הרשמה

ICO וקולוסוס מגיעים בגרסת HD

אי אפשר כבר להתעלם מזה, הסימנים מגיעים מכל כיוון, ועכשיו גם Famitsu הצטרפו למסיבה וציינו שגרסאות HD של קלאסיקות הפלייסטיישן ICO ו-Shadow of the Colossus יגיעו ל-PS3 באביב הקרוב.

לפי השמועות, למערב השניים יגיעו כאוסף במחיר של כ-40 דולר בסביבות אפריל.

הפרוייקט החדש של יוצרי המשחק, The Last Guardian, יוצג בימים הקרובים בתערוכת טוקיו. אם אתם כופרים ולא שיחקתם באף אחד מהשניים, אנחנו סולחים לכם זמנית כדי שתוכלו לרכוש את האוסף ל-PS3, או פשוט להשיג PS2 משומש, ולו רק כדי להשלים את החוסר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:53 15.09.2010 | Calavera Calavera

    מדובר בשני המשחקים הטובים ביותר של העשור האחרון. לא קניתם - אל תקראו לעצמכם גיימרים!

  2. 2

    14:26 15.09.2010 | Guts Guts

    בדיוק היום תהיתי למה לא עושים רימייק לShadow of the Colossus

  3. 3

    16:44 15.09.2010 | דניאל דניאל (אורח)

    change undies

  4. 4

    17:21 15.09.2010 | j j (אורח)

    יש! אף פעם לא שיחקתי במשחקים
    ודאגתי כבר שאני אצטרך לקנות PS2

  5. 5

    17:50 15.09.2010 | pft pft (אורח)

    המשחקים בין ההכי אוברייטד של העשור האחרון. מקוריים אולי כן, אבל הגיימפליי בתחת.

  6. 6

    18:12 15.09.2010 | ududy ududy

    5, אף אחד לא אוהב טרולים שנכנסים לחדשות על X רק כדי לומר שהם לא אוהבים את X. למה שלא תמצא לעצמך עיסוק טוב יותר בחיים?

  7. 7

    18:20 15.09.2010 | pft pft (אורח)

    ואני לא אוהב פאנבויים שנכנסים לחדשות על X רק כדי לומר שהם מאוד אוהבים את X.

  8. 8

    18:25 15.09.2010 | ududy ududy

    אל תדאג, אתה גרוע מהם.

  9. 9

    20:46 15.09.2010 | Itay_pro Itay_pro

    4 אם יש לך PS3 אתה יכול לשחק במשחקים של PS2 איתו

  10. 10

    22:23 15.09.2010 | מנחם בן מנחם בן (אורח)

    למתעניינים, מעט מידע על טרולים:

    טרולים הינם גמדים מהמיתולוגיה הנורדית, החיים בגבעות ותלים. הם מוצגים כגוצים בעלי צורה מעוותת ומגובננים ובעלי נטייה לגנוב. הם נקראים "אנשי הגבעות", וסולדים מרעש כזכר לתקופה בה ת'ור נהג להשליך עליהם את מקביתו.

    בשבדיה קיימים מספר רב של מקומות שנקראו על שם טרולים, כגון העיר Trollh

  11. 11

    22:24 15.09.2010 | מנחם בן מנחם בן (אורח)

    שוב:
    טרולים הינם גמדים מהמיתולוגיה הנורדית, החיים בגבעות ותלים. הם מוצגים כגוצים בעלי צורה מעוותת ומגובננים ובעלי נטייה לגנוב. הם נקראים "אנשי הגבעות", וסולדים מרעש כזכר לתקופה בה ת'ור נהג להשליך עליהם את מקביתו.

    בשבדיה קיימים מספר רב של מקומות שנקראו על שם טרולים, כגון העיר Trollhattan (ברדס הטרול) וההרים האגדיים Trollkyrka (כנסיית הטרול).

