הרשמה

סיכום משחקי היום...איזה יום....

ליגת המתקדמים של CS הולכת ומסתבכת. תוצאות המשחקים של אתמול והיום טרפו לחלוטין את הקלפים והרסו לרוב הצופים את טפסי ההימורים שלהם... גם את שלנו... אבל, חבל על הדיבורים, נעבור לסיכום משחקי היום...

ELEmentals vs. Nanxs

שנתחיל עם התוצאה? OK, אז התוצאה: 16:5 לטובת Nanxs. כן! מה ששמעתם..  קבוצת Nanxs פשוט קורעת לגזרים את ELE - אחת הקבוצות הטובות והמוערכות בליגה, להם זה ההפסד השני בתוך שבוע. איך הם עשו את זה? בקלות! לפחות כך אומר "sashajke" מקבוצת Nanxs בראיון מיד לאחר המשחק.

איך אתה מסכם את המשחק?

 "המשחק עבר די בקלות, לא ציפינו שיהיה קל, לקחנו את המשחק ברצינות ולא זלזלנו ב-ELE .ציפינו ליותר מהם".

 מה, או מי, ניצח לכם את המשחק?

"מה שעזר לנו לנצח זה הניסיון שלנו ,אין לנו לידר, כולנו שחקנים מנוסים והצלחנו לגבש טימפליי למרות שאנו משחקים יחד רק משחקי ליגה"

יש מצב שהם זלזלו?

 "זלזלו או לא זה לא העניין שלנו. לא חושב שיש להם סיבה לזלזל ואם יש, כנראה שזו הפעם האחרונה"

בכל זאת, אף אחד לא ציפה לתוצאה כזו?!

"אין מה להיות בהלם. בארץ יש הרבה פוטנציאל רק צריך לממש אותו. כנראה כולם מכירים רק קבוצות טופ ומזלזלים בקבוצות אחרות"

באיזה מקום לדעתך תסיימו את הליגה?

"לפי דעתי עם קצת מאמץ נוכל לסיים במקום הראשון. הטבלה כעת לא משקפת כלום. אנחנו עם משחק חסר ויש לנו עוד נקודות בקופה. חשוב לי להדגיש שכל מה שאני אומר, אני אומר על דעת חברי הקבוצה תוך התייעצות איתם לפני שאני משיב"

בהצלחה!

eNigmatic vs. x4ckers

המשחק המרכזי והמסקרן של היום הסתיים בתוצאה: 16:13 לטובת x4ckers שמבחינתם, שכחו את ההפסד וממשיכים לרוץ קדימה. עכשיו, גם עם פער קטן בצמרת הטבלה. הסיקור המלא...

קבוצת x4ckers ניצחו את סיבוב הסכינים הראשון ובחרו להתחיל את המשחק בצד ה-T.

מחצית ראשונה:
קבוצת x4ckers פותחת את המשחק בצורה מושלמת כשהיא מצליחה לפרוץ את השמירה של קבוצת eNigmatic בששת הסיבובים הראשונים, אך eNigmatic מתעוררים ומצליחים לאט לאט לחזור למשחק ומצמצמים את הפער שנוצר. התוצאה כעת במשחק 7-3. למרות מאבקיה של קבוצת eNigmatic בשמירות, הם לא מצליחים לחזור במחצית הזו למשחק והמחצית מסתיימת בתוצאה 11-4 לטובת x4ckers.

מחצית שנייה:
בסיבוב הראשון במחצית זו לאחר שקבוצת eNigmatic הצליחה לפרוץ את ההגנה בבומסייט B של x4c נראה כי שלושה שחקנים מהקבוצה לא מעוניינים להמשיך את הסיבוב ולהרוויח יותר כסף בסיבוב הבא. האם זה ישתלם להם? כנראה שלא. בסיבוב השני שוב קבוצת eNigmatic פורצת את השמירה של x4ckers ויוצרת יתרון במשחק של 2-0 לטובתה. לאחר שבשלושת הסיבובים הראשונים x4ckers הפסידו, הם קיבלו את הנשקים אך זה לא עזר להם... קבוצת eNigmatic נראתה חזקה מתמיד ושוב ניצחה את הסיבוב. התוצאה כעת 4-0.
לאחר המחצית הראשונה, שבה קבוצת x4ckers ניצחו 11-4 נראה כי המשחק הולך להיות לטובת x4ckers ושהיא הולכת לנצח את המשחק בקלי קלות. להפתעתינו. קבוצת eNigmatic עם התקפות מצויינות ונחושות מצליחים להשוות את התוצאה במשחק ל- 11-11 ! לאחר צמצום זה, המחצית השנייה המשיכה להיות צמודה לכל אורכה, אך בשלושת הסיבובים האחרונים הצליחה קבוצת x4ckers לנצח ובעצם לסגור את המשחק הזה עם עוד ניצחון לטובתה. תוצאה סופית: 16-13.

שחקן מצטיין מקבוצת x4ckers:
rishon

קבוצה מצטיינת:
eNigmatic על הקאמבק שהם עשו במחצית השנייה.

תוצאות נוספות ממשחקי היום:

x4ckers vs. R4D - המשחק התקיים אך לא הוזנו תוצאות במערכת.

qTp Gaming vs. R4D - קבוצת qTp סוגרת שבוע מוצלח עם ניצחון נוסף, 16:8, כבר עם 12 נקודות. קבוצת R4D כאמור, תתחיל כעת לשחק משחקים קלים יותר ואולי גם לצבור נקודות.

זהו... תם ונשלם :-) מה יש לכם להוסיף על מה שכבר נאמר?

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:00 07.05.2010 | Johnson Johnson

    כל הכבוד ל eNigmatic על הקאמבק,אבל כנראה זה לא הספיק
    GG

  2. 2

    11:57 07.05.2010 | Brianz Brianz

    כל הכבוד Nanxs, איפה אפשר לראות את הרוסט שלכם?
    בהצלחה בהמשך!

  3. 3

    12:15 07.05.2010 | timmy timmy

    WOW כל הכבוד!! GG

  4. 4

    12:08 09.05.2010 | memoryflip memoryflip (אורח)

    פשש ואוו באמת דברים יכולים להשתנות =]

  5. 5

       | פורסם ע"י