הרשמה

ביקורת: פיפא 10 למחשב

סוף סוף מגיעה סדרת פיפא לרמה של PES- אבל יש עוד מה לשפר

מפתחת: EA Canada
מפיצה: EA
תאריך יציאה: 2.10.2009
פלטפורמות: כל דבר שזז

הגיע הזמן שסדרת פיפא תיכנס סוף סוף לליגה של PES, והיא עושה את זה בגדול- גם אם FIFA 10 למחשב עדיין רחוק משלמות

אחרי סדרה ארוכה של משחקים שעודכנו בעיקר בהרכבי קבוצות שהשתנו, פיפא 10 סוף סוף משנה גישה ומאפשר משחקיות הרבה יותר ריאליסטית ומאתגרת. הוא נותן לנו מגרש כדורגל בו השוערים יכולים לעצור כדורים, השחקנים יכולים לנוע בחופשיות ב-360 מעלות והבינה המלאכותית באמת יודעת מה זה כל הירוק הזה מסביב.

גם גיימרים שנשבעים בשמה של סדרת PES ("פרו" או "פרובולושן" בשמה העממי) יצטרכו הפעם להודות ש- EA שיחקה אותה. PES 2010 יוצא עוד שבועיים, ואז נוכל לראות מי מבין המשחקים עומד השנה בראש- אבל בכל מקרה, אין ספק שהתחרות בין EA לקונאמי עובדת לטובת שחקני הכדורגל.

משחקיות ריאליסטית וטקטית יותר מאי פעם, עושר עצום של אפשרויות משחק ומשחק אונליין, ופסקול שכולל אפילו שיר בעברית- מה הפלא ש- FIFA 10, שהושק בינתיים רק באירופה ובאוסטרליה, הפך למשחק הספורט שנמכר הכי מהר אי פעם?

הורידו את הדמו של פיפא 10 למחשב (2.16 גיגה)

הטוב
  • משחקיות משופרת וריאליסטית
  • בוצע ניקוי באגים יסודי בבינה המלאכותית
  • המון תוכן, מצבי משחק והתאמה אישית
  • תשומת לב מטורפת לפרטים
הרע
  • המחשב עדיין מרמה לפעמים
  • משחקי האונליין לא חופשיים מלאגים
  • למרות הכל חסר ליטוש
וההגנה
  • עדיין חסרת אונים מול המתפרצות שלי!

הברקות של פעם בעשור

לקח ל-EA בערך 16 שנים כדי להבין ששחקני כדורגל יכולים לרוץ ביותר משמונה כיוונים, ובפעם הראשונה בתולדות היקום מציעים לנו לנוע לכל כיוון שרק נחשוק בו. אני לא יודע למה הם כל כך מתלהבים מזה, אפילו במשחק הדום הראשון (מ-93') כבר יכלנו לנוע ב-360 מעלות.

בכל מקרה, עכשיו אתם חופשיים לנוע ללא הגבלת כיוונים מטומטמת, דבר שמוסיף המון אסטרטגיות תקיפה והגנה חדשות. למשל, תוכלו לנוע בזויות השונות מ-45 מעלות לכיוון השער ולהכניס כדורים לפינות הרחוקות ביתר קלות. גם לעבור שחקני אמצע-מגרש נהיה הרבה יותר פשוט, למרות שהפעם הם נותנים פייט הרבה יותר טוב.

כן, הפעם הבינה המלאכותית שופרה אל מעבר ל-"לקחתי לך את הכדור ועכשיו אני לא יודע מה לעשות איתו אז אני ארוץ קדימה". אם בכל משחק פיפא קודם היה אפשר להחליף בקלות את השחקנים הממוחשבים בעמודי חשמל, הפעם הם יתנהגו בהתאם לרמתם, סגנון המשחק שלהם וכישוריהם. הם יתעייפו, ייכנסו ללחץ ויעשו טעויות, כמו במציאות.

תבעט כבר!

