטעים רעים למפתחי מנועים, לכן הרבה דברים מותאמים יותר לNVIDIA, למרות שגם לATI יש כרטיסים חזקים.
    מעבר לזה, אם אני לא טועה, NVIDIA הוסיפה תכונות נוספות לכרטיסים שלה, כך שהעניין של הפיזיקה והבדים זו כנראה אחת התכונות ההן, ואין אותה בכרטיסים של ATI. דימוי שלה בכרטיס של ATI בטח גורם להמון חישובים נוספים על המערכת

  28. 28

    08:48 20.01.2009 | nuaheu@ nuaheu@

    מחשק פיצוץ סיימתי אותו לסוני 3 פשוט גרפיקה מעולה אבל הכפתורים קצת קשים ליקלוט חח אבל מישחק פ-צ-צ-הה

  29. 29

    09:56 20.01.2009 | EthanBarker EthanBarker (אורח)

    ממש אבל ממש הביקורת על המשחק הייתה גרועה.
    דבר ראשון זה משחק פארקור , הקטע של היריות זה לא הקטע העיקרי בכלל...
    המשחק הזה סוג של מירוץ...אם שמת לב.
    אני ממש לא מסכים איתך, והיציאות העקצניות על המשחק תשמור לעצמך.
    כי יש אנשים שחושבים אחרת מאוד אחרת ממך.
    המשחק הזה סופסוף שונה, איכותי....

  30. 30

    15:06 20.01.2009 | pavel831 pavel831

    הביקורת שלכם ממש דומה לביקורת של יאצי אולי העתקתם?

  31. 31

    15:13 20.01.2009 | LooLzzz LooLzzz (אורח)

    ל-2
    הslowmotion זה בגלל שהורדת את המשחק...
    לך תקנה מקורי!!!
    *פיראט* P:

  32. 32

    19:27 20.01.2009 | elonex elonex

    המשחק לא רע אבל גם לא טוב. סתם משחק נחמד למי שלא כואב לו מעודף לובן במסף ורק רוצה לנסות משחקים חדשים

  33. 33

    19:46 20.01.2009 | DarkRay DarkRay

    ובואו נתמצת את כל התגובות:

    תנו למישהו לא משוחד בגלל הכרטיס מסך שלו, מבלבל בין ז'אנרים ועם קצת כושר הסתגלות לדברים חדשים לכתוב את הביקורת.

  34. 34

    21:30 20.01.2009 | homiko homiko

    33 נכון מי שכתב את הביקורת מתוסקל בגלל דברים שקרו לו שלא קשורים או קשורים בגלל גרפיקה וצריך לתת למשהו אחר מהמערכת לכתוב ביקורת נוכנה לגבי המשחק ולא רק לגבי החסרונות (שדרך אגב יש ממש מעט רק לאלה שמורידים יש את הבאג בlvl 3 )
    אבל בקיצור vgames תנו למשהו אוביקטיבי לכתוב את הביקורת

  35. 35

    14:37 21.01.2009 | גיימר גיימר (אורח)

    נראה לי שאני הולך להוריד את הדמו... המשחק נשמע דווקא לא רע אבל באמת נראה בוהק מידי...

  36. 36

    19:27 21.01.2009 | homiko homiko

    הוא לא בוהק הוא אדיר! מאיפה תוריד את הדמו לxbox או לps3 כי לא ניראה לי שיש למחשב דמו

  37. 37

    20:24 21.01.2009 | Klayman Klayman

    שמע, לא יודע איזה משחק אתה שיחקת.. אבל אני שיחקתי משחק מדהים, מהיר, מרתק וכיפי בטירוף. האוייבים דווקא מאוד חכמים, זזים, מתמקמים מחדש, ודורשים ממך מהירות. אולי הפורט למחשב גרוע, אבל על ה 360, זה אחד מהמשחקים הטובים ששיחקתי. משחק מקורי מאוד שבקלות עובר את ה85.

  38. 38

    06:28 22.01.2009 | סבא ז'פטו סבא ז'פטו (אורח)

    הביקורת שלי__________________________________________________________
    המשחק מבחינת משחקיות ושליטה מחדש ומציג משחק ספורט/פעולה, אבל המשימות חוזרות על עצמן ואין ספק שיש מה לשפר באויבים, באופציות תקיפה, בבוסים, בעלילה, משחק רשת ועוד...

    בגדול אני לא הייתי מוכן לשלם עליו 170-200 שקל.
    לא שווה ת'כסף בשביל 5-8 שעות משחק!

    לפי העיצוב הנקי ורמת האלימות, המשחק מתאים לקהל יעד צעיר ונראה ש-EA פנו דווקא לנשים בסגנון המשחק (יותר מכל משחק אחר בגוף שלישי שיצא בשנה האחרונה).
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    ביקרות סבירה - משחק השנה הוא לא יהיה :-)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

  39. 39

    16:17 22.01.2009 | homiko homiko

    wtf? מה אתה אומר 38 מיועד לסיגנון של בנות?? 200 שקל זה שווה לדעתי אולי לא משחק השנה אבל זה יותר טוב מ70 אתה לא חושב? וזה לא משחק שאמור להיות אלים זה משחק פארקור לא משחק מכות וEA פנו להרבה סגנונות במשחק הזה כל אחד יגמור את המשחק בדרך שונה אני רק רוצה שתגיד את הציון שאתה חושה שמגיע למשחק הזה?

