הרשמה

CSS : סיכום המחזור השלישי

ליגת המתקדמים, Counter-Strike: Source

עוד מחזור מסתיים לו בהצלחה ואנו לאט לאט מתקרבים למשחקים המרכזיים של העונה השנייה. גם מחזור זה בדיוק כמו המחזורים הקודמים לו הכיל דרמה והרבה מאוד אקשן.

המשחק המרכזי

המשחק המרכזי במחזור השלישי היה המשחק בין Elementals ו-iNfection. המון אנשים ציפו למשחק הזה, והאמת שרובם די איכזבו. המשחק הסתיים בתוצאה 16-2 לטובת iNfection. קבוצת Elementals שחקה עם ארבעה שחקנים בלבד במהלך כל המשחק. למרות זאת אנו בטוחים שנראה את Elementals מראים מה הם שווים במשחקים הבאים. כרגע ELE מדורגת במקום התשיעי עם נצחון אחד והפסד אחד בלבד- 3 נקודות. בצד השני נמצאת iNfection שהתאוששה אחרי התיקו הלא צפוי מול NOM-Gaming והציגה משחק מדהים ועבודת צוות מעולה. נקווה לראות עוד משחקים כאלו  מבחינתם של iNfection בהמשך. כרגע iNfection מדורגת במקום הרביעי עם שני נצחונות ותיקו אחד - 7 נקודות.

משחקים נוספים

לאחר 3 מחזורים שבה רדפה הקבוצה diliGence אחר המקום הראשון סוף סוף הם נפגשים. במחזור השלישי נפגשה diliGence עם הקבוצה iNfarmy והייתה חייבת נצחון בשביל לעלות למקום הראשון. שחקני diliGence הבינו את המוטל עליהם ועשו את העבודה כמעט בצורה המושלמת ביותר שיש, תוצאת הסיום של המשחק הייתה 16-1 לטובת diliGence. כרגע קבוצת diliGence נמצאת במקום הראשון גם בליגה שלנו וגם בליגת המתקדמים של CS. כבוד!

 

Ducks שהייתה ממוקמת במקום הראשון מתחילת הטורניר מכירה לראשונה את המקום השני. במחזור השלישי פגשה הקבוצה Ducks את הקבוצה ferocity למשחק מותח מאוד. במהלך כל המחצית הראשונה שלטה הקבוצה ferocity והיה נדמה שהמשחק בכיס שלהם, אך במחצית השנייה שחקני Ducks התעורר וגנבו את הנצחון מכיסם של שחקני ferocity. תוצאת הסיום במשחק הייתה 16-10 לטובת Ducks. כרגע Ducks ממוקמים במקום השני עם 3 נצחונות כשמה שמפריד ביניהם למקום הראשון הוא הפרש הסיבובים שמהווה חלק דומיננטי בליגה. iNfarmy כרגע ממוקמים במקום השישי עם נצחון ושני הפסדים.

אם חשבתם שרק Ducks ו-diliGence תפסו מקומות חדשים בטבלה הגיע הזמן לעבור ל-eSrael. קבוצת eSrael הייתה ממוקמת במקום השני לפני תחילת המחזור השלישי, עם סיום המחזור היא ירדה למקום השלישי. במחזור הזה פגשה הקבוצה eSrael את הקבוצה c4sistance שנתנה משחק טוב מבחינתה נגד eSrael. תוצאת הסיום הייתה 16-6 לטובת eSrael. כרגע eSrael ממוקמת במקום השלישי עם 3 נצחונות כשגם מה שמפריד בינה למקום הראשון בדיוק כמו אצל Ducks הוא הפרש הסיבובים.

לאחר שני הפסדים במחזורים הקודמים, Mbs משיגה את נצחונה הראשון בליגה. במחזור השלישי פגשה הקבוצה Mbs את הקבוצה NOM-Gaming שהפגינה משחק מדהים במחזור הקודם מול iNfection והשיגה תיקו. רצינו לראות מ-NOM מה שראינו במשחק מול iNfection וזה מה שקיבלנו ! משחק מותח מאוד שהוכרע עד הסיבובים האחרונים. תוצאת הסיום הייתה 16-11 לטובת Mbs. כרגע Mbs מדורגת במקום השביעי עם נצחון אחד ושני הפסדים - 3 נקודות. NOM-Gaming ממוקמים במקום העשירי עם תיקו ושני הפסדים - נקודה אחת.

 

סוף סוף לאחר תצוגה לא כל כך מרשימה במחזורים האחרונים אנו רואים את הקבוצה invaderZ חוזרים לפעולה. בתחילת הליגה סימנו את invaderZ כאחת הקבוצות המאיימות בטורניר השואפות למקום הראשון, למרות זאת בשני המחזורים הראשונים invaderZ שחקו הפוך ממה שתיארנו אותם ולא הצליחו להשיג נקודות. במחזור השלישי invaderZ פוגשים את הקבוצה dcT למשחק די קל עבורם. תוצאת הסיום במשחק הייתה 16-4 לטובת invaderZ. כרגע invaderZ ממוקמים במקום החמישי עם נצחון אחד ושני הפסדים. הקבוצה dcT ממוקמת כרגע במקום האחרון בטבלה עם 3 הפסדים.

לצפייה בטבלת הדירוגים של העונה השנייה לחצו כאן.

זה הכול, היה מחזור מוצלח ומהנה מאוד, נתראה במחזור הרביעי :).

 

 

 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:30 10.07.2010 | Sipid Sipid

    כל הכבוד על הסיכום

  2. 2

    23:42 10.07.2010 | nemesis nemesis (אורח)

    כל הכבוד גם לאמאשלך על זה העבירה לי את הערב אתמול בסבבה

  3. 3

    16:25 11.07.2010 | אה. אה. (אורח)

    עזבו. 2 הוא עוד ילדון שראה את ההורים שלו עושים משהו "לא בריא" בלילה.

  4. 4

    16:04 12.07.2010 | nemesis nemesis (אורח)

    אני לעומתך, כמו שאתה קורא לזה "לא בריא", עשיתי הרבה יותר ממך, ואם אתה קורא לזה "לא בריא" כנראה שהמקום שעליו אתה שייך רוב הזמן הוא החדר

  5. 5

       | פורסם ע"י