הרשמה

The Legend of Spyro: Eternal Night

The Legend of Spyro: Eternal Night

הגירסא הסלולרית של Spyro מתהדרת בגראפיקה מרשימה ועולם משוכלל; רק חבל שלא תוכלו להנות מהם למשך יותר משעתיים.

ספיירו הדרקון הסגול חוזר החודש בפרק שני בטרילוגיית The Legend of, גם על הטלפון. מי שמכיר את הסיפור של ספיירו יודע שהוא לא היה בשיאו על הדור האחרון של הקונסולות, ועדיין מתאמץ לכבוש בחזרה את כס התהילה עליו ישב בימי הפלייסטיישן המקורי. אז איך הוא מסתדר על הפלטפורמה הסלולרית?

לאחר שהציל את סינדר, הדרקונית השחורה, מהשפעתו של השר האפל, ספיירו חושב שהוא יזכה למנוחה קצרה. סיוטי לילה והיעלמותה של סינדר מבהירים לו ולנו שהגיע הזמן להרפתקה חדשה.

Eternal Night מתבלט מייד בזכות הגרפיקה המצויינת - דמויות גדולות ומפורטות ורקעים מרובדים שנותנים אשליית עומק. ספיירו איבד את כוחותיו מאז המשחק האחרון, באופן לא מפתיע, ובמהלך מסעו דרך מקומות כמו מקדש הדרקונים, מערת נטיפים וספינת כלא, יצטרך לרכוש מחדש את ארבעת סוגי הנשיפות שלו - אש, קרח, אדמה וברק - כדי שיהיה לו סיכוי מול גאול המרושע, שמנסה להשתמש בבאר הנשמות בשביל להחזיר לעולם את השר האפל - הם אף פעם לא מוותרים, כוחות האופל.

המשחק עשה צעד קדימה מאז משחק ספיירו הסלולרי האחרון בצורת משחקיות מגוונת. ישנם שלושה סוגי שלבים שמופיעים לסירוגין: שלב פלטפורמה, שלב תעופה ואז קרב בוס נגד יצור ענק כזה או אחר. במשחק הקודם גם הופיעו כל שלושת סוגי השלבים, אבל קרב הבוס מילא את תפקידו המסורתי, והופיע רק במקום בודד או שניים במהלך העלילה. קרבות הבוס של Eternal Night הם תכופים ומהווים חלק חשוב מהמשחקיות - למעשה את החלק הטוב ביותר של המשחקיות. הענקים שהדרקון הקטן נלחם נגדם מרשימים ומאתגרים במידה הרצויה.

[vod]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/81107/spyro.flv[/vod]

שני החלקים האחרים פחות חזקים. שלבי התעופה מעט טריוויאליים, כמו בעבר. שלבי הפלטפורמה הם הארוכים ביותר וכרגיל הם סולידיים אבל חסרי הפתעות. קצת קפיצות, קצת חיסול אויבים עם דפוסי תנועה פשוטים, קצת פתיחת דלתות נעולות והפלת קירות בעזרת התקפת הנגיחה של ספיירו - הכל עשוי טוב אבל מאוד בנאלי לשנת 2007, אפילו לשנת 1997.

האמת שרק בזכות קרבות הבוסים המהנים, והיכולת לחזור אחורה לשלבים קודמים כדי לחקור אותם עד תום ולמצוא את כל השדרוגים הגיע לספיירו לקבל 8. אלא שאז פתאום הגעתי לבאר הנשמות ולקרב האחרון - תוך שעה וחצי בקושי מתחילת המשחק! גם מי שיתאמץ לא יוכל למתוח אותו ליותר משעתיים, והאפשרות לשחק אותו מחדש ברמת קושי Hard שנפתחת לאחר הניצחון לא עשתה לי את זה - הייתי מעדיף אם היו נותנים לי לשחק מראש ברמת קושי גבוהה יותר. קוצר החיים קיצר גם את הציון הסופי.

ציון: 7/10

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם עכשיו!

הורידו משחקים סלולרים נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י