עוד אפשרות שנוספה למשחק היא היכולת לבצע בעיטות חופשיות וזריקות חוץ מבלי לחכות שכולם יסתדרו במקומות, כפי שהיה נהוג במשחקי פיפא קודמים. תוכלו לבעוט מהר ולצאת להתקפה מתפרצת שאף אחד לא יכל לצפות מראש.

אם כבר נקלעתם למצב שכזה- שחקנים יוכלו לזהות ששומרים עליהם, ולנסות להתנער. באופן כללי, המשחקיות נהייתה הרבה יותר דינאמית, מאתגרת ומציאותית. עכשיו כבר לא תוכלו להסתמך על באגים וחורים בבינה המלאכותית כדי לנצח במשחקים.

כל גול- זהב

תודות לשיפורים כמעט בכל היבט במשחקיות, הגולים הרבה יותר מספקים וינפחו לכם את האגו. תרגישו שהרווחתם כל גול בעזרת תיאום מדוייק וביצוע מושלם של ההתקפה. גם הגולים עצמם יותר מגניבים. בעיטה לקורה ופנימה, סיום עם נגיחה, כדור בין הרגליים של השוער- אלו סיומים שכיחים ביותר בפיפא 10.

עכשיו גם קשה הרבה יותר לסיים מצבים של אחד על אחד עם השוער. השוערים יתרחקו לאחור, ינסו להלחיץ אתכם עם הטעיות ולא יפלו למסירות אורך ולטריקים זולים כמו בכותר הקודם.

עדיין אין ליגה ישראלית

כרגיל, אין ליגה ישראלית (עד שמישהו יוציא טלאי לא-רשמי). מצד שני, יש הרבה מצבי משחק חדשים, ואת הליגה הרוסית החדשה. מעבר לכל מצבי המשחק שכבר למדנו להכיר, כגון מצב מנהל מועדון, משחק מהיר וקריירה, יש מצב "פרו", בו תוכלו לקחת קבוצה אחת ולהוביל אותה מהליגות הנמוכות עד לליגות הכי יוקרתיות. יש גם מצב בו תוכלו לשלוט על שחקן אחד בלבד, ללא שום תלות בקבוצה, ולהוביל רק אותו לפסגה.

מצבי אונליין לא חסר, ופרופיל הלייב שלכם יחד עם הפרופיל האישי יתעדכנו בניצחונות ובהפסדים שלכם. תוכלו גם לקחת קבוצה שטיפחתם באחד ממצבי השחקן היחיד, לנצח איתה ולקבל ניקוד על משחק האונליין. עם כל היופי שבגיוון נתקלתי בלא מעט לאגים וקפיצות פריימים בזמן משחקי אונליין. שירות הלייב של EA עדיין צולע, אין מה לעשות.

מנוע גרפי חדש, אך לא נוצץ במיוחד

לכבוד העשור החדש זכתה הסדרה הותיקה גם למנוע גרפי חדש. קודם כל, וזה כנראה השינוי הגדול ביותר, פניהם של השחקנים מזכירות פחות או יותר אנשים, ולא סתם פיקסלים מרוחים. כעת, יחד עם תאורה והצללה דינאמיים, הדמויות נראות הרבה יותר קרובות למציאות ופחות נטולי רגש מכפי שהוצגו בפיפא 09. למייקל אסיין יש את הזקן הצרפתי שלו ולבופון סוף סוף עשו הבעה של אידיוט.

נוספו גם הרבה אנימציות חדשות, הן למשחק עצמו והן לחגיגות הניצחון. האנימציות זורמות ומשתלבות אחת בשנייה הרבה יותר טוב, והפעם לא תראו קירטועים של שחקנים בעודם מחליטים באיזו אנימציה להשתמש הפעם, או שחקנים שנופלים לגליצ'ים במאית השנייה וקמים עוד יותר מהר. יש אף כמה מהלכים יחודיים לשחקנים, למעשל העקבים הראוותניים של רונאלדיניו.

