הרשמה

CS: ליגת המתקדמים עונה 3

רגע לפני פתיחת העונה השלישית של ליגת המתקדמים, הגיע הזמן להכיר טיפה יותר לעומק את הקבוצות שמשתתפות והולכות להילחם על פרסים בשווי כולל של 10,000 ש"ח! 
 
בכתבה זו נציג לפניכם את חמשת הקבוצות שנותרו שהולכות להשתתף בליגה בעונה הקרובה. בחלק הראשון של הכתבה פירסמנו גם כן חמש קבוצות - לכתבה.
 

תחילה, נסביר ונכיר את ליגת המתקדמים

ליגת המתקדמים בעונה השלישית בדומה לעונה הקודמת תשוחק בסגנון פריימרשיפ - משחקים קבועים מראש. בשונה מהעונה הקודמת בה שיחקו 12 קבוצות, בעונה זו ישחקו  10 קבוצות בלבד. כל קבוצה תשחק שני משחקים נגד כל קבוצה בבית.
 

שינויים מהותיים בליגה הקרובה

חלק ממשחקי הליגה יתקיימו במשרדי האתר באופליין.
הקבוצות יינעלו היום בסביבות השעה 21:00, כך שהעברת/החלפת שחקנים תתאפשר בתאריכים ידועים מראש בלבד. קבוצות ישייכו את עצמן לערים.
 
סך הפרסים בעונה הקרובה - 10,000 ש"ח!
 

אז בואו ונכיר את הקבוצות:

 
eSrael
הקבוצה היא אחת הפייבוריטיות הגדולות בעונה הקרובה. היא הצליחה להגיע בעונה הקודמת למקום הראשון ולזכות בסכום כספי של 5000 ש"ח. בנוסף לליגות בארץ היא גם השתתפה במוקדמות ה-EMS והצליחה להיכנס לליגה עצמה שזהו הישג ענק לקבוצה. בעונה הקרובה הקבוצה תשחק עם אותו הרכב כמו בעונה הקודמת.
 
הרכב הקבוצה: A-Hole, infront, itayz, nek, rishoN, xnG, xpansion
 
Anonymous
בעונה השנייה של ליגת המתקדמים היא לא כל כך בלטה במשחקים. ההרכב של הקבוצה לא היה יציב ואת ההשפעות ראינו בבירור. בעונה הקרובה נראה שהקבוצה עשתה שינוי והצליחה לייצב הרכב לקבוצה שאיתו תשחק כל הליגה.
 
הרכב הקבוצה: Ednho, pakush, Rejuven, remind, SnipehZ, spartan, yanking
 
END
קבוצת END היא קבוצה וותיקה מאד שחזרה לסצינת ה-CS בגלל מסיבת הרשת שהתקיימה בהוד השרון. הקבוצה מהווה איום לא קטן על חלק גדול מהקבוצות בעונה הקרובה, ואולי נזכה אפילו לראות אותה משחקת באחד המשחקים שהולכים להתקיים באופ-ליין במשרדי האתר במהלך הליגה הנוכחית.
 
הרכב הקבוצה: Adrox, Dolev, Fet0r, Korenov, neut, Pavel, Savior
 
NEVERDiE
הקבוצה שעד לפני כמה ימים הייתה NAT שינתה את השם ל-NEVERDiE. הקבוצה עלתה לליגת המתקדמים לאחר מאבק לא פשוט בלאדר, ולאחר מכן במוקדמות ליגת המתקדמים העונה השלישית. בעונה זו נראה האם באמת היא מתאימה להמשיך, או שמה צריכה לחזור ללאדר החובבנים.
הרכב הקבוצה: Ga3, kaix, Shurik, siroga, Tauru5, hydra
 
xlr8ion
הקבוצה הזאת היא עוד אחת מהקבוצות שמהוות איום גדול על חלק מהקבוצות בזכות ההרכה של שחקני העבר שנקראו אז "pro". בעונה הקודמת אולי היא לא הייתה הכי יציבה, אך בעונה הזאת היא נראה הרבה יותר טוב. 
 
הרכב הקבוצה: achiLess, avis, bsph, Jeramaya, Request, Shaft, tarkaN, valender, srulzi, Xuligan
 

תאריכים ופרטים חשובים נוספים

ליגת המתקדמים נפתחת ביום ראשון ה-17.10 - כתבה עם הסברים, מועד החלפת שחקנים וכו' ניתן למצוא כאן
אנו עובדים כעת מאחורי הקלעים על פתיחת הלאדרים. פתיחת הלאדרים מתוכננת לתאריך 24/10/10. ברגע שתפתח ההרשמה, אנו נכריז בנפרד על כל לאדר.
 
 
עוד ב-ESL:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:57 17.10.2010 | Ednho Ednho (אורח)

    זה לא נכון מה שכתבו על Anonymous זה כבר לא מיקס זה הפך לקלאן , R4D והרוסטר הזה בכלל לא עדכני

  2. 2

       | פורסם ע"י