הרשמה

WOWPals.net- שירות ישראלי חדש

שירות ישראלי חדש לשחקני WoW- עוזר לכם למצוא שחקנים נוספים בארץ ולחלוק איתם חוויות

לפני מספר ימים גילינו במקרה אתר חדש בשם WOWPals.net, שהמטרה שלו היא לעזור לשחקני World of Warcraft למצוא שחקנים נוספים מהמדינה או מהאזור שלהם כדי שיוכלו לשחק ביחד. החלק המעניין הוא שהשירות החדש הזה, שלא ברור איך אף אחד לא חשב עליו קודם, נוצר בישראל על ידי שני חבר'ה צעירים. אז כמובן שמיד התחלנו לשאול שאלות:

שאלה: חבר'ה, מי אתם בעצם?

דני: אני (דני צחנסקי) ונדב (נדב הר צבי), שני חברים בני 23 ממרכז הארץ. הכרנו בתקופת התיכון, ככל הנראה בגלל אהבתנו למחשבים ולמשחקי מחשב בפרט. אנחנו חברים בקהילת משחקי הרשת הבינלאומית מזה מספר שנים (נדב מתקרב ל- 10 שנים אוטוטו).

מה אתם עושים בחיים?

נדב מרוויח את לחמו בעבודה חלקית בבית קפה מקומי ואנוכי עובד חצי משרה בחברת היי-טק. את זמננו הפנוי אנחנו משקיעים בפיתוח וניהול שוטף של WOWPals.net וגם בחשיבה על שירותים נוספים לקהילת הגיימרים.

מה אתם משחקים פרט ל- WOW?

כרגע, המשחק העיקרי שאנחנו משקיעים בו את זמננו הוא WOW. מדי פעם, אנחנו פונים למשחקים כמו Half-Life 2 ומשחקי FPS אחרים. במסיבות LAN שאנחנו פוקדים לעיתים, אנחנו נוהגים לשחק עם החבר'ה UT99 (הקלאסי והטוב!), Battlefield, Call of Duty 4, Enemy Territory ועוד.

טוב, ספרנו לנו מה הרעיון של שירות WOWPals?

הרעיון של השירות הוא לתת מענה לצורך של שחקני World of Warcraft (ובעתיד גם משחקי MMORPG אחרים) למצוא, להכיר ולהתחבר עם שחקנים אחרים בסביבתם (בגרסה הראשונה) ולשתף איתם חוויות המשחק (בעתיד הקרוב). בנוסף, השירות מציע מערכת גיוס לגילדות אזוריות ועדכונים בנושאים הקשורים ל WoW באמצעות Twitter לחברים שלהם.

הרעיון עלה כאשר שאלנו את עצמנו היכן אפשר להכיר שחקני WoW נוספים בארץ. למרבה הצער, לא מצאנו שום דרך נוחה ומסודרת לעשות זאת ומזה נולד (לאחר כמה לילות של אוכל וחשיבה מאומצת) הרעיון של WOWPals.

הרעיון המקורי התפתח עם הזמן לכיוונים נוספים שהבסיס המשותף שלהם הוא החיבור בין העולם הוירטואלי של המשחק לבין העולם האמיתי ועולמות וירטואליים אחרים. לדוגמא:

1. התארגנות ל- Guilds לפי מיקום גאוגראפי
2. לשלב עדכוני WOW דרך Twitter כדי לא "לזבל" ערוצי Twitter רגילים בעדכוני WOW.

אילו שחקנים משתמשים בשירות?

התחלנו לעבוד על הרעיון בשלהי חודש אפריל, אבל השירות עצמו הגיע לשלב public alpha רק בסוף יוני. כרגע כל מי שמשחק בשרתים האמריקאיים והשרתים האירופאים (פרט לרוסים – תמיכה בהם תתווסף בעתיד הקרוב) יכול להשתמש בשירות לאחר תהליך הרשמה קצר. נכון להיום נרשמו מספר משתמשים מאמריקה, אירופה וישראל.

תמיכה בשרתים המזרח אסייאתים תתווסף בעתיד היותר רחוק.

לאן אתם מתכוונים לקחת את השירות?

קודם כל, אנחנו בשלבי פיתוח של שירות (בתשלום מינימלי שנתי) שיאפשר לשחקני WoW לשתף "רגעי משחק" בקלות יתרה עם שחקנים אחרים ועם קהילות הגיימרים בעולם. כמו כן, אנחנו עובדים על הרחבת השירות הקיים. חשוב לציין, שבתור אנשים שבאו מעולם המשחקים, אנחנו פתוחים להצעות מצד המשתמשים.

