הרשמה

ליגת CS: משחקי היום

משחקי היום בליגת המתקדמים CS

 
השבוע השני של משחקי העונה השלישית בליגת המתקדמים של קהילת CS יחלו היום. בעונה זו ישנם כמה וכמה שינויים שתוכלו להתעדכן בהם בכתבה זו. השינוי המהותי ביותר הוא שכל קבוצה בליגה תהיה משוייכת לעיר בארץ.
בשעה 20:00 יתקיימו שלושה משחקים: קבוצת eSrael (בני ברק) תשחק נגד קבוצת NEVERDiE (חיפה), קבוצת GODfist (גני תקוה) נגד קבוצת diGital (טבריה), וגם קבוצת ELEmentals (כפר סבא) נגד R4D (חיפה). בשעה 21:00 קבוצת eSrael (בני ברק) תתמודד נגד קבוצת x3qution (ירושלים).
 

eSrael vs. NEVERDiE

שעה: 20:00
מפה: de_tuscan
 
NEVERDiE מהמקום השלישי תנסה לקחת נקודות ראשונות למובילה המושלמת עד כה. לא הולך להיות פשוט לחיפה. הבני ברקים לא הפסידו זה זמן רב...
 

GODfist vs. diGital-Gaming

שעה: 20:00
מפה: de_tuscan
 
GODfist התחילו את הליגה ברגל שמאל עם שלושה הפסדים רצופים. היום, יש להם את ההזדמנות לצאת מהמשבר  על חשבונה של קבוצת diGital. קבוצת GODfist חייבת ניצחון (וגם להחליף את הלוגו שלה.. הזלזול מתחיל כאן)

ELEmentals vs. R4D

שעה: 20:00
מפה: de_tuscan
 
קבוצת ELE ששחטה את קבוצת NEVERDiE במשחקה האחרון, תנסה להמשיך את המומנטום ולקחת כמה שיותר ראונדים מהקבוצה שבנתיים, לא הפסידה, אך גם לא ניצחה - 2 תוצאות תיקו שמעידות על קבוצה לוחמת שלא מוותרת על שום סיבוב.

eSrael vs. x3qution

שעה: 21:00
מפה: de_tuscan
 
המשחק השני של הבני ברקים להיום יתקיים נגד קבוצת x3q שלא ברור עדיין איך תצליח להתמודד נגד קבוצות ברמה הגבוהה. ניצחון במשחק זה יכול להיות מסר ברור לכל הקבוצות בליגה. 
 
פרטי השידור של המשחקים ניתן למצוא בכתבה להלן.
 
 
 
בהצלחה לכל הקבוצות!
 
עוד ב-ESL:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:16 27.10.2010 | spectacle spectacle

    מאיפה נביא לוגו?

  2. 2

    20:07 27.10.2010 | Senchok Senchok

    ELE vs R4D נדחה ליום אחר

  3. 3

       | פורסם ע"י