למרות השיפורים בפניהם של השחקנים, הגוף שלהם עדיין לא נראה טוב (נא להשאיר בדיחות הומואים בצד). הם נראים מגושמים והחולצות שלהם עדיין דבוקות לגוף ולא מתנועעות ברוח באמצע ריצה כמו בפרו. אז ל-EA יש תקציב למנוע פיזיקלי לניד פור ספיד, אבל לפיפא לא?

באופן כללי, אני מציע לשחקני פיפא למחשב שלא להסתכל בטעות על גרסת הקונסולות, שעדיפה מבחינה גרפית כמעט בכל תחום. חבל על כאב הלב.

שיר בעברית

תחילה לא האמנתי למה שאני שומע, אבל אז זה פגע בי- יש שיר בעברית בפיפא, אבל אין ליגה ישראלית? חוצפה. פשוט חוצפה.

כמובן ששאר הפסקול מצויין, כיאה כמעט לכל משחק של EA Sports. הפרשנות לוקה בחסר, וזה בין האלמנטים היחידים במשחק שלא עברו שיפור כלשהו. השדרנים עדיין לא שמים לב לחלק מהדברים שקורים על המגרש, וחוזרים על משפטים מסויימים יותר מדיי במהלך משחק. הגיע הזמן ללמד אותם עוד כמה מילים.

השורה התחתונה

הרבה יותר מהמשחקים הקודמים בסדרה, פיפא 10 מזכיר סימולטור של כדורגל ולא משחק ארקייד ללא טיפת ריאליזם. חופש התנועה, הבינה המלאכותית ופיזיקת הכדור המשופרת לקחו את המשחקיות לכיוון אחר לגמרי, והרבה יותר קרוב לזה של סדרת PES, שעוד שבועיים נראה מה יש לה להציע בתגובה.

מצד שני, למרות כל השיפורים והחידושים המשחק עדיין לא מלוטש מספיק ולא נראה ברמה של משחק משנת 2009. אם הוא לא היה צריך לצאת דווקא בתחילת אוקטובר כדי להקדים את PES, היה אפשר להפוך אותו לטוב יותר. אבל EA Canada בהחלט עלו כאן על השביל הנכון, ומגיע להם ח"ח רציני.

הורידו את הדמו של פיפא 10 למחשב (2.16 גיגה)

משחקיות – עירבוב בין פיפא לבין פרו אבולשן, אבל עדיין נוטה יותר לכיוון פיפא
גרפיקה –  מנוע גראפי חדש עם אנימציות חדשות ותווי פנים אנושיים, אבל הוא רחוק מלהרשים
סאונד ופסקול – רשימת שירים מכובדת, שדרנים שחוזרים על משפטים מסויימים יותר מדי
טכני – קל כנוצה ויציב כסלע
אורך חיים – עם כמות מצבי המשחק, הקבוצות ואפשרויות ההתאמה האישית... המון
מולטיפלייר – כל מה שעשיתם במצב לשחקן יחיד אפשר לעשות גם ברשת, חוץ מלהתחיל עונה, וזה חבל

ציון סופי: 85

מה חושבים מבקרים אחרים?

לצערנו, כמעט אף אחד לא ביקר את גרסת המחשב כי היא נתפסת כמשנית (פחות מ- 6% במכירות בבריטניה, לדוגמה), כך שכמעט כל הביקורות עד עכשיו הן על גרסאת הקונסולות העדיפה בהרבה, בעיקר מבחינה גרפית.

IGN UK - ציון 9.3
Gamespot - ציון 9.0
Eurogamer - ציון 9.0

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:14 10.10.2009 | AJ-STYLES AJ-STYLES

    עם אני לא טועה השנה הם נותנים להוריד קבוצות מהאינטרנט או LIVE לפי מה שהבנתי יהיה אמור להיות בXBOX ובPS3 את הליגה הישראלית או שהיה ניתן להוריד אותה

  2. 2

    18:17 10.10.2009 | Murderdolls Murderdolls

    אני ראשון!!
    כן כדי לעצבן אותכם!

  3. 3

    18:20 10.10.2009 | DDRRE DDRRE

    אני אסתכל לכיוון של פיפא ביום שמי שמפתח את הגירסה של PS3\X360 יפתח את הגירסה של ה-PC, ולא מי שמפתח את הגירסה של ה-PS2.