    טרולים הם היצורים השכיחים ביותר באגדות סקנדינביות. הם בעלי גדלים רבים ויכולים להיות גדולים כענקים או קטנים כגמדים. הם לעתים מוערכים כבעלי אינטלקט דל (בעיקר הזכרים, בעוד שהנקבות יותר פיקחות), כוח אדיר, אפים גדולים, זרועות ארוכות, שעירים ולא יפים. באגדות סקנדינביות, טרולים לעתים מתאבנים כאשר הם נחשפים לאור שמש (חולשה זו משותפת לאלפים שחורים נורבגים וגמדים). כמו זנים רבים בפולקלור הסקנדינבי, הם חיים ביחידה מתחת לאדמה, שכניסתו מוסווית בסלעים ענקיים, ביערות ובהרים. הסלעים הללו מוגבהים על עמודי תווך של זהב. באזורי המחייה שלהם, הם אוגרים זהב ואוצרות.

    לעתים הטרולים חוטפים בני אדם לעבדות או אוסרים אותם; במיוחד הם אוהבים לשדוד נסיכות. האנשים המסכנים הנחטפים על ידי הטרולים נקראים bergtagna ("אלו שנלקחו להרים"). כאשר האנשים האלו בורחים משבי הטרולים, הם לא זוכרים דבר מתקופתם מתחת לאדמה.

    לאחר שהנצרות הגיעה אל ארצות סקנדינביה, החלה להתפרסם דמות פופולרית של טרול שזורק סלעים גדולים על כנסייה. הטרולים בדרך כלל נחשבו כאויבי הכנסייה ולעתים אפילו בעלי ברית עם השטן. הם פוחדים מצלבים, תפילות ומצלילי פעמוני הכנסייה.

    מעשיות מזכירות מספר סוגי טרולים, על פי אזורי מחייתם. ישנם טרולי הים, שיכולים להביא מזל טוב או רע לדייגים, תלוי עד כמה הם מרצים אותם בתענוגות; טרולי ההרים החשאיים; וטרולי היער שהם הנפוצים ביותר.

    בסקנדינביה מקובל ללמד ילדים לצחצח שיניים בטענה שעליהם להיפטר מ"טרולי השיניים" הקטנים שגורמים לחורים בשיניים. הסופר תורביורן אנגר השתמש ברעיון זה בספרו קריוס ובקטוס.

  12. 12

    00:24 16.09.2010 | Calavera Calavera

    הגיימפלי שווה לתחת, הא. תגיד לי, האם כשהאצת בסוס שלך כדי שיצבור מהירות ועמדת עליו כדי לכוון חץ לתוך עין של תולעת חול ענקית שמתחפרת מאחוריך במהירות, הרגשת שהגיימפלי שווה לתחת? או שמא זה היה כשנתלית על כנפיה של ציפור ענקית, ובעוד היא מתהפכת אנה ואנה, קפצת באלגנטיות מהכנף לזנב?

    מלבד השימוש הכי טוב בסוס בערך אי פעם(אפונה לא קרובה להיות א(ג)רו), שאדו הציג מכניקת משחק מאתגרת, מאוזנת והוגנת של שימוש בכוח פיזי אמיתי, בניגוד ללינק למשל, שסלטות אחורה וסיבוב-חרב לא זרים לו. אייקו היה פלטפורמר-חידות פשוט, לכן אין יותר מדי למה לצפות.
    אבל, הגיימפלי הוא רק בונוס בשני המשחקים האלה. מדובר ללא ספק בשני משחקים שידעו לייצר אטמוספרה: העולם היפהפה, המנוכר והבודד, המכניקות הנפלאות שלו, והגילויים המרתקים בכל פינה(כמו כמה עצום ומשונה הולך להיות הענק הבא, או איך לתפעל שני זרקורים עצומים, או טיפוס על תחנת רוח עצומה - אחד מהרגעים האהובים עליי במשחק אי-פעם), הם שעשו את המשחקים ליצירות האומנות שהם, וספק אם נראו שני משחקים מקסימים כל כך כשני אלה.
    אבל ברור לי שזה נופל על אוזניים ערלות. אתה תמשיך לכנות אותי פאנבוי בצורה שטחית ולזרוק את המושג אוברייטד(בלי להסביר למה), רק כי אין לך משהו טוב יותר להגיד למי שלא מסכים עם דעתך.

  13. 13

       | פורסם ע"י