הרשמה

משחקי היום בליגת CS:S

משחקי היום בליגת CS:Source

אתמול יצא לדרך המחזור השמיני, היום יתקיימו שלושה משחקים במסגרת מחזור זה ועוד משחק אחד במסגרת המחזור השביעי שנדחה להיום. היום יהיה לנו ערב מעניין מאוד, ארבע קבוצות צמרת יפגשו למשחק זו מול זה.  הולך להיות מותח מאוד ובעיקר, מהנה.

משחק מרכזי : (2) Ducks (5) vs diliGence

מפה : de_russka

שעה : 20:00

דף המשחק ב-ESL.

diliGence מגיעים למשחק הזה לאחר נצחון במחזור הקודם כאשר הם מנסים להתאושש לאט לאט מההפסד ל-eSrael במחזור השישי שדי פגע בהם. עם זאת diliGence היא עדיין אחת הקבוצות החזקות ביותר בטורניר וללא ספק היא תיתן פייט ל-Ducks. בצד השני Ducks מגיעים למשחק הזה בממומנטום לא טוב, כאשר הם כבר עם שלושה הפסדים רצופים. האם Ducks תפתיע ? או ש diliGence ישחקו כהרגלם וינצחו די בקלות ?

(3) eSrael.(1) vs iNfection

מפה : de_russka

שעה : 19:00

דף המשחק ב-ESL.

eSrael מגיעים למשחק הזה כשיש להם כבר שמונה נצחונות רצופים בכיס, במידה ותשחק כמו ששחקה עד כה מתחילת הטורניר לא יהיה לה קשה להוסיף עוד נצחון אחד לכיס. בצד השני נמצאת iNfection שבאה בממונטום מעולה עם שני נצחונות רצופים. בשבוע האחרון חל שינוי בהרכב הקבוצה iNfection, האם השינוי יעזור או יפגע בהם ? האם eSr תנצח או תפסיד ?

(8) HFS () vs ferocity

מפה : de_russka

שעה : 21:00

דף המשחק ב-ESL.

HFS מגיעה למשחק הזה לאחר שהציגה משחק מעולה מול eSr כאשר היא מפתיעה את כולנו וכמעט גונבת נצחון ל-eSrael.CSS. בצד השני נמצאת ferocity שללא ספק מפתיעה בזמן האחרון לאחר שהפתיעה וניצחה את Elementals די בקלות, כבוד ! אז מי תפתיע אותנו במשחק הזה ? HFS או ferocity ?

משחק השלמה בתחתית : (מקום אחד עשר) HFS vs infarmy (מקום שניים עשר)

מפה : de_season

שעה : 19:00

דף המשחק ב-ESL.

משחק זה הוא משחק השלמה של המשחק האחרון במחזור השביעי שלא קוים, עם סיום המשחק יסתיים המחזור השביעי. iNfarmy מגיעה למשחק הזה עם ארבעה הפסדים רצופים, כאשר ברובם היא לא העלתה קבצי אנטיצ'יט ונמצאת בבעיה של נקודות עונשין. ללא ספק זוהי הקבוצה שמזלזלת הכי הרבה בליגה, כמו שאומרים התוצאות מדברות בעד עצמן. בצד השני HFS ממוקמת במקום האחרון עם שבעה הפסדים, כאשר שישה הפסדים לא שייכים להם אלה לקבוצה שאותם היא מחליפה. מבחינת כמות המשחקים הקבוצה שיחקה רק משחק אחד וכמעט הפתיעה בו את eSr, כבוד ! אז מה יהיה לנו במשחק התחתית הזה? האם iNfarmy תתאושש מארבעת ההפסדים שלה ? או ש iNfarmy תמשיך ל-5 הפסדים רצופים ?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י