הרשמה

Crazy Campus

Crazy Campus

ב-Crazy Campus אנו משתחלים לנעליו של סטודנט לא יוצלח בקולג' אמריקאי. נסו להעזר בקבוצות חברתיות שונות ומגוונות, ואולי תזכו בתואר האקדמי השני והנכסף.

הסימים מגיעים לאוניברסיטה בסימולציה-הרפתקה החברתית האחרונה מגיימלופט הצרפתית. למרות הזהות הצרפתית של המפתחת, אל תצפו לבייגל בבוקר ובית קפה מסוגנן בהפסקת צהריים - סביבת ההתרחשות היא קולג' אמריקאי לחלוטין, כולל קפטריה שמנונית, שחקני פוטבול ומסדרי סטודנטים עם שמות יווניים.

כתלמיד או תלמידה עם אפס סיכויים לעבור את הבחינות הקרבות בעצמה, מטרתכם להתקבל לכל קבוצות התלמידים השונות ולהסתייע בעזרתם כדי איכשהו להוציא את התואר לאחר שנתיים של גרירת רגליים. הקמפוס וסביבתו, המורכבים מכעשרים מסכים, מאוכלס בעשרות דמויות, וכולן משתייכות לקבוצה - כמו החנונים, הגותים, אנשי ההיפ-הופ וכו'. כדי להתקבל לחוגי הקבוצה תצטרכו לנהל אינטראקציה מוצלחת עם אנשיה ולהשלים בעבורם משימות.

אינטרקאציה מתבצעת בעזרת פעולות כמו לשוחח על נושאים שונים, להתבדח, להחמיא ולפלרטט. בהתאם להשתייכות החברתית ולתיאור הקצר של כל דמות, אתם צריכים להסיק אילו אינטראקציות יעלו את קרנכם בעיני הדמות - בחירה לא נכונה יכולה לעשות את ההיפך. ידידות יכולה להפוך עם קצת מאמץ (ומתנות) לקשר רומנטי, כאשר מזמוזים בציבור יעלו את מדד הידוע לשמצה שלכם ויהפכו אתכם לאטרקטיבי יותר בעבור הדמויות המפוקפקות יותר של הקמפוס.

[vod]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/file-513359317.flv[/vod]

אם מדברים על מדדים, יש לא מעט כאלה - פופולריות, היגיינה, אינטלקט, בריאות ורעב ביניהם. בסגנון סימים מוכר צריך לנהל את הדמות כך שתפקודה הפיזי לא יפגע ותפקודה החברתי ישתפר - מקלחת מדי פעם יכולה לעשות פלאים. אם זה לא מספיק, צריך גם להרוויח כסף בעבור מזון, חפצים שונים ותשלום דמי הלימוד המנופחים - לא פחות מ-200 דולר לשבוע. לשם כך ניתן להתקבל לעבודות שונות. כל עבודה היא משחקון קטן שאיכות הביצועים בו מתרגמת לסכום הכסף שתרוויחו באותה משמרת.

מכיוון ש-Crazy Campus מבוסס עלילה ומשימות, והדמויות והמשימות נותרות אותן דמויות ומשימות ממשחק למשחק, אין הרבה ערך למשחק חוזר. עם זאת, גם בלי משחק חוזר יש פה כמה שעות של הרפתקה חברתית מבדרת ומפורטת.

ציון: 8/10

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם עכשיו!

ומחר: צבא של אורקים הסתער על עיר גמדים תת-קרקעית, והגיבור, מצוייד בחרב פשוטה (בתור התחלה) ובמטה קסמים מדבר, עושה דרכו למקום כדי לראות מה נותר להציל. המשחק Orcs & Elves הוא מחווה למשחקי תפקידים ואסטרטגיה שונים.

הורידו משחקים סלולרים נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:27 13.11.2007 | Sephigoth Sephigoth

    וואו!

    אני חייב לעשות מנוי לסלקום! החברה הסלולרית המובילה בישראל שמציעה מבצעים אטרקטיבים!
    * Comment Sponsored by Cellcom *

  2. 2

    12:46 13.11.2007 | (אורח)

    חחח

  3. 3

    18:04 13.11.2007 | עצוב עצוב (אורח)

    חברים

    עם כל הפרסומות המזעזעות האלה, פשוט כבר לא כיף לקרוא את האתר שלכם. חבל.

  4. 4

    00:12 14.11.2007 | timmy timmy

    כנראה הנקודה התפספסה - המטרה הינה סקירות משחקי סלולארי נטו

    היי,

    כנראה צורת ההגשה של התוכן גורמת לו לאבד את "האמינות" שלו, אך חשוב להבהיר כי התוכן נכתב על ידי המומחה שלנו - אודי יוגב המהולל. אף אחד לא מכתיב לנו איזו ביקורת לכתוב, ו/או על אילו משחקים לכתוב.

    אנו עובדים על שבמהלך החודש הקרוב תיתווסף אפשרות להורדת המשחקים גם לאורנג' ולפלאפון, ובכך כל גולש יוכל ליהנות מהמשחקים החדשים.

    מעבר לכך, סקירות משחקי הסלולארי הינה פינה חדשה ב-Vgames, ותמשיך בין אם תהיה פה אפשרות להורדה ישירות מחברות סלולאריות או לא.

    מסתבר שבישראל מורידים מדי חודש כ-400,000 משחקי סלולארי, וכאתר המשחקים המוביל בישראל - אין סיבה שלא נהיה שם, במיוחד כאשר אף אתר משחקים ישראלי לא מעלה סקירות משחקי סלולארי איכותיות.

    גולשים שיש להם סלקום - הרווחתם, תהנו מ-3 משחקים מתנה. גולשים שאין להם סלקום - יש לכם אפשרות להוריד את המשחקים באתרי החברות עצמן בשלב הזה.

    בל נשכח שאתר המשחקים Vgames הינו אתר משחקים, אלא אם כן יתגלה שגאיידמק חובב משחקים, והוא יחליט לתרום לאתר. הפרסומות הן אלו שיוצרות את התוכן באתר. כמובן שאנחנו פועלים לפרסומות כמה שיותר "שקטות", ותמיד נשמח לקבל תלונות בנוגע לבאנרים בעייתיים ו/או מציקים: [email protected]

    תהנו מהפינה החדשה :)

  5. 5

       | פורסם ע"י