הרשמה

משחקי היום בליגות CS:S

היום בליגת Counter-Strike: Source

היום יהיה יום עמוס ומלא במשחקים מלאי אקשן ומתח, גביע המדינה יוצא לדרך, המשחק הראשון יתקיים כבר היום כשבנוסף לו יתקיימו עוד ארבעה משחקים במסגרת העונה הסדירה שרצה ב-ESL.

משחקי הליגה:

אחד המחזורים המעניינים ביותר מתחילת העונה השנייה, diliGence תפגוש בפעם השנייה העונה קבוצה שיכולה להוות לה איום רציני, Elementals תפגוש את Ducks למשחק במסגרת במחזור זה וגם את NOM-Gaming לביצוע משחק השלמה של המחזור השמיני כמו כן, שתי הקבוצות הללו (Elementals ו NOM) יפגשו בשלב הראשון גביע המדינה.  בנוסף, eSrael תצא למשחק  נגד iNfarmy.

משחקים מרכזיים :

 (2) Silynx (11) vs diliGence

שעה: 21:00
מפה : de_dust2
 
diligence  מגיעים למשחק הזה במומנטום מעולה כשהם לאט לאט חוזרים לעצמם לאחר ההפסד ל-eSrael. הקבוצה היא ללא ספק היריבה הגדולה ביותר של eSrael  העונה והיחידה שמאיימת עליה בגדול, לכן עליה להמשיך לנצח על מנת לרדוף אחרי eSrael  ולחזור למקום הראשון. בצד השני נמצאת הקבוצה Silynx  שהצטרפה לא מזמן לליגה, כרגע מבחינתה היא נצחה שני משחקים והפסידה אחד, אך מבחינה טכנית עקב כך שהיא מחליפה קבוצה אחרת שהושעתה יש לה 7 הפסדים נוספים של הקבוצה שאותה היא מחליפה. ללא ספק זה יהיה קרב מרתק ומעניין בין שתי קבוצות חזקות שיכולות לאיים על הקבוצה המובילה את הצמרת.
 

(6) ELEmentals.CSS (8) vs NOM-Gaming

שעה: 21:00
מפה : de_russka
 
משחק שזהו משחק השלמה של המחזור השמיני שינעל סופית את המחזור עצמו. המשחק הוא ללא ספק משחק מרכזי נוסף כאשר כל קבוצה מגיעה לתת פייט חזק עם מטרה אחת והיא נצחון. הקבוצה הפייבוריטית במשחק הזה היא NOM-Gaming  ולכן נתחיל איתה. NOM-Gaming  עלו על הגל הנכון בזמן האחרון כשהם ממשיכים לנצח ולנצח, ללא ספק ההתעוררות שלהם יכולה להוביל אותם לצמרת. לעומתם Elemenatls  לא ממש מצליחים להגיע לצמרת הטבלה, כרגע הקבוצה בירידה ולא ממש מראה חיים. האם NOM-Gaming  תנצח בדיוק כמצופה ?
 

משחקים נוספים:

(10) eSrael (1) vs iNfarmy

שעה: 19:00
מפה : de_dust2
 
eSrael מגיעים למשחק הזה לאחר שהפגינו משחק מעולה מול Elementals  שלא היוותה אתגר רציני עבורם. הקבוצה ממשיכה במומנטום החיובי מתחילת הטורניר ואנו מקווים לראות את הקבוצה ממשיכה כך. מנגד מגיעה קבוצת iNfarmy  שלא הפגינה יכולת מדהימה מתחילת הטורניר ובמחזורים הקודמים התחילה להראות אותות חיים. למשחק הזה eSrael  מגיעה כפייבוריטית כשרוב הסיכויים שגם את המשחק הזה הם יקחו די בקלות.
 

(8) Ducks (5) vs ELEmentals.CSS

שעה: 20:00
מפה : de_dust2
 
Ducks  מגיעים למשחק הזה לאחר שני הפסדים עקב אי הגעתם למשחקים, במידה והקבוצה לא תופיע למשחקה השלישית היא תורחק מהעונה הסדירה. בצד השני נמצאת קבוצת Elementals  שהפגינה משחק סביר בלבד מתחילת העונה השנייה ולא ממש הרשימה גם עם שחקנה החדש – lidaN. האם Elemenatls  תמשיך לשחק כך ותפסיד גם את המשחק הזה, או שהיא תתעורר ותיתן פייט?

משחקי היום בגביע המדינה :

Ducks(5)  vs ferocity (12)

שעה : 21:15
מפה : de_contra
 
המשחק הראשון שיוצא לדרך במסגרת גביע המדינה, במשחק הזה אין לנו קבוצה פייבוריטית , סביר להניח שהמשחק יהיה ממש צמוד. Ducks  מגיעים למשחק הזה במומנטום די רע כאשר הם עם רצף ארוך של הפסדים בעונה השנייה ב-ESL. עם זאת גם ferocity  שמשתתפת בעונה השנייה לא מגיעה עם מומנטום טוב. 
 
בהצלחה!

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:51 30.07.2010 | Senchok Senchok

    סתם לדעת, איך משחק גביע יכול להסתיים בתיקו?

  2. 2

       | פורסם ע"י