הרשמה

סיכום אליפות Super BattleOpera

התוצאות המלאות כבר פורסמו אך לא יאמרו דבר למי שאינו בקיא בסצנות של המשחקים. עקב כך, רצינו קצת להראות לכם את האנשים שמאחורי הנתונים היבשים, ולנסות להמחיש לכם את ההתרגשות שנכחה במקום.

האולם העצום היה מלא בקהל שישב על הרצפה בצפיפות וצפה במסכי הענק המשדרים את המתרחש על הבמה.

בטקן 6 הגמר היה נחמד אך ההתרגשות האמיתית היתה דווקא בחצי הגמר, שהיה בין צוות מקוריאה וצוות מיפן. 2 הסצנות של המדינות השונות מתחרות אחת בשניה על העליונות במשחק כבר שנים, ולכן המתיחות הורגשה היטב.
הקרבות היו צמודים ובסופו של נשאר שחקן אחד מכל צד, במקרה שניהם משתמשים בדמות Marduk. הקרב ביניהם הכריע מי יגיע לגמר ומי יילך הביתה.

גם ב-Street Fighter 3 חצי הגמר היה מגניב במיוחד, כאשר השחקן האגדי Kuroda הפגין ביצועים מרשימים וניצח לבדו את כל חברי הצוות היריב.

ב-BlazBlue הגמר בין הצוותים הגיע לקרב המכריע בין הדמות Taokaka בורוד מול Bang שנחשב לדמות החזקה ביותר במשחק. בכל פעם שהאנדרדוג פגע ביריבו הקהל הריע מהתרגשות.

אך השיא של האירוע, היה גמר Guilty Gear. כדי שתבינו מה הולך, במונחי כדורגל- הצוות מימין הם "מאראדונה" כל אחד, אך הצוות משמאל הם צוות של שלושה "פלה". הקרבות ביניהם היו מלאים ב-Perfects אך ריצת הגמר היתה צמודה ביותר והגיעה להכרעה רק בסיבוב האחרון של הקרב האחרון.

 

בסך הכל רוב הטורנירים היו מצוינים, אפילו בהשוואה ל-SBO בשנים קודמות, ובכל הנוגע להשקעה, התרגשות והתמדה, האירוע הזה מספק לדעתנו אידיאל לשאוף אליו בכל הנוגע למשחקי וידאו כספורט תחרותי. ככה בדיוק זה צריך להראות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י