הרשמה

הערב: העונה החמישית של MAFIA

העונה החמישית של MAFIA מתחילה היום בערב

העונה החמישית של משחק הדפדפן הישראלי הפופולארי MAFIA יוצאת לדרך היום בערב.

ב- MAFIA, כל שחקן מתחיל כבוס של ארגון פשע קטן. הבוס אחראי על פיתוח הארגון, גיוס חיילים ושומרי ראש וכמובן -  לוחמה בארגוני הפשע האחרים. ארגוני הפשע מתקיימים מגביית דמי חסות, הקמת בתי קזינו וגניבת כסף מארגונים יריבים.

בנוסף לאתגר הטקטי של ניהול הארגון מבחינה צבאית וכלכלית קיים אתגר אסטרטגי שכן ב- MAFIAיש אפשרות ליצור בריתות והסכמים ו... להפר אותם. (כמעט) הכול חוקי בדרך להפוך לשליט הבלתי מעורער של המשחק.

משחק דפדפן חינמי !

ההרשמה למשחק אינה כרוכה בתשלום או הורדה של קבצים למחשב וניתן לשחק בו מכל מחשב שמחובר לרשת האינטרנט. "ככל שיש יותר שחקנים פעילים כך המשחק יותר מהנה ומאתגר. האתגר הטקטי והדינאמיקה בין השחקנים היא שהופכת את MAFIA למשחק כל כך פופולארי" מוסרים מהנהלת MAFIA.

ב- MAFIA מציעים פרסים יוקרתיים לזוכים. היום בערב יוכרז הזוכה במקום הראשון. המאפיונר המאושר יזכה בקונסולת משחק xBox 360. פרסים נוספים יחולקו לבעל המאפיה החזקה ביותר (מאפיה = מספר ארגוני פשע שהתאחדו) וכן לראשי ארגוני הפשע שיסיימו במקומות השני והשלישי.

פיתוח ישראלי מקורי !

המשחק תוכנן והוקם על ידי תלמיד תיכון מתל-אביב אשר מנהל את המשחק עם שותפים נוספים. צוות מאפיה: "MAFIA שונה בתכלית ממשחקי הדפדפן האחרים הפועלים בישראל. אנחנו כל הזמן משדרגים את הפרסים ומוסיפים למשחק שיפורים רבים שהופכים אותו להרבה יותר כיפי. בנוסף, אנו משדרגים את ממשק המשתמש והעיצוב ואנו בטוחים שכולם ייהנו מכך".

"אנו עומלים כל הזמן על מנת לשפר את המשחק ולהכניס שינויים שמוסיפים אקשן ומתח" מוסרים מ- MAFIA. 

ראוי לציין לחיוב את רמת התמיכה המצוינת שמעניקה הנהלת המשחק לשחקנים. "אנו זמינים במייל כמעט 24 שעות ביממה ועונים בפורום לכל השאלות והבקשות של השחקנים. הרבה מאוד שיפורים שהוכנסו למשחק הגיעו מהשחקנים עצמם. אנחנו שוקלים ומתייחסים ברצינות לכל הצעה וכל תגובה". לעדות, הפרסים המחולקים מדי עונה נבחרים על ידי השחקנים עצמם.

 חשיפה ראשונה - הפרסים!

העונה החמישית של MAFIA תושק היום בערב והנהלת MAFIA חושפת בפעם הראשונה כי בעונה את הפרסים לעונה הקרובה – "התייעצנו עם השחקנים בפורום לגבי הפרסים. בסוף הוחלט לחלק מחשב נייד, קונסולת משחק נינטנדו Wii ונגן DVD נייד".

להרשמה למשחק מאפיה

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:01 17.08.2009 | yyoossii09 yyoossii09

    חברים יקרים!!!

    משחק נהדר.. אני כבר 2 עונות משחק במשחק ומתרשם מכל רגע במשחק, מנהלים מדהימים, צוות נהדר, תמיכה 24 שעות לכל פניה ועזרה..
    במשחק הזה כל ילד יכול לשחק ולעלות גבוהה, תיצרו קשר אם ארגוני פשיעה אחרים פתחו מאפיה משלכם, תיהו הבוסים של שחקנים אחרים ויהיה לכם חיילים נאמנים, משחק זה התחברתי אליו מכל משחקי הדפדפן, קל להבנה, והרבה אשקן וכיף, מציע לכולם היום ב-9:00 להירשם.. הולכת ליהות עונה מענינת אם הרבה פרסים נהדרים, יש גם עוד שרת שתוכלו לשחק בו ואולי תרויחו 2 פרסים, שיהיה לכם בהצלחה לכל בעיה לפנות אלי בפרטי ואני יעזור..
    מסנגר:[email protected]

  2. 2

    14:07 17.08.2009 | Blackmore Blackmore

    מאז שגילית פה את omerta קשה לשחק בMMO דפדפן שאין בו perma death
    :)

  3. 3

    14:09 17.08.2009 | i am ss i am ss

    כמו גינדיס?

  4. 4

    14:42 17.08.2009 | DonCohen DonCohen

    לא, המשחק לא כמו גינדיס, הוא יותר טוב! זה שונה מכל משחקי הדפדפן הקיימים.
    כנסו למשחק, תרשמו ואם תהנו למה שלא תשארו? מוזמנים גם לקהילת המשחק בVGAMES :
    http://forum.vgames.co.il/forumdisplay.php?f=307

  5. 5

    15:12 17.08.2009 | The New Don The New Don (אורח)

    הפתיחה הערב, גם מכילה שינוי מעניין של אלגוריתם התקיפה בשרת. כך שצפויות תהפוכות בטופ בצורה תכופה.
    בהצלחה לכולם!

  6. 6

    16:47 17.08.2009 | big_gamer big_gamer

    ראיתי MAFIA אז חשבתי שזה כתבה על MAFIA 2

    התאכזבתי LOL

  7. 7

       | פורסם ע"י