הרשמה

יוצר Battlefield: העתיד הוא פלטפורמות פתוחות

הדברים שאמר בן קאזנס מ-DICE/EA בחשיפת Battlefield Play4Free תוקפים את אופיין הסגור של הקונסולות כערוצי הפצת משחקים שנמצאים בשליטה מוחלטת של מיקרוסופט\סוני.

קאזנס מאמין שאיכות המשחקים במודלים חלופיים, כמו זה של Play4Free, שיאפשר משחק חינם ויתבסס על מכירת פריטי פרמיום לשחקנים, תגיע בשנים הקרובות לרמה שתגרום לגיימרים לשאול את עצמם אם כדאי בכלל לרכוש קונסולה. זאת בגלל שיצרני הקונסולות מתייחסים לסביבת האונליין של הפלטפורמות שלהן כ"גן מוקף חומה", ולא מאפשרות ליוצרי המשחקים גישה ישירה לשם כדי לנסות מודלים מסחריים חדשים.

זו תלונה דומה לזו שמנכ"ל אקטיביז'ן כיוון למיקרוסופט לפני מספר חודשים כאשר טען שהתשתית המקוונת של משחקי Call of Duty הייתה יכולה להתפתח מהר יותר ולהציע יותר לשחקנים (שלא לדבר על לעשות יותר כסף בשביל אקטיביז'ן) אם היא לא הייתה צריכה לפעול בתנאים שמציבה מיקרוסופט ב-Xbox Live.

תוך שנתיים עד חמש, הוסיף קאזנס, הוא מאמין ששוק המשחקים יעבור טלטלה רצינית, ושחברות משחקים כמו EA יצטרכו למצוא איך "לקחת את השליטה במסך הטלוויזיה מידיהן של יצרניות הקונסולות".

- מקור: גיימספוט

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:41 07.11.2010 | קצר ולעניין קצר ולעניין (אורח)

    PC

  2. 2

    07:42 07.11.2010 | Shmati Shmati

    העתיד? ממש לא, חלק נכבד מהעתיד? בהחלט כן.
    לא חסר אנשים שלא רוצים לשחק בMMO אלא לשחק במשחק כלשהו ואחרי חמש דקות לעזוב, בMMO אי אפשר לשות את זה, או שמתמכרים, או שנמצאים באיזה קרב עם הקלאן, או מליון סיבות אחרות.
    אני אישית סולד מהרעיון של לשלם שכומי כסף הוזיים רק כדי לקבל M16 עם כוונת מיוחדת, או קסדה שאין לאף אחד, לאח ושבים על האנשים הקטנים ובסוף אלה מתמכרים ומאבדים את החיים שלהם, ואלה מרוויחים עוד 200 דולר.
    בדיוק כמו הכתבה של המכור שפרסמו פה לפני כמה חודשים.

  3. 3

    10:25 07.11.2010 | Nojaw Nojaw

    אם העתיד מכיל בעיקר משחקי אונליין מלאי לאג, או במקרה של באטלפילד, עתיד מלא במשחקי אונליין חינמיים (כי אף אחד לא היה קונה אותם אחרת) שאין בהם שום מעוף או יצירתיות או חדשנותאז העתיד עגום בהחלט

  4. 4

    11:42 07.11.2010 | blisf blisf (אורח)

    העתיד לפי דעתי נמצא בDLC חינמים ועדכונים תחופים (ראה ערך TF2)

  5. 5

    12:11 07.11.2010 | בומבבלה בומבבלה (אורח)

    קחו למשל את ON LIVE אם זה יעבוד כמו שצריך זה יגרום הרבה כאב ראש לחברות הגדולות

  6. 6

    12:22 07.11.2010 | sineye sineye

    לפי דעתי בן קאזנס צודק, העובדה שמציבים משחק חינמי כבר מושך יותר אנשים לנסות ולשחק בו... גם אפילו אם זה לא קהל היעד הרגיל של המשחקים מהסוג, ולפחות 40% מהקהל החיצוני שניסה את המשחק עצם העובדה שהוא חינמי יימשך אליו ויישאב לתוכו ופה כבר נכנס העניין של לקנות "מוצרים נלווים" למשחק... לפרסם משחק אינטרנטי חינמי זו פשוט גאונות לשמה...תחשבו לכם בעתיד אם כל המשחקים יהיו כאלו מה זה יעשה לפיראטיות, הרי למה לפרוץ משחק אם הוא ממילא בחינם? וזה לא שהחברות ירוויחו עליו פחות... ההפך הוא הנכון.
    הבעיה היא שתיהיה ירידה משמעותית באיכות משחקי הסיגנל פלייר.

  7. 7

    22:21 07.11.2010 | יהונתן יהונתן (אורח)

    4: תכופים*. :)

  8. 8

    06:52 08.11.2010 | הוא שוכח הוא שוכח (אורח)

    שמשחקי רשת זה לא הכול. משחקי סינגל פלייר תמיד מכרו ותמיד ימכרו חזק על קונסולות, וגם משולבים. הוא בהחלט לא מתכוון לPC הוא מבין שזו לא התשובה, הוא חושב שהקונסולות יעברו מהפך. אני לא חושב כך, MS וSONY לא ירשו לעצמם לאבד שליטה, אבל הם כן אולי יפתחו את הממשק ומה שיש להם להציע, אולי לרמה כמו באטלנט או סטים וכדו'. אני מקווה שהוא מתכוון ליותר מ"מודל פרימיום" כשהוא אומר את מה שהוא אומר אחרת אין טעם להתייחס בכלל לבן אדם הזה..

    בקשר למודל של משחק חינמי.. רוב קהילת הגיימרים שונאת מאוד את המודל הזה. זה מרחיק הרבה הרבה מאוד אנשים. משחק הרשת המשוחק ביותר הוא לפי מודל של תשלום חודשי ~ כן החינמיים גם מרוויחים יופי של כסף אבל זה רק בגלל שהם פשוט לא טובים מספיק כדי לבקש כסף "אמיתי", ובסופו של דבר, הרבה גם לא קונים שם בכלל ולכן לא רק שזה מתאזן גם בשביל הP2P הפחות פופולריים הטובים כמו WOW או GW מרוויחים הרבה יותר.

  9. 9

       | פורסם ע"י