הרשמה

משחקי היום בליגת CS

היום במסגרת ליגת המתקדמים של CS

הליגה מתקרבת לסיומה. לאחר שבועות ארוכים בהן הקבוצות עלו וירדו בטבלה, הגיע הרגע בו כל הפסד עלול להוציא קבוצה מהמירוץ לטופ 3. כל הקבוצות יודעות עד כמה המשחקים חשובים ויעשו הכל כדי לנצח. כפי שהבטחנו בכתבת סוף השבוע האחרון, השבוע, אנו מתחילים את המשחקי המאני טיים.

ELEmentals vs. eSrael.CS

2 הארגונים הכי מוכרים וידועים בארץ נפגשים לקרב חשוב מאין כמותו, לא רק על הכבוד אלא גם על 3 נקודות סופר קריטיות. קבוצת ELEmentals לא חשבה שתהיה במקום השמיני לאחר 5 משחקים עם 3 ניצחונות ו-2 הפסדים. בשלב זה של הליגה, 9 נקודות בלבד עלולות לא להספיק, בטח כשלקבוצה נותרו עוד מפגשים קשים מאוד נגד קבוצות שיילחמו על אותה המשבצת (il.finest, eNg) והיא עוד עלולה להפסיד נקודות. היום, עבורה, המשחק הזה חייב להיות כל מה שהיא חושבת, אוכלת וישנה.

אם המצב של ELE לא מי יודע מה, הרי שקבוצת eSrael אף במצב גרוע יותר. לאחר 6 משחקים, הקבוצה עם 9 נקודות בלבד (3 ניצחונות ו-3 הפסדים). אתמול, מנהל הליגה פסל את משחקה נגד קבוצת il.finest לאחר בדיקת המשחק לבקשתה של קבוצת il.finest ומצא ששחקן מהקבוצה לא הפעיל אקוויטס ובעיות אחרות נוספות. אם כן, גם eSr יגיעו למשחק עם 9 נקודות אך להם, יש משחק עודף והמשחק הזה יהיה חשוב אף יותר (אם קיים יותר במונחי הליגה שלנו).

בואו לצפות בשידור ישיר משדה הקרב, היום ב-20:00!

il.finest vs. Nanxs

il.finest אתמול הרוויחה 3 נקודות לאחר שקיבלה את הניצחון הטכני כפי שכתבנו בפסקה הקודמת ועלתה למקום הרביעי עם 15 נקודות - בדיוק כמו לשאר הקבוצות במקומות 2 ו-3 אך עם הפרש מפות נמוך יחסית. הקבוצה משחקת עם סגל לא יציב ככל הנראה בגלל בעיות בלוח הזמנים של השחקנים וניתן לראות את זה בתוצאות המשחקים האחרונים. משחק אחד היא על גג העולם ומיד לאחר מכן, מתרסקת לחלוטין. איזו il.finest נראה יום? שאלה טובה...

מנגד, קבוצת Nanxs במקום השלישי בטבלה, גם היא עם 15 נקודות, תרצה לחזק את מקומה בטבלה ולשמור על הסיכוי לסיים עם הפסד אחד לאורך כל הליגה. (המאזן הנוכחי: 5:1) שבסיטואציה מסויימת, יכול גם להקנות לה את המקום הראשון. קבוצת Nanxs שמשחקת עם סגל קבוע כמעט מתחילת הליגה ועושה איתו חיל, צירפה החודש 3 שחקנים חדשים לשורותיה בינהם, Xuligan שנפרד מקבוצת EnD ו- Ingness שעבר בתקופה האחרונה מקבוצה לקבוצה ולא הצליח להתייצב במקום אחד. Nanxs יכולה בהחלט לנצח את Il.finest גם בהרכבה החזק ביותר אך באותה מידה, il.finest יכולים וגם ינסו לנצח.

גם משחק זה ישודר והנכם מוזמנים לראות את פרטי השידור - כאן

אין ספק, יום חשוב מאוד לקבוצות בליגה ולא רק לקבוצות המשחקות. כל תוצאה כאן תשפיע ישירות על מיקומן של קבוצות אחרות והכנתן לקראת המשחקים הבאים שלהן עם הקבוצות שהיום משחקות. 

איזה משחק אנחנו הולכים לראות? האמת, לא יודעים... מחכים שתמליצו לנו!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:52 17.05.2010 | proxio proxio (אורח)

    חחחחחח אני לא יודע מי יותר מאעפן, הנהלת ESR או הקבוצות שהם מביאים אחת אחרי השנייה... הגיע הזמן לסגור את הבסטה ולהפסיק לבזות את השם.

  2. 2

    17:07 19.05.2010 | MNaangi MNaangi

    GLL

  3. 3

       | פורסם ע"י