הרשמה

ביקורת: Borderlands

הגיע הזמן שמישהו יצליח לחבר בין FPS ו- RPG, ויעשה את זה כמו שצריך

 

מפתחת: Gearbox
מפיצה: 2K Games
תאריך יציאה:
23.10.09 (לקונסולות)
30.10.09 (למחשב)
פלטפורמות: PC, X360, PS3

Borderlands מצליח לשלב בין RPG למשחק יריות קליל ומהיר בצורה מוצלחת ומהנה, בעיקר לארבעה שחקנים

Borderlands, המשחק החדש של חברת Gearbox, החליף במהלך הפיתוח שלו כמה וכמה קונספטים וסגנונות גרפיים, עד שהתיישב על סגנון של דיאבלו-פוגש-את-אנריל בגרפיקה אומנותית שנראית כאילו נתלשה מדפי חוברת קומיקס.

מדובר במשחק אקשן ממבט גוף ראשון שמתנהג כמו RPG מהסוג השטחי ביותר- להרוג המון מפלצות במטרה לאסוף נשקים יותר ויותר חזקים. למעשה, הגימיק הכי גדול שהובטח לנו במהלך הפיתוח היה כמות נשקים אסטרונומית שנוצרת באופן אוטומטי למחצה, בדיוק כפי שזה היה בדיאבלו.

בסך הכל, למרות שהקמפיין השיווקי שלו לא התקרב לממדים של משחקים אחרים (למשל- Left 4 Dead 2 ,Modern Warfare 2), מדובר במשחק מהנה ומרענן, גם אם פשטני ולא ממש עמוק, שיכול להפגיש בין שחקני קול אוף דיוטי לבין שחקני דיאבלו מבלי שאף אחת מהקבוצות תצטרך להתפשר יתר על המידה.

ובעיקר, מדובר בכיף טהור כשזה מגיע לקו-אופ של שניים עד ארבעה שחקנים, כי כמו שיודע כל שחקן WoW- זה הרבה יותר כיף לחסל מפלצות בסיטונות כשיש לידך עוד חבר או שניים.

הטוב
  • 58 מיליארד נשקים, בערך
  • מערכת קרבות אינטנסיבית ומלאה באדרנלין
  • מצב Co-Op מעולה
  • עיצוב אומנותי מיוחד
הרע
  • לפעמים היבטי ה-FPS רומסים את ה-RPG
  • עלילה קלושה וגרועה
  • הממשק מקשה על ניהול המלאי
והבחורה
  • אלוהים, החבר'ה ב-Gearbox יודעים לצייר...

העלילה- כמו WoW בשלוש לפנות בוקר

הסיפור של Borderlands הוא אחת מהנקודות הכי חלשות שלו, למרות שהוא נשמע מבטיח בהתחלה. במדבריות כוכב הלכת פנדורה קבורה, על פי השמועה, טכנולוגיה חייזרית מתקדמת ועושר שלא יתואר במילים. אבל שכירי החרב וההרפתקנים שמגיעים לעולם הזה מגלים שבדיוק נגמר החורף, והמון מפלצות מתעוררות משינה עמוקה מתחת לפני הקרקע.

בתכל'ס, כל מה שזה אומר שאחרי סרטון הרקע, את המשחק כולו נבלה בקרבות בלתי פוסקים במטרה להגיע, בסוף בסוף, לאיזו כספת חייזרית שמצויה אי שם במעמקי המדבר. מדי פעם תופיע על המסך הולוגרמה בצורת "מלאך שומר", אבל זה הכל מבחינת עלילה.

אז למה זה הזכיר לי את WoW בשלוש בבוקר? במהלך המשחק תקבלו משימות מדמויות שתפגשו ומלוחות מודעות, שרובן ככולן מסתכמות ב-"לך לשם, תהרוג 10 יצורים" או "לך לשם, תביא לי את זה". אתם יודעים, מסוג המשימות שאתם בדרך כלל עושים ב-WoW בשלוש לפנות בוקר כדי להעלות סוף סוף רמה, במקום ללכת לישון או להתכונן למבחן מסכם בחדוו"א שיש לכם למחרת.