    עם המחשבים של היום אנחנו צריכים לשחק בפורטים של PS2?!

  4. 4

    18:23 10.10.2009 | איתי איתי (אורח)

    פיפא משחק מעולה...אבל יש הבדל עצום בין המחשב לקונסולות..ולא רק בגרפיקה.
    למשל בקונסולות נוספו מלא תרגילים חדשים וממש מגניבים, אבל יש אותם רק בקונסולות...אני מניח שבגלל שהרבה שחקני מחשב משחקים על מקלדת וממילא אי אפשר לבצע את התרגילים על מקלדת אז וויתרו עליהם...בנוסף יש את הבינה המלאכותית שבמחשב היא נחמדה, אבל בקונסולות היא מדהימה...השחקנים מרחיקים כדורים ומפריעים למסירות רוחב ברחבה יותר טוב כך שלא כל כדור כזה נגמר בגול, השוער עושה פעולות הרבה יותר חכם, המחשב משחק יותר יפה ועוד, באמת ששמים לב להבדל גדול.
    בסך הכל גרסאת המחשב נחמדה, אבל אם יש את פיפא 09 אז השדרוג לא הכרחי..אם יש קונסולות אז חובה לקנות כי זה פשוט משחק הכדורגל הטוב ביותר..אני לא רואה דרך שבה פרו מתעלה על פיפא..לפחות לא לפי הדמו שלו שלדעתי בכלל לא היה ליגה..

  5. 5

    18:33 10.10.2009 | smacK smacK

    משחק מזעזע מצד אחד במחשב אני מכניס גול מכל מצב באונליין למרות שזה על WORLD CLASS ובXBOX זה מטורף עד שאתה מכניס וקשה מאוד לעבור כמעט בלתי אפשרי אין שום יתרון לשחק עם מסי/כריסטיאנו רונאלדו משחק עלוב.

  6. 6

    18:49 10.10.2009 | EthanBarker EthanBarker (אורח)

    FIFA10
    לPC זה כזה מגעיל איכס!
    למרות שאני אוהב יותר PES , גם לסוני וגם למחשב!

    FIFA10 נראה יותר טוב (בהרבה בPS3) לא יודע למה זה יצא ככה במחשב.

  7. 7

    18:49 10.10.2009 | AJ-STYLES AJ-STYLES

    משחקי הFIFA לXBOX\PS3 הרבה יותר טובים ויש שם בדרך כלל יותר הדברים כמו שאפשר לעלות את הפרצוף שלך לשחקן ולעשות BE A PRO

  8. 8

    18:58 10.10.2009 | איכ איכ (אורח)

    איכ.... פיפא במחשב כ"כ מגעיל... הקהל נראה כמו הקהל מפיפא 2000.
    קיצר גרסת ה-360 שולטת... גם בגרפיקה וגם במשחקיות, דשא של קרייסיס XD

  9. 9

    18:59 10.10.2009 | The Joker The Joker

    כדורגל רק לקונסולות, ושם FIFA שולט.

  10. 10

    19:09 10.10.2009 | יוסי אבוקסיס יוסי אבוקסיס (אורח)

    שיחקתי בזה וזה ממש גרוע עדיין לא מתקרב לפרו

  11. 11

    19:14 10.10.2009 |  (אורח)

    2 אתה כל כך אידיוט! ילדון מטומטם.

  12. 12

    19:16 10.10.2009 | eyaaal_T eyaaal_T

    למה מסקרים רק את הגירסא למחשב. תסקרו את הגירסא לקונסולות שם פיפא הרבה יותר טוב מ pes וגם הציון יעלה בהתאם. למחשב הציון הזה בסדר, אבל לקונסולות מגיע לו לפחות 9.

  13. 13

    19:35 10.10.2009 | OblivionJustice OblivionJustice

    1 ל12

  14. 14

    19:38 10.10.2009 | אלי אלי (אורח)

    12- זה בגלל שלמבקרים פה אין קונסולה אלא רק מחשב.... זאת גם אחת הסיבות שלא רואים פה ביקורות בכלל.

