הרשמה

x4ckers חוזרת לצמרת, בקלות

ליגת המתקדמים של CS

אתמול במסגרת משחקי הליגה, קבוצת הכוככבים של x4c שחייבת לנצח כמה שיותר משחקונים כדי לשמור על סיכוי גבוה לסיים את הליגה במקום הראשון לא לקחה סיכונים מיותרים. aNimaniaxX הספיקה לראות רק את האבק...

x4ckers (1)  vs. aNimaniaxX (11) L

קבוצת x4c עשתה כבר כמעט את כל הדרך. למעשה, נותר לקבוצה משחק אחד בלבד עד לסיום הליגה, כלומר, עוד מקסימום 3 נקודות. אילולא ההפסד ההוא נגד Il.finest, הקבוצה היתה כבר בטוחה במקום הראשון. בעטיו, לקבוצה אין הרבה מה לעשות אלא להמתין לתוצאות שאר המשחקים של אלו הרודפות אחריה ושיכולות בהחלט לעקוף אותה לו ימשיכו לנצח. (לפחות אחת מהן) אז גם אתמול, x4c הגיעו לעבודה ועשו את מה שהם יודעים לעשות אולי הכי טוב בליגה - לסיים משחקים בצ'יק, בלי צ'ק.

מהלך המשחק

בסיבוב הסכינים שפותח את המשחק מנצחת קבוצת x4ckers ובוחרת להתחיל את המשחק בצד ה-T

מחצית ראשונה
aNimaniaxX מתחילים את המשחק טוב ומנצחים את הסיבוב הראשון. זה יהיה  הסיבוב היחיד שהם ינצחו ב-11 הסיבובים הראשונים. מיד לאחר מכן, x4ckers לא מאפשרים לקבוצת aNimaniaxX לעשות כלום ומנצחים 10 משחקונים ברציפות! aNimaniaxX  עוד מנסים לעשות משהו לקראת סוף המחצית ומנצחים שני סיבובים נוספים. את שני הסיבובים האחרונים במחצית, מנצחת x4ckers. תוצאת מחצית: 3-12 לטובת x4ckers.

מחצית שניה
x4ckers שולטים במשחק, אין כאן מקום לויכוח. את ארבעת הסיבובים שנותרו להם לנצח - הם מנצחים בקלות  והמשחק מסתיים בתוצאה 16-3. aNimaniaxX ינסו את מזלם במשחק הבא שאולי יקבע האם הקבוצה תרד ליגה נגד קבוצת R4D.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:08 24.05.2010 | barrr barrr (אורח)

    כול הכבוד , בהחלט קבוצה שמראה יכולות המשיכו כך .

  2. 2

       | פורסם ע"י