טובים הארבעה מן האחד

בתחילת המשחק יוצגו לפניכם ארבעת גיבורי המשחק, ארבעה רודפי אוצרות שכוחי-אל, שאחד מהם תוכלו לבחור ולהוביל אותו בהרפתקאותיו. לכל דמות יש יכולת מיוחדת אחת: החייל יכול להציב מכונת ירייה אוטומטית שתסייע לו בקרבות, הצייד יכול לשחרר ציפור טרף, הסירנה הופכת לבלתי נראית ונעה במהירות גבוהה והלוחם נכנס למעין אטרף ומתחיל לחסל את כולם עם אגרופיו.

לכל דמות יש גם התמקצעות בסוגי כלי נשק שונים, והן תקבלנה בונוסים לאותם כלי נשק ככל שתתקדמו ברמות. תוכלו כמובן לצייד את הסירנה העדינה בבזוקה אימתנית ולהשקיע את כל נקודות הניסיון כדי לשפר את הדיוק שלה- אך כמובן שיהיה הרבה יותר מועיל לתת לה אקדח מהיר ולשלח אותה לדרכה.

המשחקיות: FPS מהיר ואינטנסיבי במסגרת של RPG

למרות מנגנוני ההתקדמות בשלבים ואיסוף הציוד הבלתי נפסק, Borderlands שם דגש רב על ירי מדויק ויעיל בדיוק כאילו היה משחק FPS מן המניין. זוכרים איך Fallout 3 נראה בכל התמונות והסרטונים כמו משחק פעולה, ואז שיחקתם בו וגיליתם שמדובר בכלל במשחק RPG לכל דבר ועניין?

ב- Borderlans לא תצטרכו (וגם לא תוכלו) לעצור את האקשן כדי להתחיל לכוון לאיזורים בגוף של האויב בנוסח מערכת ה- VATS של Fallout 3. מדובר במשחק יריות, עם כל המשתמע מכך, שמתווספת אליו היכולת להחליף נשקים כל 5 שניות בערך.

עם זאת, המשחק מצ'פר הרבה פעמים תכנון מראש ומשחקיות מחושבת הרבה יותר מהסתערויות וריסוס לכל עבר. למשל, תוכלו לגבור על קבוצת אוייבים הגדולה מכם בכמה רמות אם תתכננו את התקדמותכם, תשתלו מלכודות ותתחילו את תקיפתכם מנקודה גבוהה בעזרת רובה צלפים.

שממה יפהפייה

הסגנון האומנותי של Borderlands יפהפה, ושונה ממה שאנחנו רגילים אליו. אני נמנע מלהשתמש במילה "ייחודי", כי בכל זאת ראינו בעבר משחקים בסגנון קומיקס-מונפש, כגון XIII שהלך עם זה עד הסוף.

העיצוב הגרפי של המשחק שואב את סגנונו מאגדות המערב הפרוע, עם טוויסט חייזרי מוזר. תמצאו כאן מדבריות, ערבות ואף פסגות הרים מושלגות. העולם נראה ענק ומזמין ואני מבטיח שתבלו לא מעט זמן בחקירתו. הקאצ' הוא שהעולם לא בדיוק "פתוח"- הוא מחולק לחלקים סגורים המופרדים בעזרת מסכי טעינה, וגם המיני-שלבים האלה יחסית ליניאריים ולא ממש מציעים יותר מדי מרחב פתוח.

הטכנולוגיה מאחורי פנדורה

כמו בכל המשחקים בעולם רחב ידיים, תמיד יש כמה דברים קטנים שהמפתחים פיספסו. ב- Borderlands אלה טקסטורות שנטענות רק כמה שניות לאחר השלב, כך שאחרי כל טעינה תזכו לראות את ההרים באופק מקבלים צורה, ואת הרובה שבידכם מקבל עבודת צבע חדשה. התופעה הזו בולטת יותר בגרסאות הקונסולה של המשחק, לצד קצב פריימים עצבני וקופצני.

