הרשמה

King's Quest 9 מגיע בעשרה ביולי

מאת: אליעד קמחי

פרוייקט המעריצים King's Quest IX: The Silver Lining, שבעקבות כל מיני צרות מסתפק היום בשם The Silver Lining ,מתקמבק ובגדול.

כבר יותר מעשור ש-Pheonix Online, אסופה של מעריצי סדרת King's Quest מושבעים, עובדים על משחק המשך פרי יצירתם לסדרת ההרפתקאות החלוצית של סיירה.

החברה כבר השיגה בעבר אישור ליצירת המשחק מ-Vivendi, שהייתה הבעלים של סיירה, אך כשזו נקנתה על ידי Activision האישור איבד מתוקפו, ו-Activision הורתה להם להוריד מהרשת מייד את כל החומרים המוגנים בזכויות יוצרים - למרות שלא נראה שיש לחברה איזושהי תוכנית לנסות להחיות אי פעם את המותג לבן השיער הזה.

השינוי הגיע כשקמה זעקה ברשת של תמיכה ביוצרי המשחק, שבסך הכל מבקשים להותיר את העולם שיצרה רוברטה וויליאמס בחיים, בלי להרוויח מכך דבר. הסוף הטוב הוא ש-Activision הבינה שהעניין לא יפגע בה והוא אפילו לטובתה, והפיתוח נמשך. למעשה, אחרי כל-כל הרבה שנים קשה להאמין, אבל הפרק הראשון מתוך חמישה שירכיבו את המשחק המלא צפוי לצאת תוך שבועיים, ב-10 ביולי, וכמובן יהיה זמין לכולם בחינם.

אלה הן חדשות טובות לא רק לאוהבי הסדרה, אלא לכל מפתחי משחקי המחווה באשר הם, והוכחה שקהילת מעריצים יכולה להזיז ממקומה גם חברת משחקים ענקית.

- לאתר המשחק

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:36 27.06.2010 | omerkot omerkot

    חמוד מאוד. מקווה שהוא מוצלח.

  2. 2

    09:39 28.06.2010 | היורה היורה (אורח)

    מזל שמהמשחק הזה לא עשו shooter

  3. 3

       | פורסם ע"י