הרשמה

הרובה המגנטי של Red Faction Armageddon

בראיון של VG247 עם המעצב הראשי של המשחק החדש בסדרת Red Faction, התגלה מרכיב חדש ומגניב של המשחקיות, שיאפשר לשחקנים לשחק עם מנוע ההרס המתקדם של המשחק באופן אפילו חופשי יותר מב-Guerilla.

הרובה המגנטי מאפשר לשחקן לסמן אובייקט ומטרה, ואז להעיף את האובייקט אל המטרה. לדוגמה - אפשר יהיה לסמן צד של בניין, קבוצה של אויבים מאתיים מטר משם, ואז להפעיל - הבניין יקרע וצידו החיצוני ישוגר במהירות אל עבר האויבים המופתעים.

כמו כן נטען בראיון שמנוע הפיזיקה שוכלל אף יותר, כך שיותר הריסות מדויקות יוותרו מאחור לאחר קריסת מבנים גדולים, בניגוד ל"התפוגגות" של חלקים גדולים מהחומר ב-Guerilla.

Red Faction Armageddon מתרחש במאדים כחמישים שנה לאחר אירועי Guerilla, ויהיה משחק ליניארי יותר, בניגוד לעולם הפתוח של קודמו. המפתחים ב-Volition רצו להשקיע הפעם בסיפור מתוסרט יותר, ולכן בחרו בסביבה תת-קרקעית פחות פתוחה. למרות הסביבה התת-קרקעית, לא יהיה חסר לפי ההבטחות מה להרוס, כולל מבנים רבי קומות.

מטרה שניה של המפתחים, לפי הראיון, הייתה להציג עולם עתידני יותר, עם טכנולוגיות יותר אקזוטיות ודמיוניות, ולכן הם קפצו חמישים שנה קדימה בזמן של עולם המשחק.

משחק הפעולה צפוי להגיע למחשב, PS3 ו-360 במרץ 2011.

ראיון של גיימספוט עם אותו מפתח מספר גם על "רובה החור השחור":

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:32 20.07.2010 | מאור מאור (אורח)

    Guerilla היה משעמם תחת

  2. 2

    11:50 20.07.2010 | gilmeiri1 gilmeiri1

    גרילה היה אדיר

  3. 3

    12:07 20.07.2010 | הממ הממ (אורח)

    רק אני מריח ריח של SINGULARITY פה?
    ד"א שיחקתי בRF הראשון כשהייתי קטן, בטח המשחק הראשון שאי-פעם שיחקתי. בטח בגלל שהייתי קטן ולא רגיל אז הייתי פשוט פוחד אם מישהו היה מנסה להרוג אותי או לירות בי.
    מאז זה נשאר בי טיפה...

  4. 4

    13:18 20.07.2010 | כ כ (אורח)

    נראה חרא משחק האמת ,כמו הקודם שהיה מאוד משעמם,שחוץ מפיזיקה טובה לא היה בו כלום טוב.

  5. 5

    14:02 20.07.2010 | ??? ??? (אורח)

    גרביטי גאן?
    מעניין עם המשחק הזה יתעלה לרמה של HL2 =P

  6. 6

    17:38 20.07.2010 | veet veet

    חבל שזה נגד מפלצות / חיזרים

  7. 7

       | פורסם ע"י