המודלים של הדמויות והחפצים במשחק מעוצבים עם תשומת לב לפרטים הכי קטנים. הרובים מוזרים ומעוותים בורבם, האוייבים נעים מדמויי אדם, דרך משהו שמזכיר זאב ועד לענקים מהלכים שכבר ממש, אבל ממש לא יזכירו שום יצור חי.

כל יצירות האומנות האלה מגובות באנימציה מרהיבה להפליא, בין אם אלה הסתערויות של הולכים על ארבע ובין אם השדונים הקטנים שיתהפכו על גבם מההדף של הרובה שלהם. גם הבינה המלאכותית לא מאכזבת. האוייבים (וכן בני לווייתכם) יתפסו מחסה במקומות אסטרטגיים, יסוגו לאחור בכדי להרוויח זמן וינסו לתקוף מכמה כיוונים כדי להקשות עליכם.

עם כל היופי של המשחק, זמן רב למדי תבלו בלהסתכל על הרצפה, כי חלק אינטגרלי מהמשחק כולל איסוף והרמה של הרבה מאוד ציוד, כסף וכמובן נשקים מהרצפה, מקונטיינרים מוזרים ולפעמים גם מאסלות שמשום מה מפוזרות בעולם המשחק.

לפעמים גימיקים כן עובדים

יש כמה הפתעות שמחכות לכם ב- Borderlands, ושבו את עיניי. לדוגמא, בכל פעם שתמותו תזכו להזדמנות שנייה "לנקום" את מותכם ותקבלו זמן קצוב להרוג את האויב שחיסל אתכם. אם תצליחו- תוחזרו לחיים, ואם לא- תמותו סופית.

בנוסף, חלק מהבוסים והיצורים שתפגשו בזמן טיוליכם בשממה פשוט ענקיים, ונותנים הרגשה אפית לחלוטין להרפתקה שלכם. לא פעם יצא לי פשוט לעמוד ולבהות באחד מאותם ענקים עושה את דרכו לאיטו בעמק הקרוב, בעודו מרעיד את האדמה סביבו.

כמובן שלא תצטרכו לטייל בשממה ברגל, ותקבלו במהלך המשחק רכבים, בעזרתם תוכלו לקצר את זמני הניווטים בצורה ניכרת. הנסיעות לא חלקות במיוחד ולפעמים תתנגשו חזיתית בבאגים בארכיטקטורה של השלבים, אך הן בהחלט ייחרטו בזכרונכם.

גם הומור לא חסר למשחק, ומשפטים שנונים תמצאו כאן אצל כל דמות שתפגשו. הדיבוב המצויין תורם לא מעט למשחק.

הכי כיף- לשחק ברשת עם עוד 3 חברים

לאחר שתסיימו את הקמפיין לשחקן יחיד, או אפילו במהלכו, תוכלו לחבור לעד שלושה חברים ולחקור את העולם של פנדורה בצוותא, או סתם לירות אחד על השני. גם אם יש הבדלים גדולים ברמה של כל אחת מהדמויות שלכם, המשחק עושה עבודה טובה מאוד בהתאמת רמת הקושי של האוייבים לכולם, כך שזו פשוט הנאה צרופה לחסל ביחד גדודי אוייבים.

מה שכן, אם תשחקו עם מישהו שהתקדם בצורה משמעותית מכם בעלילה הראשית, ייתכן ולא תקבלו קרדיט על משימות מסויימות- משימות שאליהן לא אמורה להיות לכם גישה עדיין.

החיסרון היחידי שמצאתי במצבי האונליין וה-Co-Op הוא היעדרה של מערכת חלוקת שלל. עם הכמויות האסטרונומיות של הציוד והכסף שתתקלו בהן במסעותיכן זה נראה לי מוזר, ואם לא תשחקו עם חבורה של ג'נטלמנים- עד מהרה יתעוררו מחלוקות על הציוד, והקבוצה תתפרק.

השורה התחתונה

Borderlands הוא, בסופו של דבר, כותר מהנה להפתיע, גם אם רדוד למדי. אמנם הוא לא יגרום למהפכה בעולם הגיימינג, אך הוא בהחלט מתבלט הודות לעיצוב האומנותי המיוחד, המשחקיות המשלבת שני ז'אנרים מנוגדים כביכול והומור גס ופרוע.

