הרשמה

גמר גביע המדינה: ראיונות

בעוד פחות משבועיים ב-25/8 יתקיים אירוע המשחקים  בהוד השרון. האירוע יכלול בין היתר את גמר גביע המדינה ב-CS שאליו העפילו שתי קבוצות - eSrael ו-diliGence . 
משחק הגמר ישוחק על מחשבים שאנו נספק לשחקנים כשהוא ילווה בפרשנות וקריינות. ללא ספק יהיה משחק שלא רואים בכל יום, משחק בין שתי קבוצות אדירות וחזקות. 
 
על מנת להכיר יותר טוב את הקבוצות שהגיעו לגמר ראיינו את מנהיגי הקבוצות.
 

רקע

eSrael Gaming - הארגון היציב והותיק ביותר בסצנת הגיימינג הישראלית כיום. הארגון מכיל 2 קבוצות : CS:S ו-CS.קבוצת הסיאס של הארגון מורכבת משחקנים ותיקים בעלי ניסיון רב שנותן להם יתרון די גדול על קבוצות אחרות. קבוצת הסיאס היא הקבוצה היציבה ביותר בסצנה בימים אלו ובעבר. ראינו את הקבוצה בהרבה מפעילויות Vgames כשהיא זוכה בלא מעט פרסים ותארים.
 
 
diliGence - הארגון נפתח לפני כשלושה חודשים בערך, עם 2 קבוצות : CS:S ו-CS. ללא ספק, בתור התחלה, הארגון די מצליח, הקבוצות מביאות תוצאות מעולות ולא מעט הישגים. קבוצת  הסי אס של הארגון היא ללא ספק תהיה היריבה הגדולה ביותר של eSrael במסיבת הרשת. ראינו את שחקני הקבוצה משחקים בקבוצות טופ שונות בארץ כשהם זכו בלא מעט תארים.
 

המרואיין הראשון הוא שחר 'xpansion' אילברג מקבוצת eSrael

 

ספר לנו קצת על עצמך, מי אתה בעצם?

שחר אילברג, 17, משחק בשביל קבוצת eSrael Gaming בשנה האחרונה.
 

ספר לנו על קבוצתך, על הרוסט והשחקנים.

ההרכב הנוכחי הוא ללא ספק הרכב חזק עם שחקנים שבאים תאחלס "לעבוד" ולא לשחק משחקים. אני חושב שיש לנו איזון הקרוב למושלם בין השחקנים המשלב איימ וחוכמת משחק.
 

איך הכרתם? איך השתנתה הדינמיקה ביניכם במהלך התקופה בה אתם מכירים?

לאחר שהוספנו שלושה משחקני QTP לשעבר התבדנו כי זה לא הרוסטר שחלמנו עליו לאחר תקופה מסויימת נפגשנו אני וליאור אצל מיכאל, מנהל הקבוצה, ועשינו חושבים לאן מועדות פנינו עשינו מספר טלפונים ואחרי שגיבשנו את שלושת השחקנים דור, איתי ואבי שכבר שחקנו בעבר ביחד בכמה קבוצות החלטנו שזה מה שרצינו לכאורה ואם הזמן היו עליות ומורדות אבל אני מבסוט על הקבוצה.
 

ספר על הדרך לגמר, על ההעפלה לגמר, על המשחקים.. איך היה? ספר על ההכנות שלכם, על משחקים בולטים שחוויתם ועוד.

הדרך לא היתה ארוכה ממש המשחק היחיד שאני יכול להצביע עליו שאני זוכר אותו היה המשחק נגד קבוצת onehit ברבע הגמר. הגענו למשחק אחרי שבוע כמעט ללא אימונים בתור קבוצה והמשחק נגמר יותר צמוד ממה שיכולנו לתאר לעצמנו. המשחק האחרון נגד אלמנטלס היה גם די מביך אומנם הרגשנו ששחקנו מעולה וכך גם הקבוצה השניה אבל יכולנו לסיים את המשחק הזה בהפרש נקודות הרבה יותר גדול אבל שוב היה משחק מעולה. ההכנות סביר להניח שהם הכנות כפי שכל קבוצה 
עושה הסוד הוא לשמור על יציבות ובשביל זה יש לנו גננת ופסיכולוג צמוד שעושה עבודה מעולה.
 