  15. 15

    20:07 10.10.2009 | DarkRay DarkRay

    בנוסף יש רק מבקר אחד, אני יכול לשים 200 שקל על זה שאם יצרפו כמה מהבלוגרים שהאתר מפנה לכתבות שלהם היו הרבה יותר ביקורות, עד 2010 צריך לצפות שבמקום אלכס גרגוב רשימת המבקרים תכלול גם את אייל לנצמן, יובל בירב, ududy, אורן נתן ואפילו את GamesGirl, אז הוא יוכל להגיע רחוק. אני רוצה שכדי לדעת אם משחק טוב אני לא אצטרך לחפש ביקורות שלו באינטרנט אלא לכתוב במנוע חיפוש של האתר את השם ולמצוא, אני מצפה שתהיה ביקורת באתר הזה על כל משחק מדמקה HD ONLINE ועד MW2 וBF BC2

  16. 16

    20:08 10.10.2009 | DarkRay DarkRay

    (ה200 שקל זו מטאפורה כן... זה יכל להיות באותה מידה גם מיליון שקלים)

  17. 17

    20:08 10.10.2009 | kobiboy18MUFC kobiboy18MUFC

    גרסת המחשב של FIFA 10 פשוט על הפנים.. EA הפסיקה מאז 2006-07 להעמיק ולקדם את גרסת המחשב ולהשקיע בה בכלל משאבים, אנו מקבלים מידי שנה אותו משחק רק מעודכן מבחינת קבוצות, סגלים, מדים וכו'.. המשחקיות לא משתנה.

    לעומת זאת, בקונסולות הדור הבא, המצב שונה לגמרי, המשחקיות עולה על כל דמיון והיא פשוט מתקרבת לשלמות !
    ההבדל בין המחשב לקונסולות הוא פשוט עצום... אפשר כבר להגיד כי גרסת המחשב ממש גרסת סוני 2 הגרועה....

    מקווה ש-PES 2010 ייתן פייט נאה..

  18. 18

    20:13 10.10.2009 | Parman Parman

    דבר ראשון אני לא יודע על מה אתה מדבר FIFA כל השנים הייתה יותר טובה מPES וממתי פיפא צריכה להיכנס לליגה של פאס? עם כבר ההפך, כל שנה אומרים שהשנה pes יהיה יותר טוב מפיפא אבל אף פעם זה לא קורה ולדעתי פיפא לא רואה שום מתחרה בימיוחד למחשב.
    בגירסת המחשב החשקים לא משהו גם פיפא וגם פאס אבל פיפא עוד אפשר לשחק במחשב לעומת פאס שזה ממש מסריח

  19. 19

    20:16 10.10.2009 | Hollow Hollow

    ל2 יצאת טמבל

  20. 20

    20:44 10.10.2009 | hagai hagai (אורח)

    למה לסקר את הגירסה הזאת היא פשוט צל של הגירסה האמיתית של הקונסולות.

  21. 21

    20:44 10.10.2009 | DarkRay DarkRay

    18 יצאת מזה מוזר עם הקטע של ה"פאס"...
    יש PES, אבל לומר PES בעברית זה טמטום...

  22. 22

    21:18 10.10.2009 | shahartal1996 shahartal1996

    מי שצילם את התמונות האלה הוא עם מחשב גרוע אבל ממש גרוע
    אצלי יש מחשב גרוע וזה איכות פי 4 יותר טובה..

  23. 23

    21:29 10.10.2009 | ש ש (אורח)

    למי שאהב את המשחק הזה פעם, אני אישית אומר לכם לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לקנות אותו - מעפן של הלייף

    3/10

  24. 24

    22:07 10.10.2009 | swatman-ofer swatman-ofer

    מי שרוצה את המשחק ב 260 שח ל PS3 יכול לשלוח מייל ל
    [email protected]

  25. 25

    22:33 10.10.2009 | IceTea IceTea

    אי אפשר להשוות את הגרסאת מחשב לגירסאת הסוני או ה בוקס.