המשחק מציע לכם כעשרים עד שלושים שעות מלאות באקשן יריות מהנה ואיסוף ציוד עם כל מיני מספרים הולכים וגדלים כמקובל בעדת ה- RPG, כשלאחר מכן תוכלו להתחיל את הכל מההתחלה, עם כל הציוד שאספתם ואוייבים חזקים יותר, או להתחבר לרשת ולהנות ממשחק משותף ומהנה עד דמעות עם עוד 3 חברים. יחסית לתמורה, הוא בהחלט שווה את המחיר, בעיקר אם קונים אותו כמה חברים ביחד.

משחקיות – FPS מהיר עם אלמנטים כבדים של RPG בנוסח דיאבלו
גרפיקה –  מצוירת בצורה יפהפיה, אבל מבחינה טכנית יש מקום לשיפור, למשל בטקסטורות
סאונד ופסקול – מוזיקה קופצנית, דיבוב מצוין
טכני – לא מכביד, AI טוב, כמה באגים מינוריים
אורך חיים – 20-30 שעות משחק, פלוס מצבי אונליין ואפשרות לשחק שוב
מולטיפלייר – מעולה ומהנה, רק חסרה מערכת חלוקת שלל

ציון סופי: 87

מה חושבים מבקרים אחרים?

IGN - ציון 8.8
Eurogamer - ציון 8
Gamespot - ציון 8.5

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:06 10.11.2009 | משה משה (אורח)

    משחק מדהים! עדיין לא סיימתי אותו ואני כבר משחק מלא זמן
    יש מלא משימות צדדיות שהן ממש כפיות והעולם פשוט ענק וממש כיף לחקור אותו.
    יש מיליון נשקים אם כי הם מאוד דומים זה לזה
    אבל שורה תחתונה זה אחלה אחלה של משחק! מומלץ!

  2. 2

    19:08 10.11.2009 | Omega Omega

    פרשתי באמצע לא יכולתי יותר, המשחק יחיד הוא שיעמומון אמיתי.

  3. 3

    19:09 10.11.2009 | Eliyahu_ Eliyahu_

    מישחק נחמד רוב החברים שלי שמשחקים בזה אהבו את זה מאד אני לא ממש היתלהבתי

  4. 4

    19:17 10.11.2009 | elixvx elixvx

    משחק פשוט מעולה אין מילים!! ממש הרשים אותי אני נהנה מאוד גם ארוך גם מקורי אחלה של מחק מומלץ בחום!

  5. 5

    19:21 10.11.2009 | Cyborg Boy Cyborg Boy

    אני הולך לקנות אותו.מצפה להמון כיף.

  6. 6

    19:25 10.11.2009 | eitanash1 eitanash1

    ששיחקתי במשחק לא ממש התלהבתי אפשר לומר , מה שכן CO OP נראלי יכול להיות נחמד

  7. 7

    19:32 10.11.2009 | papmap papmap

    סוף סוף משחק קומיקס שהוא לא של אורי פינק

  8. 8

    19:32 10.11.2009 | FRESHER MAW FRESHER MAW

    AI מדהים???!!!

    כשאני מתחהא מאחורי קיר האויבים שלי כמעט תמיד ממדיכים לירות בקיר בלי סוף עד שאני יוצא בליסוף

    והם גם לא תופסים מחסה בעצמם

  9. 9

    19:43 10.11.2009 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    אם יהיה לי משעמם ולא יהיה לי במה לשחק,אני יקנה את המשחק

    נראה ממש טוב והגרפיקה ממש טובה(וגם חמודה)

  10. 10

    19:49 10.11.2009 | sharinox sharinox

    משחק נחמד תיכננתי לקנות אבל יש לי עוד מלא ברשימה!

  11. 11

    19:52 10.11.2009 | דודי דודי (אורח)

    משחק מצויין.

