הרשמה

סיכום מחזור שביעי CS:Source

  ליגת המתקדמים של Counter-Stirke:Source

במחזור השביעי היו קבוצות שהציגו משחק מרשים, והוכיחו שהן כאן רק בשביל התואר, עם זאת, היו קבוצות שהמחזור הזה פגע בהן בצורה דרסטית ויכול להיות שהמחזור יהווה את ההבדל בין הקבוצות בסוף הליגה.

המשחק המרכזי

המשחק המרכזי במחזור היה בעצם קרב עד הסוף בין שתי קבוצות חזקות מאוד. 
המשחק היה צמוד במיוחד, בין הקבוצה desert.storM שלאחר מספר הפסדים ניסתה ולהראות מי היא באמת, והקבוצה השניה iNfection שהתאוששה מהפסד נגד ferocity לפני 2 מחזורים.

ציפינו למשחק צמוד ומדהים וזה באמת מה שקיבלנו. המשחק החל צמוד לשתי הקבוצות, אך לבסוף iNfection ניצחה עם תוצאה צמודה של 16-12.

משחקים נוספים

במחזור השביעי בדיוק כמו במחזורים הקודמים eSrael.css מציגה משחק מעולה וממשיכה את רצף הנצחונות שלה. המשחק הסתיים בתוצאה מדהימה של 16-4 לטובת eSrael ובקצב הזה, ללא ספק היא מריחה את תואר האליפות.
לעומת זאת מצבה של Invaders לא נורא כמו שזה נשמע, בכל זאת המשחק הזה סיים רצף של 4 נצחונות של הקבוצה אז אין ממה לחשוש ויש עוד סיכויים טובים מאוד לקחת את התואר.

Elemntals "התעוררה" כשבידה נצחון נוסף, נצחון די קליל (טכני) עקב אי הפועתם של קבוצתם היריבה Mbs. תוצאה שללא ספק תעזור ל-ELE בהמשך 16-0.

dilIGence "פגשה" במחזור הזה את ferocity. כמו שכבר ניתן להבין, גם המשחק הזה הסתיים בצורה קלילה כאשר הקבוצה ferocity לא הופיעה מוכנה למשחקה ונתנה ל-diliGence נצחון טכני 16-0.

NOM.Gaming ממשיכה לנצח, לאחר ניצחון במחזור הקודם, היא לא נרגעת ופותחת רצף של 2 נצחונות. במחזור השביעי Ducks נפגשו למשחק עם NOM-Gaming. Ducks הגיעו למשחק הזה כפייבוריטים ברורים, אך עם זאת, גילינו שבדיוק כמו בכל ספורט אחר גם ב-CSS ישנן הפתעות. NOM-Gaming נצחו את המשחק, תוצאת הסיום הייתה 16-7 לטובת NOM.

כאמור, המשחק האחרון בטורניר יתקיים בין iNfarmy לבין H F S בעוד יומיים. iNfarmy חייבת נצחון במשחק הזה על מנת שיהיה לה לפחות סיכוי קטן להתחרות על המקומות הראשונים. בנוגע ל
H F S, מדובר בקבוצה שהצטרפה בימים האחרונים לליגה עקב פרישה של קבוצה אחרת. זהו משחקה הראשון, אך למרות זאת היא ממוקמת במקום האחרון עם 6 הפסדים בגלל ששת ההפסדים של הקבוצה שאותה היא מחליפה. הרכב הקבוצה HFS ללא ספק הרכב מעולה, יכול להיות שהיא תקום מתחתית הטבלה ותעלה למעלה גם עם ששת ההפסדים "שלה" ?

לצפייה בדירוג הקבוצות המלא לחצו כאן.

לצפייה ברשימת המשחקים המלאה לחצו כאן.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:32 25.07.2010 | מק מק (אורח)

    אה, elementals הכאפות האלה יכולים לשבת על בזנט המתחנגלים האלה

  2. 2

       | פורסם ע"י