הרשמה

הסיפור של StarCraft - חלק ד'

הרי לא חשבתם שזה הסוף של הזרג...

הסיפור של Starcraft נגמר, אך זה של ההרחבה, Broodwar, רק מתחיל

זהו החלק הרביעי בסדרת הכתבות אשר מתארות את העלילה של Starcraft המקורי וחבילת ההרחבה שלו, Broodwar, כהכנה לקראת Starcraft 2.
מתורגם מהאתר הרשמי של Starcraft2.

*אזעקת ספויילרים!*

החלק הראשון: הופעת הפרוטוס והזרג, והתפרקות הקונפדרציה
החלק השני: עלייתה של מלכת הלהבים ומלחמת הפרוטוס בזרג
החלק השלישי: הקרב על איור ווסופו של האוברמיינד

המשחק נגמר, הפרוטוס ניצחו את הזרג באיור וחיסלו את האוברמיינד, אבל אם חשבתם שזה הסוף- הגיעה חבילת ההרחבה Broodwar וטרפה את הקלפים.

הפינוי מאיור

קורבנו האמיץ של טסאדר השמיד את האוברמיינד, אולם מספר עצום של זרגים משתוללים נותר באיור, והם בוודאי היו מחסלים את הפרוטוסים ששרדו. זרטול הציע להם מקלט על שָׁקוּרַאס, כוכב הבית שאימצו הטמפלרים האפלים. למרות שההחלטה הייתה קשה, האקסקיטור ארטניס וחברי המועצה ההרוסה שנותרו הסכימו שחובתם הראשונה היא להציל כמה שיותר חיים.

כוחותיו של ג'ים ריינור והפרוטוס פתחו נתיב דרך הזרגים כדי להגיע לשער מעבר עתיק של הזל'נאגא, שריד מעידן קדום. על ידי שימוש בשער, זרטול יצר חיבור לשער שני על שקוראס. במהלך הקרב, ריינור וכמה מהפרוטוסים נותקו מהכוח הראשי, אבל ארטניס וזרטול הובילו פרוטוסים רבים אחרים דרך השער למקלט בשקוראס.

לאימתם הרבה, הם גילו שהזרגים עקבו אחריהם דרך השער. המפונים איחדו כוחות עם אחיהם האפלים ונלחמו בפלישה. בינתיים, כוחותיו של ריינור וחופן של פרוטוסים החליטו להישאר באיור ולהשבית את שער המעבר, מוודאים ששום תגבורת נוספת של זרגים לא תגיע לשקוראס. ללא שום אמצעי לברוח, הקבוצה האמיצה נראתה אבודה.

בני ברית לא סבירים

בצער הובילו הטמפלרים האפלים את אורחיהם לפגוש את רָאסְזַאגַל, האם השלטת של הטמפלרים האפלים שמשלה בשקוראס. העדיפות הראשונה של הפרוטוס הייתה להלחם בהתפשטות הזרגים שפלשו לשקוראס. ראסזאגל הצהירה שמקדש הזל'נאגא יוכל לטהר את הכוכב, אבל כדי להפעיל אותו דרושים שני קריסטלים – הקַהְלִיס והאוּרַג' – שאבדו לפני זמן רב.

קריגן הגיעה באופן בלתי צפוי וסיפרה לפרוטוסים החשדניים שעם מותו של האוברמיינד, היא השתנתה והיא כבר לא הרוצחת חסרת הרחמים שהיא הייתה. אולם, כמה סראברייטים ששרדו התמזגו במטרה להפוך לאוברמיינד חדש שישלוט בנחיל וישלוט בחזרה על קריגן.

קריגן הציעה לעזור להחזיר את הקריסטלים, הקהליס והאורג', וראסזאגל הסכימה, מתעלמת מהתנגדותם של ארטניס וזרטול. גיבורי הפרוטוסים וקריגן יצאו לכוכב בְּרָקְסִיס, שם השיגו את הקריסטל אורג'. שם הם נתקלו בכוח לא מוכר של טראן שהזדהה כ"דירקטוריון כדור הארץ המאוחד" (United Earth Directorate, או בקיצור: ה-UED). הם ציוו על הפרוטוס להסגיר את עצמם, אך הפרוטוס סירבו והתחמקו מלכידתם.