    בסוני לדוגמא, זה פשוט מושלם.

  26. 26

    23:04 10.10.2009 | UnRisen UnRisen

    ממש לא, עם מדברים על גירסת המחשב PES לוקחים ובענק, פיפא ליד פרו נראה מצוייר.

  27. 27

    23:12 10.10.2009 | קכשקכ קכשקכ (אורח)

    מחזק את 26
    אין שום ספק שפיפא לא רואה אף אחד ממטר בקונסולות אל הוא זונח את המחשב ומשאיר אותו להירקב עם צבעים בהירים יותר ותפריט חדש.
    פרו אבולושין מנצח מכל בחינה את פיפא מהסיבה הפשוטה של הזנחה מצד EA.

  28. 28

    23:16 10.10.2009 | The All Seeing Eye The All Seeing Eye (אורח)

    VGames consists of 3 reporters.

  29. 29

    00:11 11.10.2009 | TereXes TereXes

    כן כן אני 29
    כבוד MAN !

  30. 30

    00:16 11.10.2009 | חגי חגי

    הערה קטנונית אחת:
    בדום הראשון דווקא לא היתה בחירה של 360 מעלות, לפחות לא במובן שהכותב התכוון אליו. כן, יכולת לנוע לכל כיוון, אבל גם הכיוונים האלו היו מוגבלים. אתם מוזמנים לבדוק - תנסו להסתובב בדום במינימום האפשרי ותראו שהזוית "קופצת".

  31. 31

    00:18 11.10.2009 |  נתנאל נתנאל (אורח)

    יש גם את פיפה 2010 לסוני 3?

  32. 32

    00:18 11.10.2009 | חגי חגי

    הערה קטנונית אחת:
    בדום הראשון דווקא לא היתה בחירה של 360 מעלות, לפחות לא במובן שהכותב התכוון אליו. כן, יכולת לנוע לכל כיוון, אבל גם הכיוונים האלו היו מוגבלים. אתם מוזמנים לבדוק - תנסו להסתובב בדום במינימום האפשרי ותראו שהזוית "קופצת".

  33. 33

    03:22 11.10.2009 | גל זינגר גל זינגר (אורח)

    גרסאת ה-360 פשוט מעולה, כבר שנה שעברה נטשתי את פרו.
    לגבי המחשב שמעתי שהמשחק חלש,אין מה להשקיע למחשב, כולם מורידים... :|

  34. 34

    03:58 11.10.2009 | Gypsy Gypsy

    ל 33 ולחשוב שאי אפשר להוריד לאקסבוקס ולצרוב..

    בכ"מ פרו תמיד היה ותמיד יהיה משחק הכדורגל הכי טוב ששיחקתי בו, ניסיתי פעם לשחק פיפא וזה היה פשוט נוראי. לא מתקרב לפרו, אפילו לא מגרד אותו.
    רק הדמו של פרו 10 נראה מצוין וכיפי הרבה יותר מכל משחק פיפא ששיחקתי.

  35. 35

    09:54 11.10.2009 | shaby shaby

    ראיתי, שיחקתי, לא ממליץ לאף אחד לקנות את זה למחשב, להתרחק כמו מהמגפה השחורה.

  36. 36

    11:32 11.10.2009 | k5eeeee k5eeeee (אורח)

    ל5 תלמד לשחק זה שקשה לך לא אומר שהמשחק עלוב סימן שאתה עלוב ועם כריסטיאנו אין בעיה לעבור

  37. 37

    12:19 11.10.2009 |  (אורח)

    29 fuck you MAN! XD

  38. 38

    12:59 11.10.2009 | yuvy15 yuvy15 (אורח)

    אני מקווה שזה יהיה משחק טוב ואני =יקנה אותו...

