הרשמה

CS: סיקורי המשחקים האחרונים

סיקור המשחק - eSrael vs. NEVERDiE

 
פעם ראשונה ששתי הקבוצות מתמודדות ראש בראש בליגת המתקדמים, כאשר קבוצת eSrael נמצאת במקום הראשון בטבלה עם 6 נקודות ומתחתיה קבוצת NeverDie במקום ה-3 עם ארבע נקודות.
 
פירוט לגבי הרוסטרים תוכלו למצוא בעמוד המשחק. 
 

מחצית ראשונה

את שני הסיבובים הראשונים מנצחת קבוצת NeverDie, כאשר בסיבוב השלישי קבוצת eSrael פורצת יפה את A עם אקדחים. לאחר מכן, קבוצת eSrael ממשיכה לנצח סיבוב אחר סיבוב ופותחת פער של 5 סיבובים על קבוצת Neverdie. קבוצת NeverDie מנסה לחזור למשחק ומנצחת סיבוב אחד, אבל קבוצת eSrael לא מוותרת בקלות וממשיכה להגדיל פערים ומנצחת שלושה סיבובים נוספים. קבוצת NeverDie מצמצת קצת פערים ומנצחת את הסיבוב האחרון של המחצית.
בכך מסתיימת המחצית בתוצאה 11:4 לטובת קבוצת eSrael.
 

מחצית שניה

קבוצת eSrael ממשיכה לנצח ומנצחת את שלושת הסיבובים הראשונים במחצית זו. מיד לאחר מכן, קבוצת NeverDie מנסה לחזור למשחק ומנצחת סיבוב אחד. צלמרות זאת, קבוצת eSrael לא מוותרת לה וחותמת ומנצחת את שני הסיבובים האחרונים של המשחק.
תוצאת סיום המשחק 16:5 לטובת eSrael, שהרוויחה עוד 3 נקודות בטבלה.
 
 

שחקן מצטיין מקבוצת eSrael:

 
 
 
 
 

סיקור ההמשחק - diGital-Gaming vs. GODfist

 
ביום רביעי האחרון בליגת המתקדמים התקיים משחק צמוד ומותח במיוחד, המשחק התקיים כאשר diGital-Gaming (טבריה) המדורגת חמישית בליגה עם 6 נקודות, התמודדה נגד GODfist (גני תקווה) המדורגת במקום העשירי בליגה עם 0 נקודות.
 

מחצית ראשונה

diGital בפתיחה מהירה מנצחת את שלושת הסיבובים הראשונים. GODfist חוזרים ומצליחים בשנייה האחרונה לנצח את הסיבוב הרביעי. diGital ממשיכה בפריצות חזקות, פותחת פער ומנצחת שלושה סיבובים רצופים לאחר שבסיבוב השישי phyroN מבצע mini ace! התוצאה כעת היא 6:1 לטובת קבוצת diGital. בסיבוב הבא, dohtr1p מקבוצת GODfist מבצע miniace. בכך הוא למעשה החזיר את GODfist למשחק, וכעת היא פותחת ברצף נצחונות ומנצחת ארבעת הסיבובים הבאים ברציפות! מכאן, המשחק מתחיל להיות צמוד כששתי הקבוצות נלחמות חזק ובכל סיבוב שעובר המתח במשחק גובר. diGital מנצחת סיבוב ומיד אחריו מגיע נצחון של GODfist. את שני הסיבובים האחרונים של המחצית מנצחת GODfist ובכך היא סוגרת המחצית.
תוצאת סיום המחצית היא 7:8 לטובת קבוצת GODfist.
 

מחצית שנייה

GODfist פותחת את המחצית השנייה בשלושה ניצחונות רצופים. diGital ממשיכה במשחק הצמוד ומנצחת את שלושת הסיבובים וקרובה סיבוב אחד מלהשוות את המשחק. המתח ממשיך לשרור במשחק וכל קבוצה לוקחת סיבוב לסירוגין בתורה, תוצאת המשחק כעת עומדת על שיוויון 13. phyroN מקבוצת diGital מבצע miniace, מנצח את הסיבוב ובעצם מקרב את diGital למרחק של שני סיבובים מניצחון. GODfist לא מצליחים להתאושש ו-diGital מנצחת את שני הסיבובים האחרונים של המשחק ובכך היא חותמת אותו.
תוצאת סיום המשחק: 16:13 לטובת diGital-Gaming, שהרוויחה עוד 3 נקודות בטבלת הדירוג של הליגה.
 
לצפייה ברוסטרים של הקבוצות, במפה, ועוד, הכנסו אל: עמוד המשחק.
 

שחקן מצטיין מקבוצת diGital:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:58 30.10.2010 | Minds Factory Minds Factory

    phyroN ESH ALEHA

  2. 2

       | פורסם ע"י