  12. 12

    19:57 10.11.2009 | אור אור (אורח)

    AI טוב????
    זה אולי המשחק עם ה- AI הכי גרוע שהיה אי פעם במשחק מחשב.

  13. 13

    20:00 10.11.2009 | הגיע הזמן הגיע הזמן (אורח)

    סוף סוף ביקורת בוויגימס

  14. 14

    20:40 10.11.2009 | סתם אחד. סתם אחד. (אורח)

    אני רוצה להגיד לכם כל הכבוד על זה שאתם מקשיבים לפידבק ולאחרונה באמת התחלתם לכתוב יותר ביקורות, כל הכבוד, באמת!
    זה אמור להיות משחק מצוין, ואני מתכוון לקנות אותו קצת אחרי שאני שימאס לי מDragon Age (מה שעלול לקחת חודש-חודשיים).
    אה, וח"ח על הביקורת, יותר טובה מזו של גיימספוט, לדעתי.

  15. 15

    20:40 10.11.2009 | ... ... (אורח)

    DAMN RIGHT, best game ever!

  16. 16

    20:50 10.11.2009 | יפה יפה יפה יפה (אורח)

    משחק מעולה וממש ממש כיף... אבל

    AI טוב? נכון שהוא תופס מחסה והכל אבל יותר מדי פעמים האוייבים פשוט יעמו מולך ולא יעשו כלום או ירוצו לתוך איזה קיר בלי לדעת מה הם עושים. או שב90 הם פשוט ירוצו בקו ישר לכיוונך (חץ מהפסיכים שזזים במעגלים).

    מה שבאמת טוב במשחק, מלבד הקואופ המגניב ברמות שלו. זה העניין של האצ'יוומנטים שאם מנסים להשלים את כולם יש לכם כמה עשרות שעות מטורפות של משחק שגם שבמחק יחיד יהיו מהנים ברמות אם אתם אוהבים להרוג הרבה אוייבם בכל דרך אפשרית. בכללי מחשק שממש נהנתי ממנו ואני עוד אמשיך להנות, ללמרות חרא של עלילה, AI מציק, וסוף מאכזב שלא ממש אכפת לי ממנו...
    אבל באמת משחק מעולה שמשלב בצורה מצחיקה ומהנה למדי בין RPG-דיאבלו סטייל לבין משחקים כגון סטולקר והרבה FPS טהור כדוגמאת אנריל.

  17. 17

    20:56 10.11.2009 | ..* ..* (אורח)

    אני אשאר עם COD...

  18. 18

    21:06 10.11.2009 | ר ר (אורח)

    פרשתי אחרי 5 דקות בערך.
    אם המשחק היה יוצא ב2005 הוא היה נחשב גאוני, אבל עכשיו זה סתם משחק יריות מעפן שלא מציע כלום.

  19. 19

    21:06 10.11.2009 | PL0X PL0X

    יש לי אותו וזה פשוט מ-ד-ה-י-ם

  20. 20

    21:15 10.11.2009 | NZILY NZILY (אורח)

    ל-18 מה הקשר בכלל ? אין שום קשר בין השנה למה שהמשחק מציע
    על מה אתה מדבר לעזאזל?!
    ומי בכלל שופט משחק לפי 5 דקות שלו ? בטח בטח משחק כזה שלוקח עשרות שעות
    ואי אתה כזה מעאפן.

  21. 21

    21:32 10.11.2009 | AJ-STYLES AJ-STYLES

    אתם ממש חכמים שלושה 9 ושלושה 8 זה בממוצע 8.7 זה 8.5

    חחחח

  22. 22

    21:35 10.11.2009 | My_T My_T

    משחק ענק,
    לכל מי שיש אותו ומשחק בו - מומלץ לשחק ב-Co op תוך כדיי דיבור בונטרילו, טים ספיק או סקייפ...
    אתם לא מבינים כמה צחקתי עם חברים שלי רק מלשחק במשחק הזה..
    משחק שווה ביותר, אמנם הסינגל לא משהו.....

