הרשמה

שבוע פעילויות WEBGAME

שבוע עמוס בתחרויות מלהיבות בקהילות ויגיימס, בחסות WEBGAME, חברה המתמחה בשרתי משחק לגיימרים.

במסגרת של שיתוף פעולה ראוי לשבח בין ערוץ המשחקים הישראלי וחברת שרתי המשחקים לגיימרים WEBGAME, נערכות השבוע עשרות תחרויות בקהילות האתר. להלן הרשימה המלאה:

פורום פעולה ראשי:

תחרות תמונות: צלמו תמונות במשחקי פעולה שונים, ואולי תזכו בעותק חדש של משחק המחשב S.T.A.L.K.E.R. התמונה, כמובן, חייבת להלקח בזמן המשחק עצמו, אחרת תוסר מהתחרות.

לפרטים המלאים על התחרות לחצו כאן


Counter Strike: Source:

תחרות אחד על אחד: כדי להשתתף בתחרות הפשוטה למדי, על כל שחקן למסור פרטי חשבונו ב-STEAM, כינויו במשחק, ושעות בהן הוא זמין. חשוב לדעת: שחקנים יוכלו להשתתף אך ורק אם כבר רשמו 50 הודעות במערכת הפורומים שלנו.

לפרטים המלאים על התחרות לחצו כאן


WarRock:

תחרות שניים על שניים: שימו לב: בתחרות הזאת חלוקת הקבוצות הינה אקראית לחלוטין ואינה קבועה מראש. בכל מקצה יוכלו שני משתתפים להוכיח מה הם הם יודעים לעשות, וילחמו בשני יריבים מסוכנים אחרים. הטורניר יסתיים ב-21 לחודש הזה. מהרו להרשם!

לפרטים המלאים על התחרות לחצו כאן


Unreal Tournament:

טורניר קבוצות: בכל יום, למשך כל ימי התחרות, ייערכו שני משחקים; האחד נגד קבוצת המשתמשים והשני נגד קבוצת המנהלים. הקבוצה עם מירב ההצלחות תנצח בתחרות ותזכה בפרס שטרם נקבע, וייקבע יחד עם הקהילה במועד מאוחר יותר.

לפרטים המלאים על התחרות לחצו כאן


FIFA:

תחרות הרגעים הגדולים: צלמו רגעים מרגשים/מרהיבים בזמן המשחק - הבקעת "גול", מהלך מעולה או יישום אסטרטגיה מוצלחת על המגרש.

לפרטים המלאים על התחרות לחצו כאן


Guild Wars:

תחרות PVP: סוף-שבוע רגוע ב-PVP - נצחו חברי קהילה נוספים בתחרויות שתערכנה לכל אורך הסופ"ש, בכל יום בשעה שבע בערב. ע"מ לשמור על איזון כוחות, נשמח לשמוע פירוט מדוייק על כל דמויות המשתמשים שלכם בדיון התחרות עצמו. וכמובן, שיהיה בהצלחה!

לפרטים המלאים על התחרות לחצו כאן


PlayStation 3:

"זהה את הדמות": זהו דמויות שונות ממשחקי מחשב מוצלחים ואפילו סדרות טלויזיה. התחרות עדיין בעיצומה - התמונה ה-15 תפורסם בהקדם. קופסת TNMT חדשה למשתמש שיזהה את מירב התמונות בתחרות.

לפרטים המלאים על התחרות לחצו כאן


סימולטורים:

תחרות הנחתת מטוסים: הראו לנו מה אתם שווים ע"י הנחתת מטוסים בסיטואציות שונות ומשונות, תוך כדי טיסה ברוחות נגדיות עזות ושלל תנאי מזג-אויר סוריאליסטיים. אופן הניקוד יתבסס על הערכות לנחיתה, נקודת העצירה על המסלול ואם בכלל שרדתם.

לפרטים המלאים על התחרות לחצו כאן


תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י