הרשמה

Halo: הסרט: הבלגן

מיקרוסופט מדברים על סרט Halo כמעט מתחילת העשור, אבל לפי כתבה ב-Vulture, נראה שידרש נס כדי לגרום לדבר כזה לקרות, למרות הצלחתו הגדולה של Halo Reach לאחרונה.

הכתבה בעיקר מתארת את הקשיים אליהם נקלעה הפקת Halo שלקחו על עצמן במשותף Universal ו-Fox ב-2005-6. מיקרוסופט שילמה, מתברר, מיליון דולר לתסריטאי אלכס גרלנד ("החוף", "28 ימים אחרי", Enslaved) בעבור תסריט Halo. לפני מספר ימים, כשנחקר בנושא בראיון בעקבות יציאת Enslaved, אמר גרלנד שמאז שהגיש את התסריט, לפני יותר מחמש שנים, אף אחד ממיקרוסופט לא חזר אליו.

לפי Vulture, מיקרוסופט שלחה נציגים  לבושים כמו מאסטר צ'יף לשישה אולפנים כדי להציע להם את התסריט והזכויות. התנאים שלה היו 15 אחוזים מההכנסות ברוטו, ועשרה מיליון דולר מראש. בסופו של דבר Universal ו-Fox הביעו עניין בשיתוף פעולה על הסרט, בתנאי פשרה: 10 אחוזים מההכנסות ו-5 מיליון דולר מראש, תנאים ש-Vulture עדיין מגדיר כעסקת רכישת זכויות IP היקרה ביותר בהיסטוריה של הוליווד.


פיטר ג'קסון מופיע בסרטון מאירוע ה-Xbox ב-2005, בו הוא מצהיר כמה הוא שמח להשתתף בהפקת סרט Halo

Universal הספיקה לגייס לפרוייקט את פיטר ג'קסון ואת הבמאי של District 9, ולהשקיע 12 מיליון דולר בהכנות (תקציבו המשוער של הסרט היה 135 מיליון דולר), לפני שחוסר מוכנותה המוחלט של Fox - שהאשימה את Universal בניהול כושל של ההפקה - להשתתף בהוצאות גרם לקרע בין שתי החברות. מאז אותו אירוע, ב-2006, לא הייתה שום התקדמות על הפרוייקט הזה.

התקווה כרגע לסרט היא מצד חברת ההפקות של שפילברג, Dreamworks. סרט Halo שיגיע משפילברג לא ישתמש כמובן בתסריט של גרלנד, שדרך אגב גם דלף לרשת בשנה שעברה, כך שאין הרבה סיכוי שמישהו ישתמש בו אי פעם. Dreamworks למעשה, שוקלים להשתמש בספרים המבוססים על המשחקים, במקום במשחקים עצמם, כחומר המקור שלהם, כדי שלא Universal ולא Fox יוכלו לטעון לבעלות על חלק מההכנסות בגלל העסקה הקודמת שלהן עם מיקרוסופט, או לפחות שיחזירו להן את ה-17 מיליון דולר שכבר נזרקו לפח...

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:43 07.10.2010 | איןן איןן (אורח)

    ככה זה שיש יותר מידי כסף אין מה לעשות איתו יותר כמה כבר ביל גייטס יכול לנגב את הנזלת אם 100 דולר וכמה הוא יכול לנגב את התחת אם 200 דולר זה לא מספיק אז עכשיו זורקים לפח קצת כסף

    יש את המושג הזה כסף לא גודל על העצים

    אני חושב שזה לא נכון לביל גייטס הכסף כן גודל על העצים וגם למארק צוקרברג הכסף גם גודל על העצים
    וגם למנכ"ל אפל הכסף גם גודל על העצים
    ועל זה נאמר לאחד יש יותר מידי ולשני אין כלום בכסף שביל גייטס יש הוא יכול לעשות שיותר לא יהיו עניים בארץ ישראל ולא רק זה גם עדין יהיה לו איזה 100 מיליארד דולר ולמה אני אומר 100 מיליארד דולר

    כי לפי מגזין פרובס שמדרג את האנשים העשירים בעולם לביל הונו של ביל גייטס נעמד על :135 מליארד דולר

    אבל בכסף ... יש לו 55 מליארד דולר

    הון של בנאדם והכסף שלו כול אחד זה משהו אחר..

    תיבדקו תיראו קישור :http://www.calcalist.co.il/world/articles/0,7340,L-3416921,00.html?dcRef=ynet

  2. 2

    13:06 07.10.2010 | r r (אורח)

    ביל גייטס עשיר כי הוא יודע להתעשר, זה לא נס וזה לא משהו שאי אפשר להשיג :)

  3. 3

    14:11 07.10.2010 | t t (אורח)

    אם יהיה סרט HALO הוא כניראה יהיה סרט השנה

  4. 4

    15:50 07.10.2010 | DrizziTx DrizziTx

    ל-3 איזה תגובה לא מבוססת, על סמך מה אתה אומר את זה? כל כך הרבה סרטים מבוססים על משחקים מצליחים יצאו והאמת שכרגע אני לא זוכר אחד שהצליח ... אז תחשוב לפני שאתה זורק לאוויר משהו כל כך לא מבוסס.

    איך אתה מצפה שמישהו יצליח להעביר את החוויה לסרט בן שעתיים? לדחוס את הסיפור בצורה טובה? לא פשוט ... מצד שני אם יש לך את התשובה תציע למייקרוסופט, תוכל להיות עשיר :)

  5. 5

    17:09 07.10.2010 | 5 5 (אורח)

    1 אין לך מה לעשות אם זה ואתה לא יכול להתלונן לביל גייטס הוא בא והשקיע והשיג את הכסף תחשוב שהוא עבר לילות בלי לישון כדי להשיג את הכסף ולמרות שהוא לא עשה לבד את העבודה ואולי תחמן כמה אנשים הוא עשה משהו אתה לא תראה ילד שמשחק כדורסל מתלונן לקובי בריאנט ואומר לו שהוא זור כסף כי הוא השקיע כדי להשיג את זה
    אותו דבר אם כל בנאדם שעובד הוא עובד כדי שתיהיה לו אפשרות להשתמש בכסף ךא כדי שיהיה לו מספר יפה בבנק

  6. 6

    19:01 07.10.2010 | yarden la yarden la

    ל4, כי הם יכולים לעשות את זה טריולוגיה, אין מצב בכל העולם הזה, שהסרט ידבר על כל יקום היילו יגמר בשעתיים. אם רוצים שהוא יהיה מעניין יהיה בו גג 2 ספרים או משחק והספר על היילו1.
    וחוץ מזה, המשחק הזה שונה מCOD לכן אם הוא יהיה סרט הוא ימשוך יותר כי הוא נראה יותר עתידני במקום מציאותי שצריך להרוג עמים שכנראה יראו את הסרט (רוסייה,אירן,עירק או כל אוייב שיש במשחק...)
    הסרט יצליח, השאלה מי יעשה אותו הכי טוב ויגרום לו לקרות...

  7. 7

    21:56 07.10.2010 | nisi90 nisi90

    למישהו יש לינק לתסריט המודלף שדיברו בכתבה?

  8. 8

       | פורסם ע"י