    ועוד משהו, AI טוב?
    האוייבים מפגרים רצח!
    הם הולכים הליכת ירח\סרטן או איך שלא תקראו לזה והם נתקעים בקירות או שסתם רצים אליך, נכון שהם גם תופסים מחסה וזה... אבל הטמטום הרבה יותר בולט מהחוכמה של האוייבים..

  23. 23

    21:51 10.11.2009 | שלכת שלכת (אורח)

    שלכת...אותי מדכדכת...שלכת...מתי את הולכת!?!?!!?!

  24. 24

    22:03 10.11.2009 | Gypsy Gypsy

    באגים מינוריים? אם היה לי שקל על כל באג שיש במשחק הייתי מיליונר
    בנקודה אחת אתה יורה טיל ורואה פיצוץ
    סנטימטר מעל והפגז פשוט עף לאיטו
    שלא לדבר על הבאגים של האויבים, אם תירה בסקאג מרחוק (אפילו ב moe או marley) הוא פשוט יעמוד שם וימשיך לשאוג כדי שתיתן לו יריות בפה. זה מתחיל להיות די מעצבן אחרי 10 שעות משחק. המשחק חוזר על עצמו בצורה די מעצבנת, אם לא תעשה סיידקווסטים משעממים של לירות במאווררים או ללכת ולשחרר טורבינות אתה תגיע לסוף המשחק עם ציוד גרוע ובסוף תפסיד לבוס האחרון (והמעצבן)
    המשחק בעיקר תומך בהאנטר ובסיירן, מתעלם לגמרי מהסולג'ר או הברזרקר. כמה SMGים טובים יש בכל רחבי המשחק? כמה רבולברים? כמה רפיטרים? כמה סנייפרים? המון, כל אחד עם בוסט אלמנטרי. השוטגאן הטוב היחיד שמצאתי בזמן ששיחקתי עם הסולג'ר היה עם BURST FIRE, ועם שידרוג אלמנטרי של X2. (בזמן שלהאנטר ששיחק איתי היה סנייפר רצחני עם שידרוג אלמנטרי X3 שירה יותר מהר מהקומבט רייפל שלי)

    הוא באמת נראה נורא נחמד אבל יש גבול, צר לי.

  25. 25

    22:24 10.11.2009 | TheMan TheMan (אורח)

    נשמע א-ח-ל-ה משחק!!! ובכל זאת, בכל משחק חייבת להיות איזה כוסית תורנית? ואם כבר יש אחת, אי אפשר לשחוט אותה? יודעים מה? עזבו, בשביל זה המציאו את GTA...

  26. 26

    23:33 10.11.2009 | hayamai hayamai

    בטכני תמחוק "טוב, כמה" ותכתוב במקום: "רע, הרבה"

  27. 27

    06:53 11.11.2009 | tal_sarid tal_sarid

    ממש משחק מעולה!! ממליץ בחום..
    כן האויבים לפעמים קצת מטומטמים אבל ככה זה בעולם פתוח...
    עדיין משחק מצויין גם אם אתה משחק לבד וגם עם חברים ב-CO-OP.

  28. 28

    06:53 11.11.2009 | תגובה ל24 תגובה ל24 (אורח)

    לווא דווקא מסכים. אבל בפעם הראושנה ששיחקתי (לבד) מצאתי כבר ברמות הראשנות רבולבר של 120X7 עם קריטקל של 200 - צבע כתום כמובן ונשאר איתי עד סו המשחק פשוט כי זה היה חזק ברמות מפחידות.

    אבל לעומת זאת הברסרקר לא ממש צריך נשקים מטורפים. תן לי שוטגן חביב עם אלמנט של פיצוץ וחזק את העניין של המילי שלו וצא לדרך. זה הרבה יותר חזק מכל דבר אחר במשחק.

    חוץ מזה יש במשחק כל כך הרבה קומבינציות נשק אקראיות שהמשחק יכול להרכיב שלפעמים תיפול על משהו ממש חזק - ולפעמים על פארש.

    אחלה משחק! עם באגים קטנים מאוד לפי דעתי חוץ מAI שזקוקה לשיפור. ומה שיהיה נחמד לראות זה עם יוסיפו עוד אזורים...

