הרשמה

גמר גביע המדינה MW2

לאחר חודש  של משחקים, דרמה, אקשן , מריבות ויכוחים וללא ספק כמה הפתעות העפילו שתי הקבוצות הבולטות במשחק MW2 לשלב גמר גביע המדינה. הגמר יערך במסיבת הרשת שתערך ב 25/8 בהוד השרון על הבמה המרכזית. המשחק ישודר על מסכי ענק שיוצבו במקום וילווה בפרשנות וקריינות.

אם היה לכם ספק כלשהוא עד עכשיו, הקבוצות שהעפילו לשלב הגמר הן לא אחרות מאשר ELEmentals.MW2 וקבוצת diliGence) cripples) בתחילת הגביע היה נראה כי רוב הסיכויים לטובת גמר בין שתי הקבוצות הללו, גמר קלאסי (ברוב הטורנירים שהתקיימו עד כה בקהילת MW2 שתי הקבוצות הללו נפגשו ברוב הגמרים השונים). עם זאת, מספר קבוצות "הפתיעו"  והציגו משחק מרשים מאוד שהיווה איום לגמר הקלאסי הזה. לכן אפשר להגיד שאפו לקבוצת Perfection שהראו הרבה אופי וגם הראו הוגנות ונוכחות, הקבוצה כמעט הפתיעה את diliGence ואולי (?) ניצחה אותה אך בסופו של דבר diliGence התעלתה על עצמה במשחק החשוב ובסוף הגיע לגמר.

 

הדרך לגמר :

ELEmentals.MW2 - הסידינג בטורניר נקבע לפי הדירוגים של הקבוצות בעונה השנייה של ליגת MW2 מה שעזר מאוד לקבוצה בשלב הראשון. בשלב הראשון הקבוצה עלתה אוטומטית.  השלב השני היה נראה כשלב לא ממש פשוט עבור ELE, כשממול עומדת קבוצת Intake . הקבוצה מורכבת משחקנים יחסית ותיקים בקהילה, אך גם הם לא היוו מכשול לקבוצה שמדורגת במקום הראשון היום. בחצי הגמר פגשו את קבוצת uNlimited אשר גם היא הפסידה ל ELE בניצחון מוחץ .

 

diliGence.MW2 (cripples)- קבוצת dGe היו ממוקמים במקום השני בעקבות העונה השנייה של ליגת ESL.MW2 . בעקבות כך הם קיבלו הגרלה נוחה יחסית, ובסיבוב הראשון הם פגשו את Hotgame וניצחו טכני. בסיבוב השני היינו חלק מסנסצייה ומאירוע משונה בליגות ה ESL. במשחק הראשון קבוצת Perfection ניצחה את DGE אך לאחר בירורים ובעיות שונות במשחק הראשון הוחלט לקיים משחק חוזר אותו DGE ניצחו לאחר משחק צמוד ביותר. בחצי הגמר eNigmatic חיכו ל DGE אך גם הם הפסידו לקבוצה שהוכיחה שמגיע לה להגיע לגמר גביע המדינה 2010!

 

אז מי יקח את הגמר הקרוב שיתקיים על הבמה המרכזית באירוע של הקיץ?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:56 22.08.2010 | godlly godlly (אורח)

    no one care about some campers here u got 1 commend here

  2. 2

    23:52 22.08.2010 | veronix aka faruKa veronix aka faruKa

    עם על הכבוד ל ele , dili פותחים אותם . בהצלחה לשתי הקבוצות
    :D

  3. 3

    00:03 23.08.2010 | DucKzZ DucKzZ (אורח)

    בהצלחה ל2 הקבוצות!

    אי אפשר לדעת מה יהיה כי לאן זה לאן והכל שונה =]

  4. 4

    18:23 23.08.2010 | משה משה (אורח)

    זה טורניר במחשב או באקס-בוקס?

  5. 5

       | פורסם ע"י