הרשמה

דיוני עזרה: משחקי הפעולה בנובמבר

עשרות דיוני מידע על משחקי הפעולה שצפויים לצאת בנובמבר, שהוכתר כבר כאחד מהחודשים הטובים ביותר לגיימרים מזה זמן רב.

אנו, צוות ניהול קהילת הפעולה של ויגיימס, משקיעים מאמצים ניכרים כדי שתשארו מעודכנים בכל רגע נתון, ותדעו מה שקורה סביבכם. כהוכחה, שורת דיוני מידע על המשחקים החמים ביותר של חודש נובמבר נפתחה בקהילה.

דאגנו מראש לרשימה מלאה של כל משחקי הפעולה של חודש נובמבר, חשוב להזכיר כי במידה וראיתם ששכחנו אחד מהמשחקים, ניתן להגיב בדיון ולהוסיף את המשחק הרצוי.

נתחיל במשחק הראשון שלמען האמת כבר יצא (בקרוב בחנות Vgames) והוא משחק ההמשך בסידרה המצליחה Call of Duty או כפי שאנו נוהגים לקרוא לה: COD. המשחק הפעם עוסק במלחמה מודרנית ומכאן שמו: Modern Warfare, כידוע לכולכם הוא המשחק הרביעי בסדרה לאחר שקודמו לא יצא למחשב האישי. החידוש העיקרי שהוא מביא לנו הוא כמובן מלחמת ההווה והפעם צבאות חדשים: במשחק נוכל לשחק בתור שתי דמויות: נחת אמריקני ואיש כוחות מיוחדים בריטי.

לדיון הראשי על המשחק לחץ כאן

[vod]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/file-789747554.flv[/vod]

השני ברשימה הוא F.E.A.R. Perseus Mandate שגם הוא בא מסדרה קצת יותר קטנה של משחקים איכותיים, ובכן אין מה לדאוג הפעם פחות אפרט לגבי המשחק. החלק היותר מעניין במשחק הוא שבניגוד לרוב משחקי ההמשך כל העלילה של המשחק מתרחשת כאמור במקביל לקודמו. מה שאומר שאנחנו נשחק ונשלוט ביחידה השנייה. ולהפתעתנו הרבה אלמה ("הילדה מהצלצול") חוזרת והפעם עם כוחות יותר נוראים!

לדיון הראשי על המשחק לחץ כאן

[vod]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/fear_2_perseus_mandate.flv[/vod]

והינה אנחנו מתקרבים למשחק שאין גיימר רציני שלא שמע עליו: Gears of war משחק השנה כמו שהרבה אנשים אומרים (אחרי קרייסיס). ובכן המשחק אכן יצא ובזמן הקרוב נזכה לראותו גם כאן בישראל על המדפים (וגם במדפים הוירטואלים של חנות Vgames) חשוב להזכיר כי המשחק יבוא עם שלבים חדשים, כל מיני תיקונים קטנים וכמובן מצב מרובה משתתפים. מקש הרווח יהיה חיוני ביותר וישמש אותנו להמון דברים כדגומא ניצול המחסה בצורה הטובה ביותר ועוד...

לדיון הראשי על המשחק לחץ כאן

אררר BlackSite: Area 51 , משחק המשך מעולה ואומר בכנות שלא יכלנו לצפות ליותר. המשחק ממשיך מהנקודה בה החייזרים יצאו כאמור מאזור 51 והפעם נקבל שחקן אחד ונתמקד בעיירות קטנות שהחייזרים פלשו אליהן, מדי פעם גם נקבל צוות של כ3-5 אנשים, אך אל תסתמכו עליהם יותר מדי כי במשחק זה הבינה המלאכותית עוברת כל דמיון.

לדיון הראשי על המשחק לחץ כאן

[vod]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/BlackSite_Area_51.flv[/vod]

Beowulf, פעולה נועזת של Ubisoft אפשר לקרוא לו, משחק המבוסס על סרט, די ממוצע לטעמי אך עם משחקים קודמים מבוססי סרטים כמו שUbisoft הביאה לנו בעבר (King Kong לדוגמא) אני די אופטימי.

לדיון הראשי על המשחק לחץ כאן

עברנו כבר חצי ואנחנו רק מתחממים, המשחק הבא שאציג בפניכם הוא Kane & Lynch: Dead Men , המשחק עוסק בשתי דמויות ראשיות ובSP אנו נשחק בתור קיין ונוכל לתת פקודות לשותפנו לינצ' שלא כל כך צייתן ובד"כ יצייט לפקודות אך בדרכו המיוחדת שלו. עוד פונקציה נחמדה במשחק היא שכאשר אתה מת ניתן לראות פלאשבקים מהעבר שיעזרו לך לגלות מהעתיד. אני חייב להזכיר עוד פונקציה נחמדה והיא משחק הרשת שבו נוכל לשחק יחד עם חברינו ואחד מאיתנו יגלם את קיין והשני את לינצ'.

לדיון הראשי על המשחק לחץ כאן

משחק השנה! כן כן אני מדבר על Crysis, לחלקכם כבר נמאס לשמוע עליו בעוד שרובינו רק רוצים לשמוע עליו עוד. המשחק מגיח אלינו ב16 (בעוד כשבוע) הישר מהמפתחת Crytek שכבר הביאה לנו בעבר את Far Cry האגדי! המשחקיות עוברת כל דמיון ובעזרת החליפה שנקבל נוכל לעשות כל דבר, בין אם זה לנוע במהירות אדירה, להגביר את כוחנו ואפילו להעלים את עצמינו בתוך הסביבה העשירה! כן כן בעודנו זוחלים על הרצפה ניתן לראות את הדשא זז, והמשחק עושה שימוש נפלא בפונקציה זו בעוד הרבה נושאים אחרים.

לדיון הראשי על המשחק לחץ כאן

[vod]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/Crysis_HD.flv[/vod]

משחק המשך אדיר לסדרת משחקים אדירה, Unreal Tournament 3, הפעם המפתחים נותנים לנו אפשרות אמיתית למשחק של שחקן יחיד, ובנוסף מעשירה כל דבר שידעתם על משחק הרשת - המפתחת נותנת לנו את המודים הישנים כמו Capture the flag ומצד שני מוסיפה רכבים חדשים, את הסקייטבורד המשכולל שלנו ועוד רבים אחרים!

לדיון הראשי על המשחק לחץ כאן

[vod]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/UT3.flv[/vod]

חשבתם שזה הסוף? שככה ניתן לכם ללכת? - טעיתם! הכנו לכם תחרות ביקורות מותחת ונושאת פרסים מרשימים! עליכם לכתוב ביקורת על אחד מהמשחקים של חודש נובמבר, לקבל עותק חדש של המשחק Driver בנוסף לפוסטר של המשחק!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:51 11.11.2007 | DeoxYs DeoxYs

    אני כתבתי! אחלה כתבה תודה לתומר על העריכה והעזרה!

  2. 2

    19:09 11.11.2007 | elistheman elistheman

    נשמע טוב

  3. 3

    22:11 11.11.2007 | BaDDemoN BaDDemoN

    איפה NFS:PS?

  4. 4

    23:46 11.11.2007 | BiA BiA

    ממ...

    ו..למה שNFSPS יהיה פה בדיוק? מדובר על משחקי פעולה.

  5. 5

       | פורסם ע"י