היעד הבא שלהם היה צ'אר, שם איתרו הפרוטוס את מיקומו של הקריסטל השני – הקהליס, קרוב באופן מסוכן לאוברמיינד המתפתח. ניצבים נגד הזרגים והאוברמיינד הצעיר, קריגן והפרוטוס השיגו את הקהליס וחזרו לשקוראס.

טרגדיה בשקוראס

בשקוראס הם גילו שכמה מהניצולים של איור פנו נגד בני בריתם הטמפלרים האפלים. כשהיא גם ככה באמצע משבר, ראסזאגל לא הייתה במצב לנהל משא ומתן וציוותה על הטמפלרים האפלים להביס את המתנגדים. פקודה זו הטרידה את זרטול, אבל הוא ובני בריתו צייתו. כאשר התנגדותם של הבוגדים התפרקה, הטמפלרים האפלים דרשו ממנהיג המרד להיכנע. הוא סירב וטען שהפרוטוסים האחרים נידונו לאבדון ושראסזאגל מחביאה סוד מתועב.

לפני שהבוגד הספיק לפרט את האשמותיו, קריגן והזרגים שנשלטו על ידה רצחו אותו. זרטול ציווה עליה בזעם לעזוב את שקוראס, והיא עזבה ברצון ואמרה לו שכבר השיגה את מטרותיה מהברית ביניהם. הסראברייטים סירבו להיות תחת ההנהגה של קריגן, ועכשיו, עם הסיוע של הטמפלרים האפלים, הם כמעט הושמדו לגמרי.

הזרגים עמדו להשתלט על שקוראס- אלא אם כן הפרוטוס ישחררו את כוחו של מקדש הזל'נאגא. הפרוטוסים הנואשים ביצעו את תוכניתם, למרות שידעו שבכך הם ממשיכים לסייע לקריגן. ארטניס וזרטול נשאו את הקריסטלים אל פסגת המקדש, הפעילו את האנרגיה העצומה של המקדש, והשמידו את כל הזרגים בשקוראס.


ניקוי שקוראס

בחלק הבא: מי הם הUED ומה היא מטרתם?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:09 08.02.2009 | JNF JNF

    יפה, אבל על איזה קמפיין אתה מספר פה?

  2. 2

    17:39 08.02.2009 | yuvganuv yuvganuv

    1- Broodwar
    אחלה כתבה, מחכה לפרק הבא :P

  3. 3

    18:42 08.02.2009 | Discord Discord

    זה הקמפיין הראשון (של הפרוטוס) בהרחבה.

  4. 4

    19:49 08.02.2009 | איזה יופי איזה יופי (אורח)

    אני רואה את זה ופשוט מתגעגע למשחק המושלם הזה, הלוואי וייצא כבר הStarcraft2

  5. 5

    20:15 08.02.2009 | dexer dexer

    הולך להיעות גם חלק ה'?!
    אני שונא כתבות בהמשכים...

  6. 6

    21:32 08.02.2009 | anon anon (אורח)

    אבל באתר המשחק יש רק שני חלקים מאיפה הבאת עוד שניים?

  7. 7

    22:37 08.02.2009 | adivel adivel

    ל6
    באתר חיברו את כל הקמפיינים של הרגיל לחלק אחד (שלושה קמפיינים) ואת כל הקמפיינים של ההרחבה לחלק השני (גם שלושה קמפיינים).

  8. 8

    22:48 08.02.2009 | Tal Barami Tal Barami

    לא יצא לי לשחק במשחק. אבל הסיפור כל כך מעניין עד שקראתי את הכל למרות שהרבה חלקים היו חסרים לי.
    אני כנראה אנסה את המשחק, כי את SC 2 אני לא מתכוון לפספס והייתי רוצה רקע למשחק :)

  9. 9

    13:40 09.02.2009 | unSeen unSeen

    קשה?
    הוא קל לאלללללה! עשיתי מראטון עם חבר, וסיימנו אותו יחסית מהר ;-)

    מתתתתת כבר שייצא SC2! עוד מלפני שנה וחצי הם אמרו שזה קרוב לצאת לאור.

  10. 10

    08:43 28.02.2009 | Eli_King Eli_King

    צא SC3!!!!

  11. 11

       | פורסם ע"י