  40. 40

    09:50 23.01.2009 | אראל אראל (אורח)

    זאת הביקורת הכי גרועה שקאראתי בחיים שלי

  41. 41

    14:00 23.01.2009 | SADASD SADASD (אורח)

    משהוא יודע אם יש במשחק MIRROS EDGE דם

  42. 42

    14:51 23.01.2009 | homiko homiko

    אין בו דם רק כשאתה נפצע רואים בצד אדום שלא דומה לדם (לדעתי)

  43. 43

    11:23 24.01.2009 | איתי איתי (אורח)

    משחק מעולה... שיחקתי בו באקס בוקס 360 וסיימתי אותו פעמיים.
    הביקורת תכלס סתם מעפנה, המשחק מדהים.

  44. 44

    11:42 24.01.2009 | משחק חמוד אבל לא יותר מזה משחק חמוד אבל לא יותר מזה (אורח)

    זה באמת הציון שמגיע לו 70-75, דווקא אהבתי את האווירה אפילו שיש הרבה לבן דווקא מסתדרים עם זה, משחק ממש כיף להעביר איתו את הזמן.
    הייתי צריך לציין ברע שיש שם תמיכה ב PHYSX רק לבעלי NVIDIA למי שיש ATI פשוט נדפק(כמוני...)

  45. 45

    15:51 24.01.2009 | מישהו מישהו (אורח)

    מישהו יודע איך עוברים את שלב 9 עם הסרברים?

  46. 46

    18:49 28.01.2009 | zfum zfum (אורח)

    אפשר קישור להורדה בבקשה !

  47. 47

    19:28 05.02.2009 | שי שי (אורח)

    משחק פצצה אחד הסוסים ומי שאומר שלא לא מבין בשקל אז יש קצת לבן יבכיינים......

  48. 48

    15:22 21.02.2009 | Silent Dawn Silent Dawn

    איך נתת 6 לסאונד ופסקול?? הפסקול כאן הוא אחד הטובים.

  49. 49

    19:13 27.02.2009 | JeYmE JeYmE (אורח)

    אני סרוף על המשחק הזה גמרתי אותו 17 פעמים התחפוסת הבא שלי היא של feit אני חורש על המשחק עם יש עוד מישהוא שחושב שהמישחק הזה שולט!! שיגיב לי ויגיד עד כמה הוא אוהב את המישחק "Mirror's Edge"

  50. 50

    19:22 27.02.2009 | GeYmE GeYmE (אורח)

    ל-46 אתה יכול להוריד את מישחק בEmuil וב-downlonds.net אני הורדתתי אותו מהאימיול לקח לי 3 שעות באימיול 0.49b
    מקווה שעזרתי

  51. 51

    19:32 27.02.2009 | idanaes idanaes (אורח)

    אני הצלחתי לשנות את קוד של המישחק ל גוף שלישי ואני רואה אותה תמיד מאחורה אם מישהוא רוצה גם שיקנס לקוד וירד לשורה 211 ויחתוב בעמצה השורה ~^)=Three BoddyAsWDOUpDoInNoW
    וככה אני עשיתי ואני רואה הכל בגוף שלישי

  52. 52

    19:37 27.02.2009 | JeYmE JeYmE (אורח)

    39 אני מסכים אניתך בכל מה שאמרתה ובעיקר בעיניין הפארקור אני וחברים שלי מתחפסים לגיבורת המישחק ומנסים להיכנס כמה שיותר לדמות אנכנו מיתאמנים על תרגילי הפארקור שהיא עושה אנכנו עושים כל תרגיל ומהלך שהיא עושה וזה ממש כיף שווה לנסות

  53. 53

    03:43 01.03.2009 | kmufc20 kmufc20 (אורח)

    משחק מעולה .. סיימתי אותו תוך 4 שעות ללא הפסקה :)

  54. 54

    16:47 12.03.2009 | מאור משולם מאור משולם (אורח)

    מישחקים פצצות ברמות אני לא יודע הזה מישחקים הם עשו אבל שווה לשחק במישחקים האלה הוא לאוריד אני מציאה לכם ילדים טוב הז נתראה

  55. 55

    21:20 26.03.2009 | ninja-gaiden ninja-gaiden

    511116161616161616116161616161616616

  56. 56

    09:22 08.06.2009 | 1771 1771 (אורח)

    סביר להניח שמה שהם ניסו לבדוק זה רק כמה דברים עיקריים כגון האקרובטיקה והסאונד.
    אולי שאר הדברים לא היו חשובים כל-כך לניסוי כרגע, אולי הם יכניסו את המכאניקה הזו למשחק אחר, שנותן את המאפיינים הפגומים ב Mirror's Edge בצורה יותר טובה.

  57. 57

    14:19 09.06.2009 | EvilStorm777 EvilStorm777

    ממליץ!אחד המשחקים מלמד פארקור בקטנה חחח

  58. 58

    13:29 14.08.2009 | ???????? ???????? (אורח)

    buy Nvidia - geforce
    graphic cards.

    they are the best.

  59. 59

    06:28 05.06.2016 | אלי אלי (אורח)

    אפשר לעבור את המשחק כולו בלי להרוג אף אחד (וזה בעצם המטרה של המשחק, היא לא אמורה להרוג).
    החזרה על עצמו די בעייתית אבל זה מחופה ע"י זה שצריך לחשוב כדי להבין איך לעבור את השלב

    למה אני מגיב על כתבה מלפני 7 שנים |:

  60. 60

       | פורסם ע"י