הרשמה

Rock 'n Blocks

Rock 'n Blocks

Rocks 'n Blocks הוא מעין חידוש קונספטואלי מפתיע וצבעוני למשחק הטטריס שכולנו מכירים, והו- כמה שהוא ממכר...

היה היה טטריס, וגופים לחקר התמכרויות עלצו עד מאוד. הרבה שנים לאחר מכן בא אופורטוניסט קטן ל-PSP בשם Lumines, לקח את טטריס, הכניס לו כמה פיתולים באמצע, עטף אותו בשבע שכבות של סגנון וקצב, ולהיט רטרו נולד.

גיימלופט למדו את הלקח היטב. קודם כל הם אלה שהסבו את Lumines לטלפונים (והוא יצא מכובד מאוד). אז הם עשו ל-Bejeweled, עוד להיט קז'ואל היסטרי, טיפול מקביל במשחק שנקרא Paris Hilton's Diamonds. לשלב ידוענית מחומצנת, תכשיטים, עולם האופנה ומשחקיות ממכרת לקהל הרחב? איזה רעיון מוזר, ובמפתיע, זה הצליח.

Rock 'n Blocks הוא ניתוח פלסטי מאותו הסוג שמקבל משחק קז'ואל דומה ל-Bejeweled ורק מעט פחות מפורסם - Collapse. המטרה ב-Collapse, כמו שיודע כל עובד משרד משועמם, היא ללחוץ על קבוצות של לפחות שלושה בלוקים באותו הצבע כדי להסיר אותם מהלוח ולגרום למפולת - ומכאן השם - של הבלוקים שמעליהם לתוך המקומות שהתפנו, כך שערימת הבלוקים, העולה כצומחת מתחתית המסך, אף פעם לא תגיע לקצהו העליון של המסך. אלה פניו הפשוטים של הלקוח עליהם בוצע הניתוח.

אבל איזה ניתוח. קודם כל, החבילה נעטפה בשכבה עבה ומבריקה של עולם הרוקנרול, כאילו מדובר במשחק המשך לסדרת Guitar Hero. אתה לא לוחץ על בלוקים, לא, אתה מנגן שירי רוק בהופעות חיות! ואתה לא סתם עובר שלבים, אלא אתה מוכיח את יכולותיך ככוכב מוזיקלי עולה על מגוון במות תוך כדי Tour מקיף אמריקה, ותוך זכיה במגוון חפצים וירטואליים שיהוו עדות לכישוריך - גיטרות, אלבומי פלטינה וכיוצא. מכאן יש אפקטים מרשימים, מוזיקה טובה (עד כמה שמוזיקת מידי יכולה לזכות בתואר הזה) והכי חשוב - חיזוק תחושת המשמעות וההישג.

[vod]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/281107/file-381260837.flv[/vod]

מעבר לקוסמטיקה, הקריירה שלך כגיטריסט בלוק ורוק סובבת לא פחות מ-64 שלבים ברמת קושי מטפסת, והגיוון חוגג: השלבים הרגילים הם רק מתאבן. מעבר להם ישנם שלבי פאזל (רוקן את לוח המשחק במספר צעדים מוגבל); שלבים שבהם בלוקים צומחים גם מלמעלה וגם מלמטה, ודורשים ממך לרוץ בזריזות מקצה אחד של הבמה-מסך לקצה השני כדי לקצוץ בהם; שלבים שבהם ערימת הבלוקים מתחילה לנדוד, כך שפתאום במקום שורות של בלוקים יש לך טורים! וטורים זה הרבה יותר בעייתי כי המסך גבוה וצר כך שפתאום נגמר לך המקום בלי שחשדת; ושלבי הישרדות מהירים במיוחד, שהם מספיק מלחיצים כדי לגרום לשחקן המזלזל לעבור ממשחק שאנן באגודל בודד לשליטה בשתי ידיים.

זה לא עמוק וזה לא מקורי, ושחקני הרדקור שאף פעם לא נתפסו בקסמם של ה-Bejeweld-ים וה"זומות" למיניהם יעקמו את האף וילכו לשחק ב-Crysis. אבל כיף? כן. ממכר? בהחלט. משפר את יכולות הניגון בגיטרה שלכם? טוב, שניים מתוך שלושה זה לא רע.

ציון: 8.5/10

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם עכשיו!

לסיקורי משחקי סלולר נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י