הרשמה

משחקי היום בליגות CS:S

היום בליגות Counter-Strike: Source

אם חשבתם שהשבוע השעבר היה שבוע עמוס, עוד לא ראיתם כלום. השבוע הקרוב הולך להיות שבוע מלא במשחקים. אז מה יהיה לנו היום? 4 משחקים במסגרת הליגה הסדירה ושני משחקים שינעלו את השלב הראשון בגביע המדינה. NOM-Gaming יפגשו את היריבה הגדולה שלהם - Elementals על כרטיס לשלב הבא בגביע המדינה, Mbs יפגשו את Ducks שעשתה לה הרבה בעיות במשחקם הראשון כשהיא רודפת אחרי נקמה ועוד....

(3) NOM-Gaming (4) vs invaderZ

מסגרת המשחק : ליגת CS:Source

שעה : 19:00

מפה : de_inferno

דף המשחק ב-ESL

המשחק הזה הולך להיות מעניין ומותח מאוד. מי היה מצפה בתחילת הליגה שהקבוצה החדשה NOM-Gaming יצליחו כל כך ויגיעו לצמרת במהירות כזאת? ללא ספק הקבוצה המפתיעה בליגה עד כה, הרשימה מאוד במשחקיה עד כה. בצד השני נמצאת invaderZ, שסומנה כבר בתחילת הליגה כאחת הקבוצות החזקות שישלטו בצמרת. הקבוצה התחילה את העונה שלה בליגה בצורה לא כל כך טובה, אך בהמשך חזרה לעצמה בגדול. אז מי תפתיע אותנו בגדול במשחק הזה? NOM או invaderZ ?

(11) NOM-Gaming (6) vs Elementals

מסגרת המשחק : גביע המדינה

שעה : 20:30

מפה : de_contra

דף המשחק ב-ESL  

ללא ספק המשחק המעניין ביותר בשלב הראשון בגביע המדינה. הרבה אנשים חיכו למשחק הזה, שתי יריבות שקולות שלא ממש מחבבות זו את זו. שתי הקבוצות משתתפות בליגת CS:S, כרגע NOM-Gaming מדורגת מעל ELE במקום הרביעי ו-ELE מסתפקת במקום החמישי. עד כה ראינו את NOM בליגת CSS משחקים בצורה מעולה, ללא ספק הקבוצה השתפרה מאז תחילת הליגה וניתן לראות זאת במשחקיה. Elementals מגיעה למשחק הזה לאחר התעוררות במחזור האחרון בליגת CSS, הקבוצה התחילה ברגל שמאל את הליגה אך לאט לאט התעוררה. אז מי תיקח את הכרטיס לרבע הגמר בגביע המדינה ? Elementals או NOM-Gaming ?

(8) eSrael.CSS (1) vs Ducks

מסגרת המשחק : ליגת CS:Source

שעה : 20:00

מפה : de_inferno

דף המשחק ב-ESL  

מי היה חושב שהקבוצה שהייתה בין השולטות בצמרת בתחילת הליגה תתדרדר כל כך ? Ducks שדילגה בין המקומות הראשונים במחזורים הראשונים מדורגת לקראת המשחק הזה במקום השמיני עם רצף הפסדים כואב במיוחד. הקבוצה מגיעה למשחק הזה כשהיא נושאת לנצחון, כאשר נצחון על eSrael ללא ספק יחזיר את הצבע לקבוצה. בצד השני, שעליה כמעט תמיד רושמים אותו דבר נמצאת eSrael, עם רצף של עשרה נצחונות ודריסה של רוב הקבוצות האם המשחק הזה יהווה לקבוצה קושי ? אנו מניחים שלא, אבל כמו בכל ספורט, תמיד יש הפתעות.

(12) ferocity (10) vs desert.storm

מסגרת המשחק : ליגת CS:Source

שעה : 21:00

מפה : de_inferno

דף המשחק ב-ESL  

קרב תחתית בין שתי קבוצות שרוצות מאוד את האפשרות להמשיך להתקדם הלאה בטבלה. המשחק הזה ללא ספק יהווה משחק דומיננטי בהמשך לקבוצות. נצחון של כל קבוצה יקרב אותה שלב אחד לעלות בדירוג. ferocity שמגיעה למשחק הזה במומנטום רע עם רצף הפסדים תתמודד מול desert.storm שמגיעה למשחק הזה גם עם רצף הפסדים, אז מי תשבור את רצף ההפסדים עם נצחון ? או שבכלל יהיה כאן תיקו ?

(7) Ducks(8) vs The Memorables

מסגרת המשחק : ליגת CS:Source

שעה : 22:00

מפה : de_nuke

דף המשחק ב-ESL  

Ducks מגיעה למשחק הזה במומנטום די גרוע כשהיא מאוד נואשת ורוב שחקניה עזבו אותה. הקבוצה הייתה אחת הקבוצות הנוצצות בתחילת הליגה, שלטה בצמרת אך כל זה השתנה עם בואו של המחזור החמישי שהביא על Ducks עידן אפל ומלא הפסדים. בצד השני נמצאת הקבוצה The Memorables שהיא ההפך הגמור מ-Ducks. הקבוצה פתחה את הליגה ברגל שמאל, אך במחזורים האחרונים התעוררה ופשוט הפגינה משחקים מדהימים, במיוחד במשחק מול diliGence שבו הפסידה בשתי נקודות הפרש בלבד 16-14. אז בעצם יקרה ? האם Ducks יתעוררו ? או שעידן ההפסדים עדיין לא חלף ?

(15) diliGence (2) vs iNfarmy

מסגרת המשחק : גביע המדינה

שעה : 19:00

מפה : de_contra

דף המשחק ב-ESL  

כמו שזה נראה diliGence מגיעה למשחק די קל עבורה אפילו פשוט מאוד. שתי הקבוצות משתתפות בליגת CS:S והתוצאות מדברות בעד עצמן. שתי הקבוצות מציגות משחק מעולה אך קיים ללא ספק הבדל ברמה. diliGence ממוקמת בליגת CS:S במקום השני, לעומת iNfarmy שממוקמת במקום האחד עשר. האם המשחק יהיה משחק קל כמו שזה נראה על הנייר ל-diliGence ? או ש-iNfarmy תהווה בעיה לא קטנה ?

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:36 03.08.2010 | Jiddu Jiddu

    בהצלחה לכולם:)

  2. 2

    16:48 03.08.2010 | Nemesis Nemesis (אורח)

    יאללה eSr זיינו לדאקס תצורה, יש לי חשק לראות את אלמוג בוכה

  3. 3

       | פורסם ע"י