  29. 29

    12:04 11.11.2009 | MUZIMUZI MUZIMUZI

    משחק חמוד, רק האמת ציפיתי ליותר בוסים, וגם לבוסים קצת יותר מעניינים עם יותר טקטיקות...כאיל לא נפסלתי בשום בוס שהיה במשחק מההתחלה עד הסוף? קל מדי פשוט ככה

  30. 30

    12:29 11.11.2009 | ori ori (אורח)

    אני לא אהבתי את המשחק לא יודע לא מתחבר ל rpg בכלל

  31. 31

    13:19 11.11.2009 | שחקן לשעבר שחקן לשעבר (אורח)

    באג מאוד מציק שהיה לי במשחק, הגעתי לרמה 20 בערך ואז המשחק החליט שכל הסטאטים והסקילים שלי מתאפסים וככה הוא הוריד את המספר לאפס ואני לא יכול להשתמש בסטאטים או בסקילים או להעלות אותם
    זה בערך הרס לי את כל הדמות ואת כל המשחק, וראיתי עוד ילדים שהתלוננו על הבאג הזה
    GEARBOX אמרו שאין פיתרון...

  32. 32

    14:34 11.11.2009 | Cwamp Cwamp

    לפי דעתי המשחק הזה הוא אחד המחשקים היותר גרועים ששחקתי...
    משעמם ועלוב...
    ואני אוהב FPS ואוהב RPG..
    לא מבין מה אנשים אוהבים בו.. הוא פשוט zzZzZzzZZZZ
    יש משחק בשם HELLGATE... יותר נכון היה משחק..
    זה היה משחק ששילוב ממש טוב בין FPS וRPG

  33. 33

    17:00 11.11.2009 | ASD ASD (אורח)

    תאמת לא נירא טוב ממש לא יותר מידי מציר
    השילוב FPS ו RPG הוא טוב אבל נירא לי שאי אפשר לספק בשניהם

  34. 34

    21:33 12.11.2009 | kakikwaski kakikwaski

    משחק גאוני שאף פעם לא נמעס :)
    "Oo lord, there is no haeven" יש לשיר הזה קצב מגניב ~

  35. 35

    21:35 12.11.2009 | kakikwaski kakikwaski

    Haven*

  36. 36

    21:38 12.11.2009 | kakikwaski kakikwaski

    Heaven**
    מסתבר שזה גן עדן ו-Haven זה מקום מבטחים.

  37. 37

    08:19 13.11.2009 | alon116 alon116

    אין מה להגיד המשחק באמת סוס אני כבר סיימתי אותו פעמים אני ב-Playthrough 3
    D=

  38. 38

    14:08 13.11.2009 | 34 וסתם 34 וסתם (אורח)

    34 - קוראים לקטע champion - no heaven אחלה טראק.
    מעבר לזה חח פסקול של המשחק, שני קטעים של הרכבים לא מוכרים לאנשים שלא שומעים דברים מהשוליים. ומוזיקת רקע תקועה לגמרי שיותר נחמד זה להשתיק את הסאונד של המשחק ולשים פלייליסט.

    וסתם ככה משהו נחמד - הם ממשיכים עם DLC למשחק. כרגע לא יודע אם גם למחשב... הראושנה תיקח אותנו לאזור עם כל מיני זומבים ושטויות ותתן אווירה של סרט איימה מצוייר. נחמד. יוצאת לא עוד הרבה זמן. בהמשך נראה מה יהיה. אני רק מקווה שיצא גם למחשב...

    קיצר אחלה משחק. לכו קנו!

  39. 39

    14:24 13.11.2009 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    OMFG!
    58 מיליארד נשקים?!ועוד בערך?!כמה זמן זה לעשות 58 מיליארד נשקים?!זה מטורף!

  40. 40

    10:19 14.11.2009 | ל-39 ל-39 (אורח)

    אין במשחק 58 מילארד נשקים, אני מניאק אם בכלל יש חצי מליון כמו שהם טענו.

