הרשמה

CS: הזדמנות האחרונה בהחלט

 לאדר החובבנים הסתיים. לא כמו שציפינו שיהיה אך לפני שעה קלה הוכרז על סיומו ויציאה למוקדמות אחרונות לפני נעילת הקבוצות בליגת המתקדמים.

ליגת המתקדמים הסתיימה רשמית רק אתמול, לאחר סיום המשחק האחרון בין קבוצת NOM ובין קבוצת ELE (תוצאת סיום 16:6 NOM). מתוך 12 קבוצות  בליגת המתקדמים, רק 7 ימשיכו בעונה הבאה ועוד 3 קבוצות יגיעו מליגת החובבנים. כאמור, הקבוצות תלחמנה על מקומן בליגה בטורניר מוקדמות אחרון שיחל כבר ביום ראשון הקרוב.

 הקבוצות המשתתפות

מבנה הטורניר יהיה נוקאאוט כך שלקבוצות לא תהיה הזדמנות שנייה. הפסד, והם בחוץ. 

הקבוצה הראשונה שצפויה לעלות היא קבוצת NAT שסיימה את הלאדר עם 12 ניצחונות וללא הפסד. ברקורד של הקבוצה יש ניצחונות על רוב הקבוצות שישתתפו במוקדמות והיא ככל הנראה, תשחק בעונה הקרובה בליגת המתקדמים אלא אם היא תפתיע את עצמה לרעה לאחר עונה משכנעת בלאדר החובבנים.

קבוצה נוספת עם סיכויים טובים לנצח במוקדמות היא קבוצת END שלמרות אי הצלחתה במסיבת הרשת להעפיל לשלבים המתקדמים, עדיין נחשבת לקבוצה חזקה מאוד, במיוחד כשאין בשטח את אלו שעשו לה צרות בעבר ואת מובילת הלאדר היא עלולה לפגוש רק במשחק הגמר - משחק ללא משמעות כיוון שמקומות 1-2 יעלו בכל מקרה.

הקבוצה השלישית, וכאן זהו הימור המערכת תהיה קבוצת Inquisitors. למה? הקבוצה הוכיחה יכולת טובה בגביע סוכות ואף הדיחה את מובילת הלאדר מהגביע. אם היא עשתה זאת פעם אחת, היא מסוגלת לעשות זאת שוב. שוב, זה ההימור שלנו, אתם מוזמנים לכתוב לנו מי לדעתכם הקהוצות שיעלו מהטורניר.     

סדר המשחקים

המשחק הראשון - NAT.CS vs. team3h : קבוצת NAT לא נפגשה עם קבוצה זו בעבר במשחקי הלאדר. על הנייר, NAT חייבת לקחת את המשחק הזה ולהתקדם לשלב השני ללא בעיות.

המשחק השני -  oldlevel! vs. Inquisitors : משחק נוסף בין 2 קבוצות שעדיין לא נפגשו בלאדר. קבוצת Inquisitors  לכאורה נראית טובה יותר ומוכנה יותר וגם עם רקורד מוצלח יותר.

המשחק השלישי - wildream vs. bTd : במשחק האחרון בין הקבוצות, קבוצת wild ניצחה 16:11. האם היא תמשיך ל-2:0? אי אפשר לדעת. המשחק התקיים לפני כחודש וגם לא הסתיים חד-צדדי. הכל יכול להיות!

המשחק הרביעי - HELLegends vs. Evil Never Dies : המשחק שינעל את הסיבוב הראשון יהיה מעניין ואולי צמוד. END אולי פייבוריטית אבל קבוצת HELLegends עלולה להקשות דווקא במשחק כזה, כשהסיכויים שלה אפסיים.

כל המשחקים יתקיימו בין יום ראשון ויום שלישי בשבוע הקרוב. אנו נמשיך ונעדכן לאחר סיום הסיבוב הראשון על התוצאות ועל המשחקים הבאים. 

בהצלחה לכל המשתתפים! שווה לכם להזיע!

נשמח לשמוע את ההימורים שלכם !

צילום: דימה זלוטניק

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:10 07.10.2010 | Yev Yev

    התבלבלת בלינקים של המשחקים תתקן.

  2. 2

    21:21 07.10.2010 | nopi nopi

    GO NAT
    ד"א יש לנו כבר 1222נק

  3. 3

    22:10 07.10.2010 | colony colony

    רק ש END יעלו ובאמת הכל יהיה טוב

  4. 4

    13:26 08.10.2010 | reinho reinho

    team3h FTW!

  5. 5

    13:38 08.10.2010 | akeiZ akeiZ (אורח)

    בהצלחה =]

  6. 6

       | פורסם ע"י