איך מרגיש להעפיל לגמר ולהגיע למעמד הזה? הקבוצה מגובשת מתמיד?

הגמר הזה הוא הדרך לסמן את הקבוצה הטובה בישראל וביחד עם ההובלה שלנו בליגת המתקדמים של ה ESL אנחנו מקווים שהתואר יהיה שלנו.
 

איך מתאמנים? מה התדירות? טקטיקות מיוחדות?

היום, יום רביעי, אנחנו עושים בוטקאמפ סביר להניח שנתמקד יותר בטקטיקות כי זה הרבה יותר קל מאשר לבצע אותם שהשחקנים אונליין ויש מה שיסיח את דעתם בבית. אנחנו משתדלים לשחק ולהתאמן בכל יום כמה שעות טובות במיוחד בתקופה הנוכחית וגם שאנחנו מפשלים מעט ויורדים ברמת הפעיות שלנו אפילו בשעה אחת יש מי שדוחף אותנו ונותן לנו בראש וזה מה שעושה את ההבדל.
 

מה הסוד שלכם כקבוצה, מה משאיר אתכם ביחד(ולא מתפרקים) ואפילו בטופ?

אני לא יודע אם זה סוד אבל כשאתה מגיע לשחק תחת שם של ארגון וכשאתה יודע שהשנה אתה טס להתחרות באירוע בינלאומי ושכמה תחרויות אונליין באירופה מחכות לך על הפרק, אתה לא יכול להרשות לעצמך להכנס לשאננות יתר. מעבר לכך כולנו שחקנים וותיקים וטובים כל מה שצריך זה פשוט את החיבור והתמיכה של אחד מהשני.
 

מילות סיכום?

תודה רבה רבה לחברת SteelSeries על התמיכה הגדולה השנה. תודה לחברות PlayfulShark ו theGamersTV  על התמיכה שנתנו לנו בהתרעה כלכך קצרה. וכמובן תודה לויגיימס ועיריית הוד השרון על אירוע ספורט אלקטרוני!
 

המרואיין השני הוא איגור 'EGOR' אילברג מקבוצת diliGence

ספר לנו קצת על עצמך, מי אתה בעצם?

שלום, קוראים לי איגור משינסקי אני בן 18, גר באשדוד. אני משחק כ-4 שנים, התפנית בקריירת המשחק שלי הגיעה בארטלירי כשם בעצם התחלתי להתפתח ולשחק טוב יותר."
 

ספר לנו על קבוצתך, על הרוסט והשחקנים.

הקבוצה עצמה פעילה כבר מספר חודשים, היא הצטרפה לארגון diliGence בחודש יוני. אני הצטרפתי לקבוצה בערך לפני כחודש ביחד עם dilen. כרגע הרכב הקבוצה עומד על 5 שחקנים : טל - ask1ng, דוד - neutra, אלכס - sahajke, דילן - dilen ואני EGOR. הכימיה בינינו היא נהדרת, אנו נהנים לשחק מאוד ביחד וזה מתבטא בתוצאות של המשחקים.
 

ספר על הדרך לגמר, על ההעפלה לגמר, על המשחקים.. איך היה? ספר על ההכנות שלכם, על משחקים בולטים שחוויתם ועוד.

הדרך לגמר ללא ספק הייתה מותחת ומעניינת מבחינתנו, היו משחקים שהתאמנו להם כרגיל והיו משחקים כמו משחקי רבע הגמר וחצי הגמר שהתאמנו לקראתם בצורה אינטנסיבית. ללא ספק לשחק בגביע המדינה עצמו גם מבלי לדעת לאן אתה תגיע זה מרגש מאוד, זה נותן לך כבוד. המשחקים הבולטים ביותר הם לפי דעתי המשחקים נגד era ונגד xlr8ion מכיוון שבמשחקים הללו מבחינתי שיחקנו בצורה מולשמת, עבודת הצוות היה טובה וכל שחקן שיחק מעולה גם בנפרד.
 