  39. 39

    14:12 11.10.2009 | [blackStar [blackStar

    ויגיימס אני לא מבין אתכם, למה סיקרתם את גרסת המחשב?
    לי אין קונסולה, אבל עדיין אני יודע שכנראה המשחק יקבל ציונים יותר טובים בקונסולות בגלל שהם התרכזו בהן ולא במחשב...
    ואם כבר תסקרו גם את פרו אז אתם צריכים לסקר את זה גם במחשב, כי אחרת זו תחרות לא הוגנת

  40. 40

    15:06 11.10.2009 | גיא גיא (אורח)

    הגרפיקה לא מדהימה משחובב כדורגל אמיתי ישחק יותר בפרו אני משחק בפיפא בינתיים רק כי לא יצא פרו והשחקנים לא דומים אבל איכשהו אהבתי את המשחק.
    נב:מה שעצבן אותי במשחק שהמחשב מממש מרמה עושה עלי פאולים וזה ולא שורקים ואין ליגת האלופות. לא ניסיתי על גרסת המחשב.

  41. 41

    15:20 11.10.2009 | גיא גיא (אורח)

    ושככתי ניסיתי את גרסת הווי שדווקא לדעתי הכי טובה כי אפשר לכוון בדיוק למי מוסרים ולאן

  42. 42

    15:25 11.10.2009 | yoni yoni (אורח)

    lemi ehpat migirsa ha machshev kaduregel mesahkim ba xbox oh ba sony ve kmo kol shana pes lokeh et fifa ve sihakti ba mishak ha male ba ps3 ve fifa adain mafan im kol ha shlhot ha aluvot lo rialist be shit graphica tova ze hakol

    pro hahi meziuti ve hahi tov

  43. 43

    18:48 11.10.2009 | .לעזאזל אתכם .לעזאזל אתכם (אורח)

    למה אתם לא עושים ביקורת לסוני 3 או 360
    ובכלל למה אתם בקושי עושים ביקורות לקונסולות?
    יש את uncharted 2 משחק ענק חסר לכם אם אתם לא עושים לו ביקורת ומה עם פורזה.<
    גיימר כל יום נהיה יותר ויותר טוב אני כבר בקושי נכנס לפה ושאני נכנס אני מתעצבן

  44. 44

    20:02 11.10.2009 | bot1 bot1

    43 צודק בזה שצריכים לעשות לקונסולות

  45. 45

    01:34 12.10.2009 | Kama Kama (אורח)

    למרות שאני משחק פיפא עוד משנת 97 מאז 2003 אני לא יכול לסבול את הסדרה ולא עוזב את PES שבאמת לא רואה את פיפא כבר המון שנים. החלתתי לנסות את פיפ"א 10 מהסיבה הפשוטה ש PES עדיין לא יצא, ולהפתעתי אפילו די נהנתי ממנו, נכון המשחק מבחינת המציאות ותנועות השחקנים לא מתקרב לPES אבל עדין הוא משחק די מהנה ולראשונה מאז פיפ"א 2003 אין בלבי כל רצון לקטול את המשחק ולהרוג את היוצרים. בקיצור משחק לא רע ואפילו די מהנה אך עדיין רחוק שנות אור מ PES בכל מה שקשור לריאליסטיות ולסימולטור של כדורגל

  46. 46

    06:15 12.10.2009 | BiA BiA

    שיחקתי רק בגרסת ההדגמה, אבל נראה לי עוד משחק עלוב. הגרסה ל-Xbox מעולה :)

  47. 47

    06:17 12.10.2009 | מישהו מישהו (אורח)

    אחלה כתבות פשוט תענוג לקרוא כתבות כאלה

    אורכות כמו שצריך

    חבל שיש כתבה פעם בחודשיים

  48. 48

    06:52 12.10.2009 | עידוא עידוא (אורח)

    ביקורת מעניינת, אבל אני לא מסכים עם הציון הסופי.
    לפי הדמו לפחות, המשחק הוא משחק של 60 -70 .

    קשה לשחק במשחק הזה משחק מלא מרוב שהוא גרוע. המשחקיות עדיין רחוקה שנות אור מ PES. ב PES המערכת הפיזיקלית היא חלק מהמשחק, בפיפא היא עדיין מרגישה "מודבקת".