בהתחשב בכך ש- WOW קיים כבר ארבע וחצי שנים, וכמעט כל השחקנים כבר ותיקים ומכירים שחקנים אחרים מסביבתם, אתם לא חושבים שאתם מאחרים קצת את הרכבת....?

קודם כל, ישנם מחקרים המראים ששחקני World Of Warcraft פונים יותר ויותר להיבט החברתי של המשחק ומנצלים את המשחק לא רק כמשהו כיפי להעביר איתו את הזמן, אלא גם כתשתית (לא הכי נוחה) למציאת פרטנרים, חברים וכו'. הרעיון העיקרי של השירות הוא לספק תשתית וכלים לפיתוח קהילות שחקנים מקומיות, אך לאו דווקא בהיבט של המשחק.

למה השירות רק באנגלית?

אנגלית היא השפה הבינלאומית ואנחנו לא מגבילים את השירות למדינה או לאזור דמוגרפי מסוים. בעתיד אנחנו נעשה לוקאליזציה של השירות ונאפשר בחירה מתוך מספר שפות פופולאריות נוספות.

למה רק ל- WOW?

כיוון ש-WOW מחזיק בנתח של 62% מכלל השוק של משחקי ה MMORPG הוא הבחירה הטבעית להתחלת השירות. כמו כן, שנינו באים מתוך הקהילה הזאת ומכירים את "חוקי המשחק".

למה בעצם זו לא אפליקציית Facebook?

למה לא פייסבוק? אמנם פייסבוק מאפשר כתיבה נוחה של אפליקציות, אבל יש בו הרבה דברים שאינם רלוונטיים
לקהל היעד שלנו. אנחנו רוצים לפתח שירות ייעודי עבור השחקנים - קל לשימוש, פשוט ונוח להתחברות, אחד שאינו תלוי בפלטפורמות אחרות, פופולריות ככל שיהיו. שיקול חשוב נוסף הוא חופש הפעולה - במסגרת החוק, התקציב והטכנולגיה - בבחירת כלים, טכנולוגיות וכו.

מה התוכניות שלכם לעתיד?

אנחנו מתכננים להגיע מ-alpha ל-beta ולגירסא הראשונה עד סוף השנה תוך שיפור והרחבת השירות הנוכחי. במקביל נעבוד על שירותים נוספים (שיתוף חווית המשחק הוא אחד מהם) וננסה לגייס הון ראשוני למימון השלבים הבאים. עם זאת אנחנו מודעים לכך שכל תוכנית היא בסיס לשינוים ובסופו של דבר לצרכי המשתמשים יהיה משקל מכריע בהחלטותינו.

- האתר של WOWPals.net. שימו לב שכל מי שיירשם לשירות היום ייכנס להגרלה שבה יחולקו שלושה כרטיסי משחקי של 60 יום ב- WoW. ההרשמה עצמה בחינם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:39 14.07.2009 | Erezblabla Erezblabla (אורח)

    יאללה אני מוסיף את עצמי כדי שכולם יעשו כך!

  2. 2

    16:06 14.07.2009 | מברוק מברוק (אורח)

    אני לא קורא על זה לראשונה פה, אבל נראה שהולך להם ממש טוב על פי כמות הפרסומים והחשיפה.
    מעניין לראות לאן הם הולכים לפתח את זה.

    בכל מקרה, כבוד לישראלים!!!

  3. 3

    16:08 14.07.2009 | navekeinan navekeinan

    שלוש דברים:

    1) רק 62% מWOW בתוך הג'אנר של MMORPG מוזר
    2) ממה שאני ראיתי רוב האפליקציות שנמצאות בפיסבוק הם זבל חוץ מכאלה שמפותחות ממש טוב על ידי חברות גדולות.
    3) כל הכבוד על היוזמה אני לא שחקן WOW אבל אני חושב שזה רעיון מצויין

  4. 4

    18:59 14.07.2009 | danik107 danik107

    ALPHAֱֱֱֱֱֱ!!!!
    וואו זה מממממממממממממממממממממממממממש חדש
    סחטיין שזה יצא ועם זה אהיה חינמי... המשחק... אני ישחק בטוח!!!

  5. 5

    23:34 14.07.2009 | oridion oridion

    4... אתה... אמיתי? :O

  6. 6

    22:48 19.07.2009 | לילך לילך (אורח)

    אני מחפשת גברים מעל גיל 20 שעובדים ומשחקים במשחקים וירטואליים למטרת מחקר...אשמח אם תענו... תודה
    [email protected]

  7. 7

    18:25 01.08.2009 | לא נראה לי לא נראה לי (אורח)

    שמישהו ישלם להם כסף,הם חיים בסרט

  8. 8

       | פורסם ע"י