    מה שהם עשו זה לקחת חלקי נשקים (והרבה מהם) שכל חלק מייחס תכנה אחרת לשנק ולתת למשחק להרכיב לך תוך כדי כל מיני נשקים באקראי. מלבד הנשקים של הבוסים והנשקים המיוחדים, שיש כמה וכמה מהם .

  41. 41

    11:36 14.11.2009 | האיש אם התשובה האיש אם התשובה (אורח)

    יש לי תשובה לכל אלה שאומרים שאוייבים מטומטמים.
    כמה פעמים קרה לכם שלא היה לכם כוח לעשות את זה נקי ופשוט רצתם אל האנשים ופוצצתם את הפנים שלהם ממטר.
    עכשיו הbandits הם דיי... "ארסים" כלומר הם לא שמים שיט על כלום כמו המטורפים שרצים עליכם או כל הbadass שהם ממש מפחידים לפעמים תלוי ברמה.

    אני חושב משחק מעולה ממש כיפי משחק גם לבד ומוצא את זה לפעמים יותר מהנה בגלל שיש הרבה בעיות בפתיחת שרת והרבה יותר נוח להצתרף אבל אף פעם לא יצא לי להיכנס אל מישהו בול במשימות שלי, נכון כנראה הוא או אני לא עשינו את כל המשימות הצדדיות אבל בכל זאת אני נהנה גם מזה.

    ביקורת מעולה!!!!

    לכל מי שיש בעיות אם פתיחת שרת ושאף אחד לא נכנס תורידו gameranger. לא תראו יותר בעיות...

    אבל באמת ביקורת נחמדה.

  42. 42

    20:38 14.11.2009 | אביתר אביתר (אורח)

    קראתי שיש במשחק בדיוק 600,000 נשקים.
    אולי אני ינסה את המשחק אחרי שאני יגמור את MW2 וAC2

  43. 43

    13:41 16.11.2009 | דור דור (אורח)

    משחק אדיר,אחד המשחקים הטובים ששיחקתי בו בשנים האחרונות.
    מה שיפה במחשק שהוא פונה לעל מיני אוהבי ג'אנרים שונים,
    לכן אני ממליץ עליו לכל מי שאוהב משחקי מחשב, פשוט כך.

  44. 44

    21:10 16.11.2009 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    הזמנתי אותו ^^

    מחר אני מקבל את המשחק

  45. 45

    22:02 17.11.2009 | noobRider noobRider

    7 אורי פינק מצייר דווקא יפה מאוד ;)

  46. 46

    12:43 22.11.2009 | elad elad (אורח)

    משחק טוב אבל gamespot תנו לו אותו ציון כמו לmw2 וכולם פה מסכימים שהם לא שווים .

  47. 47

    17:01 21.01.2010 | אאעא אאעא (אורח)

    לא יודע מה אתיכם אבל המשחק הזה מזכיר לי מייפל סוטרי(למבוגרים)
    באמת יש רמות נלחמים בעיקר במפלצות צריך לקנות נשקים לשפר סטאטים אפשר לעשות משימות אבל לא חייבים
    ועוד הרבה דברים
    אני כבר לא זוכר שיחקתי במשחק הזה מזמן

  48. 48

    21:23 29.01.2010 | adartzt12 adartzt12 (אורח)

    זה משחק חייתי מחכה להרחבה השלישית

  49. 49

    21:34 31.01.2010 | אחד שיודע אחד שיודע (אורח)

    זה משחק מחרפן ומשעמם.....לא ממליץ בגרוש

  50. 50

    20:13 26.03.2010 | משחק חרא משחק חרא (אורח)

    המשחק הכי משעמם ששיחקתי בו... רק אחרי 5 שעות משחק התבקשתי לנסוע בפעם הראשונה ברכב(שהיה שם כל הזמן כמובן). רוב המשימות בו זה תיסע לשם תביא אתזה, תרוג פף סקאג, תהרוג 4 פף סקאג, תהרוג אבא סקאג, תהרוג 3 באנדיטים(שמתים אחרי 2 כדורים),תהרוג 8 באנדיטים.... הכול חוזר על עצמו, לא יכולתי יותר, אז פרשתי באמצע.

  51. 51

       | פורסם ע"י