    הנקודה הרעה במשחק היא בהחלט הגרפיקה. הגרפיקה היא לא גרפיקה של 85. המשחק נראה ממש, אבל ממש רע. המשחק נראה כמו משהו מלפני כמה וכמה שנים. נכון, הפרצופים נראים טוב. אבל זהו, בערך.

    אני לא יודע איך גרסאות הקונסולה, אבל גירסת המחשב היא פשוט גרועה.

  49. 49

    17:39 13.10.2009 | גיא גיא (אורח)

    חברים , בתור מי שמשחק פיפא במשך שנים (וכן גם קונה את הנמשחקים) EA לא יראו ממני השנה שקל , פשוט עבדו על שחקני ה=PC , אז מה הבטיחו לנו : ליגה ישראלית , גרפיקה משופרת "לא יזנחו את שחקני ה-PC " מה שקיבלנו בפועל זה דשא שנראה כאילו צבעו אותו בצבע מרקר , קהל קרטונים וכו' .

    אני חושב ששחקני הפיפא צריכים למחות ולא לקנות השנה את המשחק.

  50. 50

    19:55 13.10.2009 | IceTea IceTea

    כולם פה מדברים על גירסאת המחשב, ברור שהיא גרועה.

    שחקו fifa 10 בסוני ותראו מה זה משחק, פרו לידו זה זבל.

  51. 51

    00:45 17.10.2009 | לכתב לכתב (אורח)

    תגיד, אתה רציני?
    פיפא 10 למחשב הוא אחד המשחקים הגרועים
    לא שינו כלום מאז פיפא 09 שגם הוא היה גרוע
    שינו בטיפה את הבעיטות וזהו
    או שאין לך מושג במשחקים או שאתה מטומטם או שEA שילמו לך

  52. 52

    18:36 18.10.2009 | אופיר פרידמן וטל ישראלי אופיר פרידמן וטל ישראלי (אורח)

    תאמת PES קורעים את FIFA10 במחשב לעומת זאת FIFA בקונסולות כמו אקס בוקס וסוני שולטת :)
    ולא חסר תחרות קטנה בין PES לFIFA תאמת התחרות רק בקונסולות
    PES קורע את FIFA במחשב אין תחרות בכלל

  53. 53

    00:38 25.10.2009 | מתן מתן (אורח)

    אין מה לעשות, כנראה שגם כאן היפראטיות דופקת את שחקני המחשב.
    אחרי שעברתי בשבוע האחרון על כמה וכמה הדרכות (הן בוידאו והן בקבצי PDF) לפיפא לקונסולות, אין ספק שמדובר במשחק שונה לחלוטין, והרבה יותר טוב.
    EA פשוט יורקים לבאר שממנה הם שתו, אבל לא בטוח שאפשר להאשים אותם.
    כנראה שגם השנה שחקני המחשב יסתפקו ב Pro, שנותן בדיוק את אותה חווית משחק לקונסולות ול - PC.

  54. 54

    21:04 12.11.2009 | נאור נאור (אורח)

    פיפא 2010 איכזבה ,גרסת 2009 הייתה טובה בסה"כ לעומת הפרו שאיכזבו,אבל בפיפא 2010 יש הרבה בעיות שגורמים לי להיות מאוד מאוכזב ממנו,כמו:החילופים,הקהל הקרטוני,הדשא שנראה רע,השדרים שסתם צועקים,איך שהשחקנים חוגגים את השער וכו',בשורה התחתונה פיפא 2010 זו אכזבה אחת גדולה,נקווה שפיפא 2011 תהיה הרבה יותר טובה,ולא יזרקו לנו סתם הבטחות באוויר ובפועל לא ייקמו את ההבטחות האלו

  55. 55

    00:06 28.11.2009 | aaa aaa (אורח)

    פיפא 2010 למחשב מעפן אני לא ממליץ לאף אחד, נמאס אחרי שעה...

  56. 56

    09:28 09.12.2010 | ואליד המפחיד ואליד המפחיד (אורח)

    סתום יא הומו פיפא זה הכי טוב בעולם

  57. 57

       | פורסם ע"י