הרשמה

סיקור חצי הגמר הראשון בטורניר המזומנים

חצי הגמר הראשון של שלב חצי הגמר במסגרת טורניר המזומנים Vgames.StarSale הסתיים בהצלחה! כעת לסיקורים ולתוצאות.

חצי הגמר הראשון היה הקבוצות ELEmentals ו-eSrael ונערך בשתי מפות.

  • de_dust2
  • de_train

שתי המשחקים היו חזקים, מעניינים ומותחים, אך בסופו של דבר רק קבוצה אחת נצחה. הצטרפו אליי לסיקור המלא ולתוצאות.

de_dust2

המשחק התחיל כאשר קבוצת eSr ניצחו את סיבוב הסכינים ובחרו להתחיל ב-Terror. כמעט לאורך כל המחצית הראשונה eSr שלטו. היו כמה ניסיונות של קבוצת ELE לחזור למשחק אך ללא הצלחה רצינית. המחצית הסתיימה בסופה בתוצאה 10-5 לטובת eSr. המחצית השנייה הייתה הרבה יותר מותחת מהמחצית הראשונה. ELE הצליחו להפוך את התוצאה על פניה ולעשות "קאמבק" ענק. בסופו של דבר הם הצליחו לנצח את המחצית ואת המשחק בתוצאה 16-14 לטובתם מה שקבע 1-0 במסגרת החצי הראשון של שלב חצי הגמר לטובת ELE!

de_train

המשחק התחיל כאשר ELE לקחו את סיבוב הסכינים ובחרו להתחיל כ-CT. לאורך כל המחצית הראשונה היה מאבק כוחות והצגת יכולות מקצועיות מצד שתי הקבוצות. המחצית הייתה צמודה מאוד ובסופה ELE הגיעו ליתרון של נקודה לטובתם או לחילופין 8-7 לטובתם. את המחצית השנייה ELE התחילו בפתיחה חזקה מאוד עד שהגיעו למצב שבו היה חסר להם נקודה אחת להשלים ניצחון של המשחק ולעבור את שלב חצי הגמר, אך הדבר לא קרה משום ש-eSr לא וויתרו ונלחמו כאילו הם נלחמו על החיים שלהם. הם הצליחו להפוך את התוצאה, לצמצם, להשוות ולשלוח את המשחק להארכה. במחצית הראשונה של ההארכה ELE שלטו וניצחו 3-0 מה שקבע שנשאר להם רק עוד ניצחון אחד. הם עשו את הניצחון הזה במחצית השנייה של ההארכה וניצחו את המשחק בתוצאה 19-15. המשחק הזה קבע כי ELE עולה לשלב הגמר לאחר 2-0 בשלב חצי הגמר.

כל הכבוד לשתי הקבוצות והרבה מזל טוב ל-ELE על העפלתה לשלב הגמר. eSr באמת שיחקו יפה והציגו יכולות טובות לאורך כל הטורניר. מקווים לראותם בטורנירים הבאים של Vgames.CS!

לסיום כצ'ופר הכנתי לכם מספר תמונות מהמשחקים, להלן התמונות.

עוד בקהילת Vgames.CS:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    02:01 17.09.2007 | ettox ettox

    well done ele.

    bemet kol akavod :)

  2. 2

    12:40 17.09.2007 | SmoothZ SmoothZ

    NICE BY ELE

  3. 3

       | פורסם ע"י