איך מרגיש להעפיל לגמר ולהגיע למעמד הזה? הקבוצה מגובשת מתמיד?

ללא ספק זה מאוד משמח שהעפלנו לגמר גביע המדינה, הצבנו לעצמנו מטרה להגיע לשלב הזה ואכן הגענו. המטרה הבאה שלנו היא לקחת את הגביע איתנו הביתה. אכן בדיוק כמו שניחשת הקבוצה מגובשת יותר מתמיד, הנצחון בשלב חצי הגמר השאיר טעם מתוק לעוד מה שחיזק את הקבוצה במובן מסוים.
 

איך מתאמנים? מה התדירות? טקטיקות מיוחדות?

מתאמנים כמו שכולם מתאמנים, נכנסים לשרת ועובדים על טקטיקות. אנו משחקים יום יום ומתאמנים יום יום. כמובן כמו לכל קבוצה גם לנו יש טקטיקות מיוחדות שאנו משתמשים בהם, בוא נשאיר את זה בסוד :)
 

מה הסוד שלכם כקבוצה, מה משאיר אתכם ביחד(ולא מתפרקים) ואפילו בטופ?

אין כאן שום סוד. אנחנו מכירים אחד את השני, נהנים לשחק ביחד וזה בעצם מה שמחזיר אותנו. בנוסף אנו נמצאים בארגון מעולה שתומך בנו בכל מצב.
 

מילות סיכום? 

אני מקווה שהאירוע הקרוב יהיה אירוע גדול בדיוק כמו שמדברים אליו, אנו נבוא וניתן את כל מה שאנו יכולים. אני רוצה בהזדמנות זו להגיד תודה למנהל הארגון שלנו ולצוות שלו שעובדים ותומכים בנו בכל מצב. בהצלחה לכל הקבוצות בלאן !!
 

 אז כל שנותר הוא לאחל לשתי הקבוצות בהצלחה רבה בגמר, ושהטובה ביותר תנצח!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:16 24.08.2010 | resink resink

    בהצלחה לשתי הקבוצות !!!!

  2. 2

    11:12 24.08.2010 | nopi nopi

    המרואיין השני הוא איגור 'EGOR' אילברג מקבוצת diliGence
    ספר לנו קצת על עצמך, מי אתה בעצם?
    שלום, קוראים לי איגור משינסקי אני בן 18,

  3. 3

    13:07 24.08.2010 | colony colony

    חחחחחח הניצחון על ERA שבמהלך יום שלם עדיין לא היה ברור אם זה באמת היה ניצחון או לא XD (יענו אחרי המשחק)

  4. 4

    14:28 24.08.2010 | asker asker

    איגור מישנסקי לא אילברג

  5. 5

    16:13 24.08.2010 | accur4te accur4te

    כניראה שאיגור וXPANSION אחים, הגנים של ה-CS עוברים בתורשה?

  6. 6

    18:29 24.08.2010 | -*-vadimka-*- -*-vadimka-*-

    eSrael
    תנצח אותם כלאן חזק

    diliGence
    כלאן חדש לא משו יחסית וסתם תפסיד
    איגור אפס אחד גדול שיחק יפה עם תוכנת SC קיבל באן על צ'ייטים שיחקתי איתו לפני שנתיים היה ילד כאפות נראה מה הוא שווה עכשיו

  7. 7

    18:36 24.08.2010 | EGOR* EGOR*

    כן אנחנו אחים מה לא רואים לפי צורת המשחק?

  8. 8

    19:07 24.08.2010 | EGOR* EGOR*

    חחחחח תזכיר לי מתי תפסו אותי ב-SC?חחחח
    איזה ילד מסכן

  9. 9

    05:25 25.08.2010 | omrislow omrislow

    ל 5 שמעתי שצחוק מעבודה צריכים עוד סטנדאפיסט בנבחרת

  10. 10

    08:48 25.08.2010 | quesTion Man quesTion Man

    eSrael = זה לא שם...

    זה מותג.

  11. 11

    14:14 25.08.2010 | Sheye Sheye

    תאכלס* רושמים ולא תאחלס בראיון של שחר

  12. 12

       | פורסם ע"י