הרשמה

סיקור: R4D נגד END

סיקור המשחק - R4D vs Evil Never Dies

 
פעם ראשונה ששתי הקבוצות מתמודדות ראש בראש בליגת המתקדמים כאשר קבוצת EnD באה מהמקום השלישי בטבלה עם חמש עשרה נקודות ולאחר ניצחון על קבוצת xl8rion, וקבוצת R4D באה מהמקום השמיני עם חמש נקודות ואחרי רצף של הפסדים.
 
לעמוד המשחק, שבו מופיעים השחקנים, המפה, עמודי הקבוצות ועוד - ליחצו כאן.
 

מחצית ראשונה

את סיבוב הסכינים מנצחת קבוצת R4D ובוחרת בצד ה-CT.
את הסיבוב האקדחים מנצחת קבוצת EnD בפריצה יפה ומהירה ל-A. את שני הסיבובים לאחר מכן מנצחת EnD, אבל קבוצת R4D לא מוותרת בקלות ומנצחת לאחר מכן מנצחת את שני סיבובים. קבוצת EnD שוב פורצת את A ומנצחת לאחר מכן עוד שני סיבובים, אבל קבוצת R4D לא מוותרת לה בקלות ומצמצמת פערים ומנצחת את שני הסיבובים לאחר מכן. בסיבוב השני Vodka הורג את ארבעת השחקנים האחרונים שנישארו לקבוצת EnD בחיים ובכך מנצח את הסיבוב. קבוצת R4D ממשיכה לנצח ופותחת פער על קבוצת EnD בשני סיבובים, אבל קבוצת EnD מנסה לחזור למישחק ומשווה את התוצאה ל-7, את הסיבוב האחרון למחצית מנצחת קבוצת R4D כאשר קבוצת EnD פורצים את-A אבל קבוצת R4D לא נכנעת ומנטרלת את הפצצה ומסיימת את המחצית בתוצאה 8:7 לטובתה.
 

מחצית שניה

את סיבוב האקדחים מנצחת קבוצת EnD כאשר קבוצת R4D מנסה לפרוץ את-B ונכשלת. את הסיבוב לאחר מכן מנצחת קבוצת EnD, כאשר Dolev הורג ארבעה משחקני קבוצת R4D, אבל קבוצת R4D לא מוותרת לה בקלות ומנצחת את שבעת הסיבובים אחרונים למחצית. בסיבוב האחרון למחצית EnD שומרת יפה את-B ולא נותנת לאף שחקן להיכנס ומסיימת את המשחק בתוצאה 16:10 לטובתה. הניצחון הזה מוסיף לה עוד שלושה נקודות בטבלת הליגה.
 
 

שחקן מצטיין מקבוצת END:

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:16 16.11.2010 | Adrenho Adrenho

    lol spartan 0-10 on 2half :X

  2. 2

    17:00 16.11.2010 | YVW YVW

    הניתוח של המשחק כתוב בצורה נוראית, במיוחד במחצית א', זה נראה כאילו מישהו רשם הכל תוך דקה בלי לקרוא את זה אחר כך.
    אי אפשר להבין מזה יותר מדי...

  3. 3

    18:02 16.11.2010 | Korenov Korenov

    #2
    זה ידוע , כמו כל סיקור .

  4. 4

       | פורסם ע"י